Mannen, kom eens dichterbij, ik wil jullie iets vertellen. Ik doe dit werk al ruim
40 jaar en al 40 jaar bezie ik, hoe wij Mannen ons bewegen in de Swingerswereld.
Ik denk dat ik nu toch zo langzamerhand wel mag zeggen, dat ik enige ervaring heb in deze tak van sport.
Dat is ook precies, de reden waarom ik ruim 15 jaar geleden heb gezegd, dit -
moet - anders.
- Wij Mannen - kunnen het - ook vandaag de dag - voor alle Dames een stuk comfortabeler laten verlopen. Vanmorgen bekroop me het gevoel, dat ik al 15 jaar en in de meest uiteenlopende vormen iets duidelijk probeer te maken, maar dat nog steeds -
niet -
bij iedereen duidelijk is.
We beseffen het ons vast niet Mannen, het is soms misschien niet eens bewust, maar hebben jullie enig idee wat voor
enorme druk wij op Dames leggen?
(ook op andere mensen, maar dit topic gaat puur en alleen over Dames)
Waar wij (het Team) met ons unieke bedrijf naar treven is absolute Geestelijke & Lichamelijke Vrijheid voor iedere bezoeker, maar zeer zeker voor alle Dames.
(al dan niet de helft van een Stel)
Probeer - op ons aller Forum - te letten op wat je deelt.Doe je best om
géén enkele druk of verwachting op een Dame te projecteren.
Wees GeWoon aardig, maar insinueer helemaal niets op sexueel gebied.
Probeer - in GeWoon in Roosendaal LIVE - te letten op wat je doet. Doe je best om
géén enkele druk of verwachting op een Dame te projecteren.
Hierdoor ontstaan veel meer - gewenst sex-contacten - dan op de onnozele manier die we allemaal kennen.
Wij - Mannen - genieten altijd heerlijk vrij van het GeWoon DOEN.
Is dat voor Dames ook altijd zo, denk je? Het antwoord is JA, maar dat heeft er alles mee te maken, dat het Team zich dagelijks enorm inzet om misstanden direct de kop in te drukken.
We hebben er zelfs een duur HOTEL voor gebouwd, alles om
iedere bezoeker werkelijke Vrijheid te laten ervaren.
Mannen, als er voorafgaande aan ons bezoek, of tijdens ons bezoek net zoveel druk op jou werd gelegd, als dat er door - bepaalde Mannen - op Dames wordt gelegd, dan was jij er heel snel klaar mee.
Eerlijk = Eerlijk.
We kunnen er met elkaar - bewust - voor kiezen, dat Dames óók geen enkele druk meer hoeven ervaren. Als alle Dames lekker kunnen ontspannen - vanaf het moment van binnenkomst, tot aan het moment van vertrek - dan past dat helemaal bij wat wij al ruim 15 jaar proberen duidelijk te maken.
Je hebt er misschien nog nooit zo bij stil gestaan.
Misschien nu wel ....
Mannen kom nog heel even dichterbij, ik heb nog iets belangrijks te vertellen. Ik heb zojuist weer een gedeelte van
de unieke en liefdevolle bedrijfsfilosofie van Sex-Bioscoop GeWoon in Roosendaal gedeeld.
Als jij niet van plan bent om jezelf er iets van aan te trekken, dan passen wij niet bij elkaar.
Het moge duidelijk zijn, dat we je in dat geval heel veel plezier elders gunnen ....
Het gaat ons namelijk al 15 jaar niet om omzet, maar om het welbevinden van alle bezoekers.
GeWoon in Roosendaal doet alles net even anders dan elders en is daardoor veel interessanter en leuker .... Mark
Eigenaar GeWoon in Roosendaal
- namens het Team -