Traditie getrouw schrijf ik - als eigenaar van Sex-Bioscoop GeWoon in Roosendaal - aan het eind van het jaar een stukje over het aankomende jaar - 2024 -
2024 Bijpassende quote voor de oplettende GeWoon in Roosendaal bezoekers :
"Het is helemaal niet belangrijk wat voor problemen er op je pad komen, het enige dat belangrijk is, is hoe je ermee omgaat ..... "
Er komen grote veranderingen aan in 2024 - er staan mooie dingen te gebeuren -
Alle 4 de zalen gaan op de schop, de etalage zal daar uiteindelijk op worden aangepast en zelfs in de Praatlaan zal er in de loop van 2024 een verschil te zien zijn. De 3D tekeningen liegen er niet om en alle zalen staan in de computer al klaar om een enorme upgrade te ondergaan.
De tekeningen zijn in ieder geval heel mooi en Buurman & Buurman (de klus Teamleden) krijgen er hun handen vol aan om dit in werkelijkheid ook te realiseren.
We beginnen in Februari 2024 met Zaal 1. (de grote zaal beneden)
Deze zaal zal straks nog veel meer aansluiten op de wensen van alle bezoekers. spannend ....
(nu snappen jullie waarom we vragen aan jullie hebben gesteld)
In de maanden daarna nemen we steeds een andere zaal onderhanden.
Dit gaat natuurlijk gepaard met het feit dat - GeWoon in Roosendaal - een aantal dagen per zaal gesloten zal moeten zijn, al proberen we de overlast natuurlijk zo veel mogelijk te beperken. Over overlast gesproken. Het is jullie niet ontgaan dat we op zoek zijn naar een Teamlid.
Wij hopen natuurlijk dat we heel snel iemand gevonden hebben die past binnen onze unieke bedrijfsfilosofie en visie.
We zijn op zoek naar een super kandidaat en het is nu - op het moment dat ik dit stukje schrijf - (woe 13 December 2023) niet duidelijk hoever we hier inmiddels mee gevorderd zijn?
Éen en ander wil simpelweg zeggen dat we de uren dat we open waren - in Januari 2024 - zeker niet meer kunnen garanderen. Dat is balen voor het Team, wij hadden dit absoluut niet zien aankomen en hadden zelfs al toekomstplannen gemaakt gebaseerd op de oude personeelsbezetting.
Natuurlijk is het ook voor alle bezoekers en GeWoon in Roosendaal Vrienden balen dat onze openingstijden helaas aangepast moeten worden.
"Wij hopen dat jullie GeWoon in Roosendaal een warm hart toedragen en ons iets vaker bezoeken op de dagen dat we wel open zijn.De zoektocht naar een nieuwe Teamlid, de dagen dat we minder lang open kunnen zijn en de verbouwing, gaan namelijk gepaard met flink minder inkomsten en aan de andere kant behoorlijke investeringen, die uiteraard niet ingecalculeerd waren en dus hebben we jullie allemaal hard nodig aan het begin van 2024"
Ons aller Forum.We hopen echt dat in 2024 iedereen bij iedere keer inloggen een bericht post op ons aller Forum.
De mentaliteit om van alles te komen nemen,
zonder ooit iets terug te geven, mag wat ons betreft
achter gebleven zijn in 2023.
Liefdevol en vooral -
samen - het GeWoon DOEN naar de beste versie van zichzelf brengen, is een prachtig doel in 2024.
Maak jezelf en anderen blij door jezelf voor te nemen om in 2024 altijd aardig te zijn en ook iets
terug te geven in ruil voor de mooie momenten die je al hebt ervaren, of nog gaat ervaren, binnen de muren van Sex-Bioscoop GeWoon in Roosendaal.
Belofte maakt schuldWe verhogen de entreeprijzen
niet in 2024 en het veranderen van de zalen zal GeWoon doorgaan.
Stilstand is immers achteruitgang en van die kerk is het bedrijf GeWoon in Roosendaal niet.
De GeWoon in Roosendaal bezoekers en Vrienden verdienen de investering die we gaan doen, dubbel en dwars. Na al die jaren werkzaam te zijn in de Brugstraat 81 heb ik heel veel zin in 2024.
Ik denk het niet eens -
ik weet - dat
2024 het jaar wordt waarin de beste versie van het bedrijf GeWoon in Roosendaal voor iedereen zichtbaar wordt.
Positief gestemd gaan we ervoor zorgen dat er ook in 2024 heel veel over het -
GeWoon DOEN - gesproken zal gaan worden.
Met heldere communicatie, een liefdevolle benadering en het zichtbaar maken van onze unieke bedrijfsfilosofie gaan we zeker weer een verschil maken. Een lang verhaal kort. Ik wens iedereen een liefdevol, gezond en zo zorgeloos mogelijk 2024 toe. "SAMEN maken we GeWoon in Roosendaal en dit komt wellicht in 2024 meer tot uiting dan ooit tevoren" Op persoonlijk gebied zal ik mij ook in 2024 weer inzetten om de wereld een stukje mooier te maken.
Dat ga ik niet nader uitleggen, of verklaren, je ziet het wel, of je ziet het niet...
De GeWoon in Roosendaal trein rijd 2024 bijna in.
Man, man, man wat heb ik er veel zin in ....
Om maar het nieuwe jaar maar eens extra goed te beginnen, vieren we :
op - Vrijdag 5 Januari - De knotsgekke - Nieuwjaarsparty - Ik ga ervan uit, dat alle GeWoon in Roosendaal Vrienden komen proosten
op een fris en vernieuwend jaar - GeWoon DOEN -
De GeWoon in Roosendaal Trein komt na de jaarwisseling de remise uit en komt dan meteen volop in beweging.
Alle aardige mensen zijn ook in
2024 weer meer dan welkom om in te stappen.
>>> Klik hier <<< als je hierop wilt reageren.
Mark
Eigenaar Sex-Bioscoop GeWoon in Roosendaal.
- een unieke &
liefdevolle bedrijfsfilosofie -
-
uitstekende luchtbehandeling in de winkel en in alle zalen -
Op ons aller
Johanness-Terras & in de Praatlaan is het ook altijd gezellig.
Brugstraat 81 te Roosendaal
Email : [email protected]
Website : http://www.gewooninroosendaal.nl
Tel : 0165 - 566 499