VANDAAG - Dinsdag 27 SEPTEMBER -
Ben je tussen 9.45 en 9,59 uur aanwezig, als je van nature nieuwsgierig bent en/of op zoek ben naar innerlijke rust en tevredenheid.
Iedereen is meer dan welkom
met & zonder aankondiging.
De voorwaarde is wel, dat je om 10.00 uur aanwezig bent.
Ik
garandeer dat
iedereen er iets van zal opsteken en dat
iedereen er iets aan heeft, hoe sceptisch je op dit moment ook bent, hoe groot je vooroordeel ook is, hoe zeker je ook van je jezelf bent,
hoeveel je ook denkt te weten en hoe ruim je (eventuele) ervaring met coaches / hulpverleners - in welke vorm dan ook - ook is.
Je voelt al langer dat je leven niet compleet lijkt.
Er ontbreekt iets, maar wat?
Het maakt je onrustig.
Waar we vandaag over praten, hoor je vrijwel nergens.
Het is zware kost in de ogen van vele, maar niet als iemand het luchtig weet te vertellen.
- zonder moeilijke termen te gebruiken -
Dat is wat ik doe en dat is wat ik kan.
Waar we het vandaag over gaan hebben is (ver weg) herkenbaar en uitermate verfrissend voor de geest.
Iedereen gaat ontspannen de deur uit. ☆ Even een misverstand uit de wereld helpen.
Deze gesprekken worden bezocht door mensen die nieuwsgierig zijn en op een ontspannen, speelse en duidelijke manier meer kennis op willen doen in relatie tot blijvende innerlijke rust.
Het zijn dan ook hele GeWone mensen, die heel GeWoon doen.
-
niks zweverig, of raar aan -
Ik garandeer een open, frisse en vernieuwende kijk op wat er dan ook "voorbij komt ... " en ter sprake gebracht wordt.
Gesprekken over bijvoorbeeld filosofie, de zin van het leven, het Boeddhisme, Zen, Advaite Vedanta, Burn-out klachten, angst, stress gerelateerde klachten en ieder ander onderwerp waar jij over wil praten, of waar je in vast lijkt te zitten.
Iedereen is welkom tussen 9.45 en 9.59 uur. Hieraan zijn uiteraard géén kosten verbonden. Veel mensen zitten - vaak al langdurig - in een soort gevangenis, terwijl de deur open staat.
Dat is voor mij de ultieme motivatie om te helpen.
We beginnen om 10.00 stipt en nemen de tijd tot 11.30 uur.
(wie eerder wil stoppen is daar uiteraard vrij in)
Namasté
Mark
Namasté ? (wat betekent dat eigenlijk?)
Dat betekent : “Het mooie, waardevolle deel in mij, groet het mooie, waardevolle deel in jou.
Als jij daar bent in jouw waardevolle deel en ik ben in mijn waardevolle deel, dan zijn wij één .... ”Wat is dat nou, dat waardevolle deel?
Zijn dat onze praatjes, ideeën, onze zelf gecreëerde waarheid, of gevoelens?
Kom het VANDAAG ontdekken . . .
Tot straks & reis voorzichtig.
Namasté
Mark
Eigenaar Sex-Bioscoop GeWoon in Roosendaal