OBSERVATIES VAN EEN SEKSBIOSCOOP BEZOEKER.

>>> KLIK HIER <<<
DAN HOEF JE NIETS TE MISSEN ....

OBSERVATIES VAN EEN SEKSBIOSCOOP BEZOEKER.

Berichtdoor GeWooninRoosendaal » za 11 sep 2021, 09:32

AAN EEN IEDER DIE DIT LEEST :

SEX-BIOSCOOP GeWoon in Roosendaal bestaat al héél erg lang.
De laatste 12,5 jaar hebben wij een enorme koerswijziging in gang gezet en is ons aller Sex-Bioscoop de meest opvallende die je kunt vinden in Nederland en België.
Wij ontvangen uitsluitend aardige mensen, misschien wel omdat de basis van ons bedrijf niet het vergaren van rijkdom is, maar het liefdevolle alternatief, dat bestaat uit Geven ....

Hiermee bedoelen we dat je uiterlijk, je rijkdom, je kleding, je status, je verleden, je man - vrouw - of anders zijn - je gewicht, je burgerlijke staat, je afkomst, je geboorteland, je lengte, je achtergrond, je huidskleur, je sexuele voorkeur, je verlangens, de lengte van je pik, er voor de overige bezoekers en de Teamleden niets toe doet.
In SEX-Bioscoop GeWoon in Roosendaal verwelkomen we simpelweg mensen.

We hanteren daarbij 1 eenvoudige huisregel:
"Je bent aardig, of je bent het niet, maar alleen als je aardig bent mag je blijven"
Tot zover over onze bedrijfsfilosofie.

Wij geven onze bezoekers de kans om deel te kunnen nemen en onderdeel te kunnen zijn, van een unieke filosofie en sfeerbeleving, zowel in ons aller SEX-BIOSCOOP, als op ons aller Forum.
Nu het woord Forum is gevallen :
Op dit moment hebben ruim 400.000 berichten op ons aller Forum en maar liefst 21.812 Forumleden.
Deze aardige mensen delen daar met enige regelmaat hun ervaringen.
Deze waren jou nooit onder ogen gekomen, als wij ze niet eenmalig openbaar aan je zouden schenken.

Ons aller Forum is een gesloten Forum. Waar elders alles wat je schrijft op Google terecht komt, is dat bij ons niet het geval. Wat happend op ons aller Forum, stays op ons aller Forum :lol:
Dat heeft alles te maken met de geestelijke en lichamelijke vrijheid van onze bezoekers, in combinatie met de door ons geboden bedrijfsfilosofie.
Reclame maken is leuk, maar dan niet over de rug van onze bezoekers.
Bij wijze van hoge uitzondering hebben we toestemming gevraagd aan enkele bezoekers om hun ervaringen voor 1 x openbaar te mogen maken.

LEES DEZE ECHTE HETERO MAN ERVARING MET VEEL PLEZIER
De namen zijn om privacy redenen gefingeerd.
De ervaring is tot stand gekomen in de eerste week van SEPTEMBER 2021.
Waarschijnlijk had je niet het idee dat het er in een SEX-Bioscoop zo keurig en respectvol aan toe zou gaan.
We delen nu een tweetal ervaringen die niet gekozen zijn op hun inhoud. Op ons aller Forum staan nog duizenden gelijke ervaringen.
Geschreven door de enige ervaringsdeskundigen die er bestaan, namelijk onze bezoekers.

De onderstaande ervaring is van een ontspannen hetero MAN.
We noemen hem Positive Energy Men

Observaties van een GeWoon in Roosendaal bezoeker,

Tijdens deze vrijdagmiddag, omdat ik eerder klaar was met mijn werk dan gepland, even langsgaan bij GeWoon in Roosendaal was de gedachte toen ik in de trein stapte. Ik was er ongeveer half twee en de praatbanken binnen waren al goed bezet met twee stellen en de reisleider (als die er op vrijdag niet is, gaat het niet door denk ik). :lol: Even later kwam er nog twee stellen bij en achter de deur was ook nog een koppel aanwezig. Even wat gekletst en een lekkere saucijzesnack ( of 2, 3) gegeten die meegenomen waren. Bedankt daarvoor.

Toen ook beloofd een bericht achter te laten op het forum. Ik doe dat nl. regelmatig (1x per jaar is ook regelmaat). Zoals bijna altijd heb ik niet de gehele middag de tijd om te blijven dus ook nu na niet al te lange tijd achter de deur gegaan. De filmgeluiden kwamen me al tegemoet toen ik naar de zaal beneden liep. Daar zat ook een stel, die ik nog niet eerder gezien had, van elkaar te genieten op de bank. Een mooie blonde dame die haar partner verwende. Enkele mannen op afstand eromheen.

Ik besloot om een rondje te lopen dus naar boven waar ik een paar TraVestie Dames zag en wat heren die blijkbaar ook een rondje liepen. Altijd interessant om te zien hoe iedereen iedereen in de gaten houdt tijdens hun rondgangen. Besloten om toch maar terug naar beneden te gaan en daar een filmpje mee te pakken. Ik hoorde echter geluiden komen uit de spiegelkamer boven.
Het stel van beneden was daar naar toe gegaan om wat “meer” te beleven denk ik. In ieder geval waren er nu heren die meededen. Op afstand even bekeken en even later mocht ik ook even verwennen en verwent worden. Op een geven moment vonden ze het echter genoeg en gingen ze naar beneden. Ik ken de namen niet maar bedankt voor de verwennerij over en weer, wellicht tot een volgende keer.

Ondertussen waren de stellen van de praatbanken ook achter de deur gegaan en hadden ze zich omgekleed. Daar kwam ik achter toen ik weer naar beneden ging naar de grote zaal. De kleren hebben ze echter niet lang gedragen want twee stellen waren op het grote bed beland en ze waren zich al aan het uitkleden. Maakt het inderdaad wel allemaal wat makkelijker. Deze twee stellen hadden met z’n vieren genoeg plezier en hoefden er even niemand bij. Geen probleem want kijken naar deze mensen was ook al een ervaring op zich. Mooie mensen met ongetwijfeld mooie gedachten.

Na even gekeken te hebben weer naar boven gelopen waar ik in de achterste zaal geluiden hoorde die niet van een film afkwamen. Daar lag op het bed in de achterste hoek een jongedame te genieten van haar partner en even later heb ik ook haar mogen verwennen. Prachtkoppel.

Daarna nog eens naar beneden gegaan en een filmpje bekeken terwijl de twee stellen op het grote bed nog voldoende aan elkaar hadden. Waar vind je dat, actie zowel life als op het scherm. Lekker hoor.

Daarna was het tijd om weer op te stappen en verder te gaan. Bedankt stel met blonde vrouw (geen naam bekend), bedankt andere Stellen voor het mooie schouwspel wat jullie lieten zien en bedankt stel Sunflower voor het mogen meedoen. Ik hoop dat jullie net zo genoten hebben als ik.

Groeten, Positive Energy Men

DIT WAS EEN ECHTE HETERO MANNEN ERVARING.

Natuurlijk komt er van alles in voor, dat langs je heen gaat, omdat je onze SEX-Bioscoop nog niet kent en omdat je de hoofdrolspelers NOG niet kent ;) , maar de perfecte sfeer heb je vast al wel kunnen proeven?
Graag gedaan ....

Wil jij eens komen ervaren of SEKS-BIOSCOOP GeWoon in Roosendaal jou ook past?
Willen jullie eens ervaren of SEX-BIOSCOOP GeWoon in Roosendaal jullie ook past?
Zijn jullie aardige mensen, die ook op zoek zijn naar geestelijke en lichamelijke vrijheid in combinatie met een enorme ruimte om - ook op SEX-gebied - jezelf te kunnen en morgen zijn?

Dan verwelkomen we je of jullie met heel veel plezier.
Als je een account aanmaakt op ons aller Forum, dan proef je meteen de unieke sfeer.
Ook op ons aller Forum is iedereen hartelijk welkom.
Tot snel ....

Team
SEX-Bioscoop GeWoon in Roosendaal
- uiteraard airco in de winkel en in alle zalen -
Brugstraat 81 te Roosendaal
Email : [email protected]
Website : http://www.gewooninroosendaal.nl
Tel : 0165 - 566 499

Aan de basis van het - GeWoon DOEN - staat onze liefdevolle bedrijfsfilosofie.

(vraag er gerust naar, als het je niet helemaal duidelijk is)

NEEM JEZELF TIJDENS IEDER BEZOEK VOOR - OM - NIEMAND - TOT LAST TE ZIJN! :yess:

GeWooninRoosendaal
Beheerder
Beheerder

Woonplaats: BRUGSTRAAT 81 ROOSENDAAL ( recht tegenover het station , 50 meter )

Keer terug naar SEX-AGENDA (zonder inloggen)