GAY EN BI MANNEN DOEN NATUURLIJK OOK DAGELIJKS GEWOON.

>>> KLIK HIER <<<
DAN HOEF JE NIETS TE MISSEN ....

GAY EN BI MANNEN DOEN NATUURLIJK OOK DAGELIJKS GEWOON.

Berichtdoor GeWooninRoosendaal » zo 05 sep 2021, 06:52

AAN EEN IEDER DIE DIT LEEST :

SEX-BIOSCOOP GeWoon in Roosendaal bestaat al héél erg lang.
De laatste 12,5 jaar hebben wij een enorme koerswijziging in gang gezet en is ons aller Sex-Bioscoop de meest opvallende die je kunt vinden in Nederland en België.
Wij ontvangen uitsluitend aardige mensen, misschien wel omdat de basis van ons bedrijf niet het vergaren van rijkdom is, maar het liefdevolle alternatief, dat bestaat uit Geven ....

Hiermee bedoelen we dat je uiterlijk, je rijkdom, je kleding, je status, je verleden, je man - vrouw - of anders zijn - je gewicht, je burgerlijke staat, je afkomst, je geboorteland, je lengte, je achtergrond, je huidskleur, je sexuele voorkeur, je verlangens, de lengte van je pik, er voor de overige bezoekers en de Teamleden niets toe doet.
In SEX-Bioscoop GeWoon in Roosendaal verwelkomen we simpelweg mensen.

We hanteren daarbij 1 eenvoudige huisregel:
"Je bent aardig, of je bent het niet, maar alleen als je aardig bent mag je blijven"
Tot zover over onze bedrijfsfilosofie.

Wij geven onze bezoekers de kans om deel te kunnen nemen en onderdeel te kunnen zijn, van een unieke filosofie en sfeerbeleving, zowel in ons aller SEX-BIOSCOOP, als op ons aller Forum.
Nu het woord Forum is gevallen :
Op dit moment hebben ruim 400.000 berichten op ons aller Forum en maar liefst 21.812 Forumleden.
Deze aardige mensen delen daar met enige regelmaat hun ervaringen.
Deze waren jou nooit onder ogen gekomen, als wij ze niet eenmalig openbaar aan je zouden schenken.

Ons aller Forum is een gesloten Forum. Waar elders alles wat je schrijft op Google terecht komt, is dat bij ons niet het geval. Wat happend op ons aller Forum, stays op ons aller Forum :lol:
Dat heeft alles te maken met de geestelijke en lichamelijke vrijheid van onze bezoekers, in combinatie met de door ons geboden bedrijfsfilosofie.
Reclame maken is leuk, maar dan niet over de rug van onze bezoekers.
Bij wijze van hoge uitzondering hebben we toestemming gevraagd aan enkele bezoekers om hun ervaringen voor 1 x openbaar te mogen maken.

LEES DEZE ECHTE MANNEN VOOR MANNEN ERVARING MET VEEL PLEZIER
De namen zijn om privacy redenen gefingeerd.
De ervaring is tot stand gekomen in de laatste week van AUGUSTUS 2021.
Waarschijnlijk had je niet het idee dat het er in een SEX-Bioscoop zo keurig en respectvol aan toe zou gaan.
We delen nu een tweetal ervaringen die niet gekozen zijn op hun inhoud. Op ons aller Forum staan nog duizenden gelijke ervaringen.
Geschreven door de enige ervaringsdeskundigen die er bestaan, namelijk onze bezoekers.

De waargebeurde ervaringen :

De onderstaande ervaring is van een MAN die voor MANNEN gaat.
We noemen hem Tim the Body.

Ha mensen, dat was allemaal aan de gang in zaal 2 ja. Maar er zijn ook andere dingen gebeurd. En dan heb ik het over zaal 4 en de spiegelruimte. Ik zag meteen een lekkere kerel. Prachtig lijf. Ik denk toch dat hij wat verlegen is. Hij zat wel even naast me, maar koos er toch weer steeds voor om achter me te gaan zitten. Of in het hokje met het bankje te gaan. Ik wilde graag seks met hem. Daarom voor een gat gaan staan met mijn stijve kale lul. En ja hoor meteen had hij hem te pakken. Mmmm
Tjonge wat was dat lekker. Zijn hete mond rond mijn harde pik. Na een poosje ben ik weer gaan zitten op een stoel in de zaal en toen kwam hij uit het hokje. Wat een goser. Het duurde niet lang of we lagen lekker op onze handdoeken op het bed in zaal 4. Hij pakte onze lullen op een gegeven moment lekker samen beet en toen kwam hij ineens klaar van geilheid. Hij zei sorry hoor het leek wel of hij zich schaamde. Maar dat hoefde hij natuurlijk helemaal niet te doen. Iedereen kan toch wel eens eerder klaarkomen dan hij wil? Hij liep weg en ik heb hem niet meer gezien. Dat vond ik wel jammer, want ik had nog graag veel langer met hem willen spelen.

Ik ben lekker uren achter de deur geweest. Totaal ontspannen. Film kijkend, mensen kijken. Nu pas viel me op de vloer zo lekker blonk. Zo schoon. Fijn.

Ik had nog niet zelf gepijpt. Wilde dat graag. Maar met wie? Daarom bij de gleuf gaan staan waar een kerel op bed lag. Kijken of hij toe zou happen. Als hij dat zou doen, dan kon ik hem zelf ook wel lekker pijpen. Een paar seconden later had hij mijn lul in zijn mond. Nou dan kon ik wel meteen bij hem op bed dacht ik en deed dat. En wat heb ik hem lekker gepijpt, niet normaal zeg. Hij had een keiharde, dikke lul. Ik heb alles met die lul gedaan, zelfs deepthroat. Wat een heerlijke pik. Hij pijpte mij ook erg goed. Hij wilde ook graag geneukt worden. Het was wel de eerste keer voor hem dus graag voorzichtig en zacht vroeg hij. Met flink wat glijmiddel boorde ik een, twee en uiteindelijk drie vingers in zijn ass om de boel lekker voor te bereiden. Ik maakte het soepel, maar het gaatje bleef toch steeds vrij gesloten. Condoom om en proberen naar binnen te dringen. Of het door de spanning kwam of doordat de ass niet mee wilde werken, ik weet het niet. Ik kreeg mijn lul er helaas niet in. Volgende keer beter. Wel fijn dat hij me desondanks toch bedankte. En toen draaide er dan ook nog net een film waarin er moeiteloos geneukt werd. Dacht je bijna: hoe doen ze dat zo soepel?

Daarna ben ik in de spiegelkamer gaan liggen. Ik besloot om daar, lekker in de spiegels kijkend, geil spuitend klaar te komen. Op dat moment kwam er echter een kerel binnen. Ik lag daar met mijn gladde ster in het zicht. Hij pakte mijn lul en ineens vroeg ik voor hem uit het niets of hij me wilde neuken. Laat dat nou net een ervaren top kerel zijn. Hij zei direct ja. Wauw??? Ging het nu echt gebeuren? Zou ik nu echt ontmaagd worden? Iets waar ik al een poos naar verlang? Ik gaf hem het glijmiddel en een condoom. Ik vertelde niet dat het mijn eerste keer was. Dat was wat egoïstisch, wilde het moment voor mijzelf hebben. Ik zou het achteraf wel zeggen bedacht ik. Wie weet werd jij er gespannen door. Ik lag op mijn rug, zo wilde ik altijd al ontmaagd worden. Hij duwde een vinger en nog een naar binnen. Hij verkende mijn aars. Mmmm. Meteen ramde hij zijn pik in een keer in mijn ass. En ging meteen neuken. Ajjjjjj, dat deed pijn. Dat had ik niet verwacht. Ik riep ook au, het is mijn eerste keer. Dat had ik dus echt beter eerst kunnen zeggen natuurlijk. Sorry zei die. Dat kon jij toch niet weten zei ik. Maar wat een geluk dat ik hem trof. Hij heeft me heeeeeeerlijk ingewijd verder. De pijn ebde snel weg en ging over in een ontzettend lekker gevoel. Ik werd geneukt!!!! Echt waar.
De geile kerel had er duidelijk ook plezier in. Hij vond het erg leuk om me te ontmaagden. Het bleef ook niet bij een standje. Hij wilde me van alles laten ervaren. Standje op mijn zij ook. O, wat staat je kontje al lekker open zei ie. Weer gleed die harde lul in me. Daarna op zijn hondjes. Hij zei precies hoe ik mijn benen moest doen. Weer die geile pik in me. Ahhhh. Ik voelde met mijn hand of zijn lul er echt in ging. Wauw. Hij vond dat prima. Hij zei ja voel maar, het is echt. Ik kreunde het uit en smeekte om geneukt te worden. Daarna op de rand van het bed geneukt. Mmmmm. Heel zijn lul er in. Wat een heerlijk gevoel. Ik liet me gaan en kreunde het uit. Ik bewoog met mijn billen, steeds de lekkere mannenlul in mij krijgend. Af en toe gaf hij een tik op mijn billen. Toen ging hij op mijn rug liggen, zijn lul lekker in me. Mmmmm. Hij vond het genoeg voor mijn eerste keer en deed het condoom af. Ben je klaargekomen vroeg ik? Nee hoor zei hij. Dat bewaar ik voor thuis. Dan vertel ik mijn partner wat ik hier heb meegemaakt en heb ik weer seks. Jammer, zei ik, ik wil nog wel meer geneukt worden jij doet het lekker. Ik heb nog een condoom hoor. O dat is goed zei ie. Dan leer ik je ook om op mijn lul te gaan zitten. Kom maar mee naar een stoel in de zaal. Ik zei dat ik liever hier bleef, zo lekker intiem. Ook goed. Een poging mislukte, maar toen zat ik op zijn lul en ben ik lekker gaan rijden. Dat was ook te gek. Ik kreunde van genot. Zo lekker dit en ook zo soepel nu. Alleen maar geil. Na een poosje pakte hij mijn stijve lul en trok me. Je mag best klaarkomen op mijn buik hoor zei ie. Vind ik juist geil. Al rijdend en trekkend voel ik mijn zaad omhoog komen. Ahhhhhn. Ik kom. Ik krijg een heerlijk orgasme en spuit warm sperma op zijn buik. Hij zei dat hij daar heel geil van werd
en mijn pik zit nog steeds in je zei hij.
Hij bedankte me voor dit inwijdingsfeest. En ik hem niet minder. Zo zie je maar, laat GeWoon in Roosendaal over je heen komen, toon zelf ook initiatief en je ziet dan kun je daar zelfs ontmaagd worden. En dat dit kan gebeuren door een zeer ervaren kerel. Ik geniet met volle teugen thuis na. En mijn aars heeft nog lang nagegloeid.

Gay en Bi mannen, ik zie jullie in 1 van de Filmzalen van GeWoon in Roosendaal :safe:
Tim the Body

DIT WAS EEN ECHTE MANNEN VOOR MANNEN ERVARING.

Natuurlijk komt er van alles in voor, dat langs je heen gaat, omdat je onze SEX-Bioscoop nog niet kent en omdat je de hoofdrolspelers NOG niet kent ;) , maar de perfecte sfeer heb je vast al wel kunnen proeven?
Graag gedaan ....

Wil jij eens komen ervaren of SEKS-BIOSCOOP GeWoon in Roosendaal jou ook past?
Willen jullie eens ervaren of SEX-BIOSCOOP GeWoon in Roosendaal jullie ook past?
Zijn jullie aardige mensen, die ook op zoek zijn naar geestelijke en lichamelijke vrijheid in combinatie met een enorme ruimte om - ook op SEX-gebied - jezelf te kunnen en morgen zijn?

Dan verwelkomen we je of jullie met heel veel plezier.
Als je een account aanmaakt op ons aller Forum, dan proef je meteen de unieke sfeer.
Ook op ons aller Forum is iedereen hartelijk welkom.
Tot snel ....

Team
SEX-Bioscoop GeWoon in Roosendaal
- uiteraard airco in de winkel en in alle zalen -
Brugstraat 81 te Roosendaal
Email : [email protected]
Website : http://www.gewooninroosendaal.nl
Tel : 0165 - 566 499

Aan de basis van het - GeWoon DOEN - staat onze liefdevolle bedrijfsfilosofie.

(vraag er gerust naar, als het je niet helemaal duidelijk is)

NEEM JEZELF TIJDENS IEDER BEZOEK VOOR - OM - NIEMAND - TOT LAST TE ZIJN! :yess:

GeWooninRoosendaal
Beheerder
Beheerder

Woonplaats: BRUGSTRAAT 81 ROOSENDAAL ( recht tegenover het station , 50 meter )

Keer terug naar SEX-AGENDA (zonder inloggen)