Sex-Bioscoop GeWoon in Roosendaal is weer open.

>>> KLIK HIER <<<
DAN HOEF JE NIETS TE MISSEN ....

Re: Sex-Bioscoop GeWoon in Roosendaal is weer open.

Berichtdoor GeWooninRoosendaal » zo 06 sep 2020, 07:28

" Ze zullen daar in SEX-Bioscoop GeWoon in Roosendaal de teugels vast al wat laten vieren? "

Waar is dat nou voor nodig, bij ieder bezoek de 3 vragen op dat formulier invullen, mijn e-mailadres of telefoonnummer invullen, mijn temperatuur laten opmeten, bij ieder bezoek een handdoek meenemen of kopen.
Achter de deur alles - waar ik op gezeten of gelegen heb - schoonmaken met de gereedstaande alcohol.

" Wat een gedoe, kan dat niet wat minder?
Ik ben klaar met dat domme Corona verhaal "

GeWoon in Roosendaal Vrienden.

De grote parenclubs mogen nog niet open, of mogen een klein aantal mensen binnen laten op voorwaarde van tal van restricties.
SEX-Bioscoop GeWoon in Roosendaal heeft keihard gewerkt om " normaal " te mogen draaien, op voorwaarde dat iedere bezoeker zich aan ons protocol blijft houden, totdat de Veiligheidsregio, de Gemeente Roosendaal en het RIVM ons laten weten dat alle gevaar geweken is.

SAMEN kunnen we ervoor zorgen dat SEX-Bioscoop GeWoon in Roosendaal open blijft, door nog een paar maanden vol te houden.

Over een paar maanden kijken we terug op een unieke prestatie en kunnen we - bijvoorbeeld - eindelijk de mega GloryHole party organiseren, of de XXL GANGBANG, of .... noem het allemaal maar op.
Nog even doorzetten GeWoon in Roosendaal Vrienden, de tijd dat echt alles weer uit de kast gehaald kan en mag worden is korter dan de tijd die we achter de rug hebben.
Dat is een prima vooruitzicht...

GeWoon DOEN blijft toch het leukste dat er is, ook in deze roerige tijden.

Kom jij het vernieuwde GeWoon in Roosendaal ook snel ontdekken of herontdekken?
Je bent meer dan welkom ...., dat merk je vast aan die manier waarop we je begroeten.

Lees voor je bezoek ons Corona protocol goed door, zodat we beide niet voor verassingen komen te staan.
Dank je wel voor de medewerking.

Sex-bioscoop GeWoon in Roosendaal.
Brugstraat 81
Roosendaal
0165 - 566 499

Aan de basis van het - GeWoon DOEN - staat onze liefdevolle bedrijfsfilosofie.

(vraag er gerust naar, als het je niet helemaal duidelijk is)

NEEM JEZELF TIJDENS IEDER BEZOEK VOOR - OM - NIEMAND - TOT LAST TE ZIJN! :yess:

GeWooninRoosendaal
Beheerder
Beheerder

Woonplaats: BRUGSTRAAT 81 ROOSENDAAL ( recht tegenover het station , 50 meter )

Berichtdoor GeWooninRoosendaal » ma 24 aug 2020, 09:30

Om GeWoon in Roosendaal zeker te kunnen laten overleven is omzet nodig.
Dagelijks bellen mensen me met de vraag : " wanneer is er weer eens een druk bezocht bijzonder Thema ? "

Om GeWoon in Roosendaal te kunnen laten overleven zijn druk bezochte knalfeesten nodig.
Ik zou vandaag meteen moeten regelen dat er morgen weer als vanouds ruim 100 mannen, vrouwen, stellen en travestie dames van elkaar genieten, zodat de kassa eindelijk de rekeningen recht in de ogen kan kijken.

Maar als mijn hart dan aan het woord komt.
Als mijn herrineringen me de beelden tonen van doodzieke mensen en van mijn bedrijf - bijna 5 maanden - in complete lockdown, dan neemt mijn ondoordachte geldzucht ineens snel af ....

Wat ben ik blij, dat er - vanaf Zaterdag 18 Juli - al zoveel mooie contacten en sex-contacten hebben plaatsgevonden.
Iedere dag kunnen mensen op de meest veilige manier weer van elkaar genieten binnen mijn mooie bedrijf.
- Sexueel actief of bewust niet sexueel actief - het is allemaal goed -
Dat ik dat - samen met mijn fantastische Teamleden - voor elkaar heb weten te krijgen maakt me apentrots & blij.
Wat hebben we een werk moeten verzetten om officieel open te mogen en zelfs vandaag mogen we officieel open zijn en de 1.5 meter regel loslaten.

Waar in Nederland van alles niet mag, mogen wij voorzichtig iets wel.
GeWoon DOEN kan weer ....
Ik ben dankbaar, ontzettend dankbaar.

Ik sta aan de andere kant hoofd tegen hoofd met bezoekers die het idee hebben, dat de super druk bezochte gangbang wel weer kan.
Dagelijks bellen mensen me met de vraag : " wanneer is er weer eens een druk bezocht bijzonder Thema ? "

Toch kies ik heel bewust voor de liefde.
De gezondheid van onze bezoekers wint het ruim van een overvolle kassa na een drukbezochte gangbang, gevolgd door een veel grotere kans op een qua inhoud donker gekleurd telefoontje van de veiligheidsregio.
"Mark, hoe haalde je het in je hoofd om zoveel mensen deel te laten nemen aan een gangbang, heb je dan echt niet door welke risico's je in ruil voor geld genomen hebt? Dat was niet de afspraak!!" zal de teleurgestelde en al even bezorgde stem aan de andere kant zeggen.

Ik ben moe.
Ik ben moe van het hoofd tegen hoofd staan met mensen die slechts aan hun eigen belang denken.
Ik geef niet op.
Samen winnen we de strijd tegen het Corona Virus.
Laten we dankbaar zijn voor het feit dat Stellen, TraVestie Dames, Mannen en regelmatig alleengaande Dames elkaar dagelijks zo veilig mogelijk kunnen én mogen ontmoeten.

Als onze bezoekers het niet kunnen waarderen dat GeWoon zelfs in deze tijd open mag zijn.
Als onze bezoekers niet gaan inzien, dat er iedere dag kleine mini Thema dagen plaatsvinden, waaraan je zo veilig mogelijk kunt deelnemen.
Als onze bezoekers ons niet bezoeken, omdat ik geen gangbang ( of zoiets organiseer ) dan ga ik met trots failliet.
GeWoon in Roosendaal zou naar mijn idee wat meer waard moeten zijn voor onze bezoekers.

Post ervaringen.
Kondig je bezoek aan.
Doe lekker actief mee op ons aller Forum.
Duw mij in mijn rug zodat ik beter bestand ben tegen de druk van de mensen die met hun hoofd tegen mijn hoofd blijven duwen.

Mijn dank is groot,

Mark

GeWooninRoosendaal
Beheerder
Beheerder

Berichtdoor GeWooninRoosendaal » zo 23 aug 2020, 07:31

Update SEX-Bioscoop GeWoon in Roosendaal
Brugstraat 81
Roosendaal

Angst is de slechtste raadgever.
De realiteit is de beste graadmeter ....

Wist je dat GeWoon in Roosendaal vanaf zaterdag 18 Juli weer GeWoon open is?

Wist je dat er vanaf het moment van opening dagelijks mensen hebben genoten van intieme SEX-Contacten?

Wist je dat wij vanaf 1 Augustus iedere dag een stapeltje blaadjes met een nietje erdoorheen weggooien?
Heb je enig idee wat dat wil zeggen?
Dat wil zeggen dat alle bezoekers die we hebben mogen verwelkomen allemaal gezond zijn.

Wist je dat wij nooit een temperatuur bij iemand hebben gemeten hoger dan 37.5?
Wist je dat de recordhouder met 37.5 een paar minuten later nog een keer is gemeten en toen uitkwam op 36.8?
Wist je dat de 0.3 graad "verhoging" kwam omdat de beste man in de zon had gewandeld en het toen ruim 35 graden was buiten?

Wist je dat iedereen die verkouden is, verhoging heeft, of andere vage klachten ervaart, simpelweg THUIS blijft?

GeWoon in Roosendaal is weer open.
GeWoon in Roosendaal 2.0 is leuker dan ooit te voren.
GeWoon in Roosendaal gaat verstandig om met de huidige situatie en verwelkomt daarom alle verstandige mensen met heel veel plezier.
De feiten liegen niet ....

Zeggen wij dat het 100 % veilig is en dat we binnen de muren van GeWoon in Roosendaal niet geconfronteerd kunnen worden met iemand die achteraf Covid19 bij zich heeft gedragen?
NEE, zeggen we niet !!

Wat wij zeggen, is dat GeWoon in Roosendaal en haar bezoekers uitermate verstandig omgaan met de huidige situatie en dat er nog helemaal niets is gebeurt dat enige aanleiding geeft tot angst, paniek, of ander vreemd gedrag.
Iedereen doet lekker relaxed GeWoon.
en geniet van een bezoekje in de beste en meest bijzondere SEX-Bioscoop van Nederland.

Vanaf Maandag 24 augustus wordt er dan ook geen interview meer bij je afgenomen.
Doordat wij je Corona gerelateerde vragen moeten stellen, gaat het meteen bij binnenkomst al over iets waar we het niet over moeten hebben, maar waar we slechts naar moeten handelen.
De Corona gesprekken gaan vanaf Maandag 24 augustus in de ban. We zijn er klaar mee!!
Iedereen weet hoe we met Covid19 om moeten gaan en desinfecteert de handen regelmatig, gaat op een badlaken zitten of liggen, maakt de plek waar gelegen of gezeten is schoon met het desinfectiemiddel dat in elke zaal beschikbaar is en blijft op afstand als hij/zij niet deelneemt aan SEXATIE.
Iedere bezoeker kent ons protocol.

Vanaf maandag 24 augustus vul je in alle rust een klein formuliertje in, meten wij ondertussen ongemerkt je temperatuur en meteen daarna kunnen we het gezellig maken, zoals het hoort in GeWoon in Roosendaal ...
Wij garanderen dat wij in stilte en alle rust onze verantwoordelijkheid nog steeds voor de volle 100% nemen en achter de schermen werkelijk alles blijven doen om jouw bezoek zo veilig mogelijk te laten verlopen.
Wij rekenen erop dat jij als bezoeker in stilte diezelfde verantwoordelijk neemt, zodat we er samen voor zorgen dat het GeWoon DOEN zo veilig mogelijk blijft.

GeWoon DOEN kan weer.
Dat blijkt ...

Team
SEX-Bioscoop GeWoon in Roosendaal
Brugstraat 81
Roosendaal

GeWooninRoosendaal
Beheerder
Beheerder

Berichtdoor GeWooninRoosendaal » do 20 aug 2020, 09:37

Dit is een heel belangrijk bericht
voor iedere - SEX-BIOSCOOP GeWoon in Roosendaal - bezoeker en alle mensen die bezoeker willen worden.

Het gaat namelijk om de waarheid en niets anders dan de waarheid omtrent Covid19.
Als eigenaar van GeWoon in Roosendaal heb ik in samenwerking met de Gemeente Roosendaal, het RIVM en de Veiligheidsregio er alles aan gedaan om de deuren officieel te mogen openen.

Wat een ieder er ook over denkt, in ons pand mag de 1.5 meter regel officieel worden los gelaten - en wordt iedereen die niet rechtstreeks deelneemt aan SEX geacht het verstand te gebruiken en minimaal anderhalve meter afstand in acht te nemen indien mogelijk.
Al onze bezoekers houden zich hier - in combinatie met ons protocol - heel scherp aan.
Daarvoor zijn we alle bezoekers enorm dankbaar.

Niemand haalt het in zijn hoofd om zo maar ergens klaar te komen. Stoelen, banken, slings, bedden waar op gezeten of gelegen is, worden meteen door de gebruiker zelf schoongemaakt.
Iedere bezoeker heeft een handdoek bij zich, of koopt een badlaken a € 5,00. ( je bent dat eigenaar van een badlaken) Iedereen zit of ligt dan ook op zijn of haar eigen handdoek.
Geen bezoeker denkt er ook maar over na om zomaar ergens op klaar te komen, of naast het urinoir te pissen. Iedereen gedraag zich verantwoordelijk en verstandig, allemaal om zelf GEWOON te kunnen blijven DOEN en om de GeWoon in Roosendaal Teamleden en de overige bezoekers niet onnodig in gevaar te brengen.
Iedereen die ook maar vage klachten heeft blijft thuis en daarmee doen we er samen alles aan om het Corona Virus buiten de deur van GeWoon in Roosendaal te houden !!

Het is voor mij als eigenaar een groot genoegen om iedere dag een 14 dagen oud stapeltje papiertjes met telefoonnummers / nicknames / e-mailadressen door de versnipperaar te gooien.
Ik doe zelfs iedere dag een klein dansje.
Het is een heerlijk gevoel.
Weer een dag afgesloten waarop GeWoon in Roosendaal Corona proof is gebleken.

Ik kan niet zeggen dat het GeWoon DOEN zonder enig gevaar is.
Dat zal ik ook nooit zeggen !!
SAMEN doen we alles zo veilig mogelijk.
Ik kan geen GangBang organiseren waarop 100 man elkaar door de hele tent achterna zitten.
Ik kan wel wat anders zeggen :
Ik weet 100 % zeker dat je minder risico neemt door plaats te nemen in de praatlaan, ons aller Johannes-Terras of in de Fluister-Tuin, dan je doet als je een supermarkt bezoekt.
Ook weet ik heel zeker, dat als je dan aan SEX wilt doen, dat GeWoon in Roosendaal de meest veilige plek is om dat te doen.

Naar eer en geweten,
Mark
Eigenaar GeWoon in Roosendaal.

GeWooninRoosendaal
Beheerder
Beheerder

Berichtdoor GeWooninRoosendaal » wo 22 jul 2020, 10:56

GeWoon in Roosendaal is weer open.
Door invoering van een goed doordacht Protocol hebben wij officieel toestemming om weer open te mogen zijn.
Wij blijven de samenwerking met de Gemeente Roosendaal, het RIVM en de Veiligheidsregio onderhouden, zodat Sex-Bioscoop GeWoon in Roosendaal naar eer en geweten en op de juiste wijze kan blijven handelen.

Iedereen is weer van harte welkom.
Ben je benieuwd naar ons protocol, kijk dan op onze site of op ons Forum.

http://www.gewooninroosendaal.nl

Tot snel ...,

Team
Sex-Bioscoop GeWoon in Roosendaal.
Brugstraat 81
4701 LD Roosendaal
Telefoon : 0165 566 499
Email : [email protected]

GeWooninRoosendaal
Beheerder
Beheerder

Keer terug naar SEX-AGENDA (zonder inloggen)