door GeWooninRoosendaal » ma 24 aug 2020, 09:30
Om GeWoon in Roosendaal zeker te kunnen laten overleven is omzet nodig.
Dagelijks bellen mensen me met de vraag : " wanneer is er weer eens een druk bezocht bijzonder Thema ? "
Om GeWoon in Roosendaal te kunnen laten overleven zijn druk bezochte knalfeesten nodig.
Ik zou vandaag meteen moeten regelen dat er morgen weer als vanouds ruim 100 mannen, vrouwen, stellen en travestie dames van elkaar genieten, zodat de kassa eindelijk de rekeningen recht in de ogen kan kijken.
Maar als mijn hart dan aan het woord komt.
Als mijn herrineringen me de beelden tonen van doodzieke mensen en van mijn bedrijf - bijna 5 maanden - in complete lockdown, dan neemt mijn ondoordachte geldzucht ineens snel af ....
Wat ben ik blij, dat er - vanaf Zaterdag 18 Juli - al zoveel mooie contacten en sex-contacten hebben plaatsgevonden.
Iedere dag kunnen mensen op de meest veilige manier weer van elkaar genieten binnen mijn mooie bedrijf.
- Sexueel actief of bewust niet sexueel actief - het is allemaal goed -
Dat ik dat - samen met mijn fantastische Teamleden - voor elkaar heb weten te krijgen maakt me apentrots & blij.
Wat hebben we een werk moeten verzetten om officieel open te mogen en zelfs vandaag mogen we officieel open zijn en de 1.5 meter regel loslaten.
Waar in Nederland van alles niet mag, mogen wij voorzichtig iets wel.
GeWoon DOEN kan weer ....
Ik ben dankbaar, ontzettend dankbaar.
Ik sta aan de andere kant hoofd tegen hoofd met bezoekers die het idee hebben, dat de super druk bezochte gangbang wel weer kan.
Dagelijks bellen mensen me met de vraag : " wanneer is er weer eens een druk bezocht bijzonder Thema ? "
Toch kies ik heel bewust voor de liefde.
De gezondheid van onze bezoekers wint het ruim van een overvolle kassa na een drukbezochte gangbang, gevolgd door een veel grotere kans op een qua inhoud donker gekleurd telefoontje van de veiligheidsregio.
"Mark, hoe haalde je het in je hoofd om zoveel mensen deel te laten nemen aan een gangbang, heb je dan echt niet door welke risico's je in ruil voor geld genomen hebt? Dat was niet de afspraak!!" zal de teleurgestelde en al even bezorgde stem aan de andere kant zeggen.
Ik ben moe.
Ik ben moe van het hoofd tegen hoofd staan met mensen die slechts aan hun eigen belang denken.
Ik geef niet op.
Samen winnen we de strijd tegen het Corona Virus.
Laten we dankbaar zijn voor het feit dat Stellen, TraVestie Dames, Mannen en regelmatig alleengaande Dames elkaar dagelijks zo veilig mogelijk kunnen én mogen ontmoeten.
Als onze bezoekers het niet kunnen waarderen dat GeWoon zelfs in deze tijd open mag zijn.
Als onze bezoekers niet gaan inzien, dat er iedere dag kleine mini Thema dagen plaatsvinden, waaraan je zo veilig mogelijk kunt deelnemen.
Als onze bezoekers ons niet bezoeken, omdat ik geen gangbang ( of zoiets organiseer ) dan ga ik met trots failliet.
GeWoon in Roosendaal zou naar mijn idee wat meer waard moeten zijn voor onze bezoekers.
Post ervaringen.
Kondig je bezoek aan.
Doe lekker actief mee op ons aller Forum.
Duw mij in mijn rug zodat ik beter bestand ben tegen de druk van de mensen die met hun hoofd tegen mijn hoofd blijven duwen.
Mijn dank is groot,
Mark
Aan de basis van het - GeWoon DOEN - staat onze liefdevolle bedrijfsfilosofie.
(vraag er gerust naar, als het je niet helemaal duidelijk is)
NEEM JEZELF TIJDENS IEDER BEZOEK VOOR - OM - NIEMAND - TOT LAST TE ZIJN!