ONZE SEX-BIOSCOOP in combinatie met 2de Paasdag 2018

Veel bezoekers delen hun SEX ervaringen.
Wij hebben er speciaal voor jou een aantal geselecteerd.

ONZE SEX-BIOSCOOP in combinatie met 2de Paasdag 2018

Berichtdoor GeWooninRoosendaal » wo 04 apr 2018, 07:24

Met veel plezier posten we alweer een ervaring :

Dit keer van het GeWoon in Roosendaal Team zelf, op 2de Paasdag 2018.

GeWoon in Roosendaal verwelkomt een groot aantal Mensen.
Hun sexuele-voorkeur, uiterlijk, lengte, kleur, gewicht, afkomst, achtergrond, etc, speelt daarbij geen enkele rol.
Je bent aardig of je bent niet aardig, dat is het enige dat telt.
Het ultieme bewijs, dat de sfeer in GeWoon in Roosendaal heel bijzonder is.

Maandag 1 April 2018.

Na zo'n dag als gisteren (2de Paasdag) vraag je jezelf af
, waarom GeWoon in Roosendaal niet dagelijks dranghekken voor de deur moet plaatsen, door enorme drukte. ?
Wij weten namelijk zeker dat heel veel mensen op zoek zijn, naar wat GeWoon in Roosendaal te bieden heeft.
Echter de vooroordelen waar wij als SEX-bioscoop mee moeten dealen, gooien roet in het eten.

Hygiëne - Gezelligheid - Vriendschap - daadwerkelijk Respect - 100 % jezelf kunnen zijn - Iedereen is gelijk - - en GeWoon kunnen doen - zijn termen die NOOIT in 1 adem genoemd worden met een SEX - Bioscoop.

Deze woorden, zijn echter de enige woorden die GeWoon in Roosendaal in staat stellen haar ware kleuren te laten zien.
Deze woorden passen bij GeWoon in Roosendaal, omdat deze woorden bij onze bezoekers passen.

" SAMEN MAKEN WE GEWOON IN ROOSENDAAL "

2de PAASDAG 2018

Je moet er bij geweest zijn, anders geloof je simpelweg niet dat het zo enorm druk was.

Je moet erbij geweest zijn, anders kan je jezelf niet eens een voorstelling maken van die fantastische sfeer.

Het was voor het GeWoon in Roosendaal Team, dan ook niet anders, dan voor ieder ander.
Dit had niets met werken te maken !
Het was feest.
Wij willen daar graag onze dank voor uitspreken.

Je kon deze 2de Paasdag alle kanten op.
Had je behoefte aan gezelligheid, dan hoefde je alleen maar plaats te nemen op het terras of in de kletshoek en je werd vanzelf meegezogen in die unieke sfeer.
Had je behoefte om je SEXUELE honger te stillen met je ogen of je lijf, dan hoefde je alleen maar één van de 4 zalen te bezoeken en je waande jezelf omringd tussen allemaal cadeautjes op pakjesavond.
De meeste bezoekers gingen voor de combinatie van gezelligheid en SEX en zijn op beide vlakken volledig aan hun trekken gekomen.

Wat een dag, wat een dag.
FANTASTISCH .....

We hebben ook mensen mogen verwelkomen die puur en alleen voor de SEX kwamen, daar is NIETS mis mee.
Tenslotte zijn we een SEX- Bioscoop. :yess:

Toch wil ik vandaag een poging doen om je ogen te openen.
We zijn dan wel een SEX-bioscoop, maar wel een hele bijzondere.
Tijdens bijzondere momenten (en die waren er gisteren genoeg ) neem ik regelmatig even afstand van alles en iedereen.
Ik ga dan letterlijk op afstand staan kijken en geniet van alles wat ik zie.
Wat zag ik gisteren ?

Ik zag een blinde man, die ons bezoekt omdat de sfeer zo goed aanvoelt.
Ik zag een invalide man, die bij de voordeur opgehaald werd door Yen en meteen een lach op zijn gezicht had, waardoor het leek of zijn oren zijn mond binnen vlogen.
Ik zag twee (misschien wel 3 ) zieke GeWoon in Roosendaal Vrienden (2 herstellende), die genoten alleen al van het aanwezig zijn.
(Jody, vriendje wat zag je er goed uit en wat heb je het lang volgehouden)
Ik zag heel veel Stellen.
Ik zag heel veel Dames.
Ik zag veel Heren ( bi - gay - hetero )
Ik zag een aantal tv Dames.
Het viel op, dat ze allemaal vrolijk keken en waren.
Ik zag een 2de Paasdag die ik niet snel zal vergeten.

Ik heb erg genoten van het feit dat de trekking van de Paas-cadeautjes, de meeste bezoekers geen zak kon schelen :lol:
Zij gingen achter de deur lekker verder waar ze mee bezig waren en dat is eigenlijk niets anders dan een compliment.
We hebben ongeveer 10 nummers moeten trekken om 2 winnaars te vinden.
Yuki Yuki viel met zijn neus in de boter en wie verdiende het gisteren meer dan de enige echte GeWoon in Roosendaal Paashaas om een ei te winnen ?
Niemand anders dan onze eigen PAASHAAS Didi , wat ben je gek johhh.
Verkleed als Paashaas, bezorgde je vele van ons een lach op het gezicht.
( Dank je wel ... :kiss-ani: )

GeWoon in Roosendaal dankt IEDEREEN die we gisteren hebben mogen verwelkomen, voor het meebrengen van zoveel positieve energie.
Je was onmisbaar !!
Je was weer lekker GeWoon !!

Ik zie in de verte al een 2de Pinksterdag aankomen en maak bij deze de afspraak dat GeWoon in Roosendaal dan ( Maandag 21 Mei 2018 ) wederom de enige concurrent van een bezoek aan de woonboulevard zal zijn.

Team
GeWoon in Roosendaal.

By the weg : ik vergeet bijna nog Theodorus. Een smalle beurs, een ontzettend GROOT hart.
Bedankt voor het cadeau dat je gaf aan alle bezoekers, die het zich goed hebben laten smaken.

Deze ervaring hebben we speciaal voor jou geselecteerd.
Zoveel verschillende mensen vermaken prima in GeWoon in Roosendaal.

Je maakt elke dag kans om een alleengaande Dame te treffen in GeWoon in Roosendaal LIVE,
of één van de vele Stellen, Travestie Dames, Heren ( gay - bi - hetero ) of andere alleengaande Dames die GeWoon in Roosendaal DAGELIJKS mag verwelkomen.

Maak een account aan.
Maak gebruik van een NICKNAME.
En ontdek de GeWoon in Roosendaal sfeer.

Je ontvangt NOOIT berichten of reclame van ons !
Wij staan ook geen zoekmachines, zoals Google, toe op ons Forum.
Je laat dus geen sporen na op het internet.

Wellicht is ons aller Forum net dat duwtje dat je nodig hebt,
om GeWoon in Roosendaal LIVE te komen bezoeken ?

Team
GeWoon in Roosendaal

Aan de basis van het - GeWoon DOEN - staat onze liefdevolle bedrijfsfilosofie.

(vraag er gerust naar, als het je niet helemaal duidelijk is)

NEEM JEZELF TIJDENS IEDER BEZOEK VOOR - OM - NIEMAND - TOT LAST TE ZIJN! :yess:

GeWooninRoosendaal
Beheerder
Beheerder

Woonplaats: BRUGSTRAAT 81 ROOSENDAAL ( recht tegenover het station , 50 meter )

Keer terug naar Lees zonder inloggen SEX ERVARINGEN