ZA 29 JULI - SEX-BIOSCOOP ERVARING VAN DE EIGENAAR.

Check deze info-rubriek - altijd - op nieuwe berichten, anders mis je van alles.
Het Team plaatst hier mededelingen en meer ...

ZA 29 JULI - SEX-BIOSCOOP ERVARING VAN DE EIGENAAR.

Berichtdoor GeWooninRoosendaal » ma 31 jul 2023, 14:49

Ook als je decennia lang de rol van eigenaar van GeWoon in Roosendaal mag spelen, kan je nog steeds onder de indruk zijn van het - GeWoon DOEN -

Mensen die me (nog) niet kennen (zouden kunnen) denken, dat dit niets anders is dan wat commercieel gewauwel.
Mensen die me wel kennen weten dat de eerste regel tot de laatste regel van dit stuk oprecht geschreven is en uit mijn hart komt.
(dit is vast weer voer voor iedereen die zich - verzet - tegen de basis van het GeWoon DOEN, maar daar kom ik straks nog even op terug)

De Zaterdagmiddag begon met het verwelkomen van een prachtige TraVestie Dame en al vrij snel daarna mocht ik veel Heren verwelkomen.
Iedere dag verwelkomen we ook Heren voor hun eerste keer GeWoon DOEN en dat was dit keer niet anders.
Gezellige gesprekken en rustige Heren.
Geen gezeur, geen gedoe, het leek of iedere man (ook de nieuwe mannen) het GeWoon DOEN helemaal aanvoelde.
Ook Heren kunnen namelijk genieten van het feit dat SEX-Bioscoop GeWoon in Roosendaal eruit springt op het gebied van hygiëne en ook Heren kunnen verder kijken dan SEX alleen.
Sex-Bioscoop GeWoon in Roosendaal heeft zoveel te bieden, dat het steeds meer op geheel verzorgd dagje uit gaat lijken.
Daarnaast hebben veel Mannelijke bezoekers een Bi-kantje, dus waarom zou je theater maken als er even geen Dames aanwezig zijn, als je het onder elkaar ook even leuk kunt hebben ...
Je kunt ook altijd nog GeWoon film kijken, want laten we niet vergeten dat je een bioscoop bezoekt en het enige waar je entree voor hebt betaald is het recht om de bioscoop te betreden!! - al het andere is een extra Service en SEX is niets anders dan een toevalligheid en daarnaast de uitkomst van een optelsom.

Omdat - iedere verwachting een geplande teleurstelling is - verwachtte ik ook vandaag niets en zomaar uit datzelfde niets begonnen de Stellen in hoog tempo binnen te komen.
Bekende Stellen, maar ook nieuwe Stellen.
Ondertussen mochten we ook nog steeds Heren verwelkomen.
Het GeWoon DOEN ontstond weer helemaal vanzelf.
De sfeer in ons aller Praatlaan en op ons aller Johaness-Terras was werkelijk uniek goed.
Nergens was enige vorm van weerstand waarneembaar en iedereen gunde de ander het allerbeste.
Heerlijk om aan deel te nemen, maar ook heerlijk om van afstand te mogen bezien...

Ik richt me in dit stukje met plezier (heel even) op de Heren en Stellen die voor het eerst GeWoon kwamen DOEN, om zo iedereen die we al veel langer verwelkomen heel even wakker te schudden.

Natuurlijk vraag ik altijd aan nieuwe mensen hoe ze het - GeWoon DOEN - op het spoor zijn gekomen en wat ze zo aantrekkelijk leek aan het GeWoon DOEN?

Weet je wat steeds weer het antwoord is?

Het viel (via de site - reviews - etc) op dat jullie kiezen voor een liefdevolle benadering. Jullie garanderen Geestelijke & Lichamelijke Vrijheid, dat is nergens te vinden, maar dat is juist waar wij naar op zoek zijn.
Elders gebruiken ze nu ook steeds vaker dit soort termen, maar alleen in GeWoon in Roosendaal zit er ook een daadwerkelijke gedachte achter en komt het handelen van de bezoekers en het bedrijf overeen met het gedachtegoed.

In normaal Nederlands : GeWoon in Roosendaal in Roosendaal spreekt geen reclame onzin, gebruikt geen lokzinnen, maar heeft echt een verhaal te vertellen.

De reactie van nieuwe bezoekers is een uitermate interessant gegeven, want wat zorgt er dan voor dat het - GeWoon DOEN - überhaupt is ontstaan?
Dat is natuurlijk en zonder enige twijfel alles wat er met ons aller Fluister-Tuin te maken heeft.

De basis voor het GeWoon DOEN is absoluut géén sex!!
Een ieder kan zich daartegen verzetten, maar de basis voor het GeWoon DOEN is en blijft de liefde voor de medemens.
Dat is wat nieuwe mensen steeds weer aantrekt.
Iedere dag genieten de GeWoon in Roosendaal Vrienden en bezoekers van deze unieke en bijzondere bedrijfsfilosofie.

Regelmatig horen we voorbij komen dat - SEX-Bioscoop - gebukt gaat onder een enorme hoeveelheid regels. :oops:
Eigenlijk schamen wij ons een beetje voor de mensen die dat zeggen, want er is geen regel te bekennen, als je tijdens je opvoeding een heel klein beetje hebt opgelet.
Het GeWoon DOEN verloopt via hele simpele gedragsnormen die eigenlijk iedereen kent.
Als je denkt dat er wel regels gelden, dat is die gedachte makkelijk te verklaren, je denkt dan niet in het grote geheel & en/of in het belang van iedereen en het bedrijf GeWoon in Roosendaal (je denkt dan niet liefdevol), maar puur en alleen in het belang van jezelf.
En als je denkt in het belang van jezelf, dan heb je simpelweg niets van het GeWoon DOEN begrepen.
Dit is weer pijnlijk eerlijk, maar dat is dan maar zo ...

Alles wat om het GeWoon DOEN heen is bedacht, draagt bij aan het GeWoon DOEN, is in het belang van het grote geheel en is natuurlijk voortgekomen uit onze ervaring.

Gisteren vonden er weer mooie gesprekken plaats in ons aller Fluister-Tuin. Het is heerlijk om mensen te mogen verwelkomen die geen enkele rol spelen, maar GeWoon de liefdevolle kant van zichzelf (durven) tonen.
Toen het even droog was, hebben er een aantal mensen plaats genomen op het bankje voor DE Boeddha.
De reacties zijn altijd weer fantastisch en de gesprekken die daarna volgen zou ik nooit willen missen.
Eigenlijk zou iedereen voor aanvang van het daadwerkelijke Bioscoopzalen bezoek even op het bankje voor DE Boeddha plaats moeten nemen, dat zou het GeWoon DOEN nog veel aantrekkelijker maken ;)
Het laatste is natuurlijk maar gekheid, of toch niet ...?

Een heel lang verhaal kort :
Jij zegt vast hetzelfde over jouw baan, maar dat klopt echt niet :lol:
Ik heb al vele jaren de mooiste baan van de wereld en ik ben nog steeds even enthousiast als op die allereerste dag.
Dat maakt me een dankbaar man en dat doet me dan weer beseffen dat ik alles aan jou te danken heb.

Tot snel op ons aller Forum, of in SEX-Bioscoop GeWoon in Roosendaal LIVE.

Mark
Eigenaar GeWoon in Roosendaal.

Aan de basis van het - GeWoon DOEN - staat onze liefdevolle bedrijfsfilosofie.

(vraag er gerust naar, als het je niet helemaal duidelijk is)

NEEM JEZELF TIJDENS IEDER BEZOEK VOOR - OM - NIEMAND - TOT LAST TE ZIJN! :yess:

GeWooninRoosendaal
Beheerder
Beheerder

Woonplaats: BRUGSTRAAT 81 ROOSENDAAL ( recht tegenover het station , 50 meter )

Keer terug naar BELANGRIJKE MEDEDELINGEN.