Mark, is een rare vent. Fijn hé, dat jij dat mag vinden?

Check deze info-rubriek - altijd - op nieuwe berichten, anders mis je van alles.
Het Team plaatst hier mededelingen en meer ...

Mark, is een rare vent. Fijn hé, dat jij dat mag vinden?

Berichtdoor GeWooninRoosendaal » za 07 okt 2023, 07:42

Ik ben Mark de eigenaar van Sex-Bioscoop GeWoon in Roosendaal en ik ben een hele rare vent en zeker - niet alleen - omdat ik 377 stukken schreef op een "verborgen plekje" op ons aller Forum. :lol:
Natuurlijk ben ik met plezier wat jij denkt dat ik ben, maar wat ik werkelijk ben staat jouw bezoek aan ons aller SEX-Bioscoop - GeWoon in Roosendaal - dan ook zeker niet in de weg, sterker nog je profiteert ervan, zonder dat je beseft waar je nou precies van profiteert.

"Ik ben niet alleen een crimineel op jacht naar geld die op slinkse manieren probeert op omzet te jagen in de Sex-branche" - in jouw gedachte - maar in het echt ben ik nog veel meer en iets totaal anders, dan jij denkt.
Ik ben een hele aardige & liefdevolle Man die jaren van diepe overdenking achter de rug heeft en die jaren geleden heeft besloten andere Mensen te helpen op - alle - gebied.
GRATIS & voor NIETS, hoe is het mogelijk hé?

"Liefde is immers de brug tussen mij & al het andere"

(dat geldt ook voor jou en ik kan alleen maar voor je hopen, dat jij dat ook al weet?)

Als je me niet kent, heb dan alsjeblieft geen mening over me, maar maak dan gerust eens kennis met me, ik kijk er in ieder geval enorm naar uit om jou wat beter te leren kennen.

Ik heb een interessant levensverhaal te vertellen en ik ben in het dagelijks leven ook nog eens Coach.
Daar heb ik het best druk mee en wat denk je, ik verdien er ** slechts Liefde mee en een enorm aantal hele goede vriendschappen, best bijzonder toch, iemand die voor niets werkt?

** Betere arbeidsvoorwaarde zijn onmogelijk.

Dat doe ik al jaren, dus ik liep de moderne zonnevlechtmonteurs, tantra speculanten en onzinpaters die in ruil voor geld de mensen de grootst mogelijke onzin verkopen - als ze maar even het gevoel hebben de wereld aan te kunnen ("Zen" zijn) - vele jaren voor.

Ik - Coach - op een hele bijzondere manier en met een enorm hoog tevredenheidspercentage.
Mensen die 1 of zelfs meerdere psychologen bezocht hebben vertellen me vaak na 1 of 2 gesprekken, dat ze NU pas echt op weg zijn naar de beste versie van zichzelf.
Door no nonsens gesprekken in normaal Nederlands en feiten te delen die je vrijwel zeker nog niet kende, bestaat de kans dat je wakker wordt en klaar bent met wat je jezelf allemaal aandoet.
Genoeg over mij, ik ga je een cadeautje Geven.

"Ik schreef met veel plezier 377 stukken in ons aller Fluister-Tuin."

Zojuist heb ik nog eens wat terug gekeken en het is leuk om mijn eigen groei in de wat oudere stukken terug te zien.
Soms zat ik er - met het inzicht van nu - zelfs GeWoon naast.
Prachtig ...

Leuk om kritisch naar jezelf te kijken en fijn om in te zien dat ook je brein aan verandering onderhevig is.

De meeste mensen klikken op actieve onderwerpen en missen op die manier heel veel cadeautjes.

In ons aller Fluister-Tuin ontdek je van alles.
15 pagina's keer 25 stukken = 375
Plus een 16de pagina met 2 stukken = 377

Je zult merken dat er veel gelezen wordt, maar dat niet zo veel Mensen hun kwetsbaarheid durven tonen door te reageren.
Dat zou kunnen betekenen dat iedereen ware en blijvende Geestelijke & Lichamelijke Vrijheid heeft bereikt?
Daar geloof ik natuurlijk geen snars van.
Wat ik wel weet is dat heel veel mensen niet doorhebben hoe fijn het is om uit de zelf gecreëerde gevangenis te komen.

Veel mensen schuiven hun gedoe opzij, of denken dat gedoe bij het leven hoort.

Laat ik het maar eens wat - duidelijker - zeggen :

Ervaar je stress?
Ervaar je angst?
Ervaar je irritatie?
Ervaar je weerstand?
Ervaar je burn-out klachten?
Ervaar je een gemis aan het één of ander?
Ervaar je woede?
Ervaar je dat iets anders beter is, dan wat je hebt?
Ervaar je mensen om je heen die je van alles aandoen?
Ervaar je jaloezie?
Ervaar je angst, in welke vorm dan ook? (al is het maar voor de dood)
Ervaar je problemen?
Ervaar je dat je vaak ja zegt, als je nee bedoelt?
Ervaar je ontevredenheid?
Ervaar je ..... noem het allemaal maar op, waar je last van kunt hebben ...

Dat is allemaal door je brein verzonnen gekkigheid en ik kan je dat heel eenvoudig en op logische wijze bewijzen.

Zo, als je daar geen mening over hebt, dan weet ik het ook niet meer :lol:

Kom maar op met die vragen en opmerkingen ...

Ik kan je heel eenvoudig uitleggen wat er - werkelijk - waar is van wat je ervaart en wat je simpelweg verzint - en dus alleen maar last van hebt - en voor jouw waarheid aanziet.

Als je echt eens in ons aller virtuele Fluister-Tuin wilt rondlopen, bezoek haar dan via de ingang.

KLIK HIER
en ga op ontdekkingstocht.

En als puur en alleen het Forum bezoekt op zoek naar aankondigingen en ervaringen, dan is dat - uiteraard - helemaal goed.
Leef je uit en geniet op je eigen manier van alles dat SEX-Bioscoop GeWoon in Roosendaal te bieden heeft :loveys:

Namasté

Mark

Aan de basis van het - GeWoon DOEN - staat onze liefdevolle bedrijfsfilosofie.

(vraag er gerust naar, als het je niet helemaal duidelijk is)

NEEM JEZELF TIJDENS IEDER BEZOEK VOOR - OM - NIEMAND - TOT LAST TE ZIJN! :yess:

GeWooninRoosendaal
Beheerder
Beheerder

Woonplaats: BRUGSTRAAT 81 ROOSENDAAL ( recht tegenover het station , 50 meter )

Keer terug naar BELANGRIJKE MEDEDELINGEN.