De chat is NU OPEN, klik hier om LIVE met je mede bezoekers te chatten!

Ontdek of het GeWoon DOEN en jij/jullie bij elkaar passen?

Wil je weten wat je kunt verwachten?
Wil je op de juiste wijze aankondigen?

Ontdek of het GeWoon DOEN en jij/jullie bij elkaar passen?

Berichtdoor GeWooninRoosendaal » ma 30 mei 2022, 12:33

Ontdek eenvoudig of het GeWoon DOEN en jij / jullie bij elkaar passen?

Alleen door volstrekt eerlijk te zijn, lukt het om een verandering in gang te zetten :

Toen ik - Mark, eigenaar van GeWoon in Roosendaal - 30 jaar geleden begon in de Brugstraat 81 te Roosendaal was alles anders, zelfs het leggen van contact tussen mensen.
Het ongevraagd aanraken van iemand, was heel "normaal" in die tijd en daarmee wachtte je zijn, of haar reactie af, zodat je wel of niet verder kon gaan. - Zo ging dat -
Het najagen van mensen die de Sex-bioscoop bezochten was normaal, "want zij waren toch zeker ook op zoek naar sex, anders bezochten ze de Sex-bioscoop toch niet?" - Zo ging dat -
Deze manier van contact leggen is dus al vanaf eind jaren 80 de normaalste zaak van de wereld voor flink veel mensen die sex-gerelateerde bedrijven bezoeken. (of ontmoetingsplaatsen)
Het is dus echt een hardnekkige en vastgeroeste gewoonte - onder een bepaalde generatie mensen - om weinig tot geen rekening te houden met de gevoelens van een ander

Vanaf 17 Februari 2009 probeert SEX-Bioscoop GeWoon in Roosendaal - dagelijks - een verschil te maken en deze - in de huidige tijd onacceptabele - vastgeroeste patronen te doorbreken.
Dat valt niet mee in alle eerlijkheid, want wat zijn mensen soms ongemanierd als ze geil zijn.
(ik zou eerlijk zijn toch?)

Sex-Bioscoop GeWoon in Roosendaal strijd dus al ruim 13,5 jaar voor geestelijke & lichamelijke vrijheid voor iedere bezoeker.
HET ultieme bewijs daarvoor is, dat wij nooit reclame maken!!
In eerste instantie zal je denken, wat heeft reclame maken er nou mee te maken, maar dat zal ik je uitleggen.
Ik weet echt wel (ik deed heel vroeger niet anders) hoe ik de omzet moet verhogen en op welke manier je dan reclame moet maken, maar ik weet ook dat er dan heel veel mensen op het GeWoon DOEN afkomen die totaal niet passen bij het GeWoon DOEN en de sfeer verzieken.
Dit is slechts één voorbeeld waarbij we dus - letterlijk - kiezen voor jouw welbevinden en - niet - voor het geld.

Sex-Bioscoop GeWoon in Roosendaal strijd dus al ruim 13,5 jaar voor * geestelijke & lichamelijke vrijheid voor iedere bezoeker.

* Dat betekent dat wij ernaar streven dat iedereen ons aller SEX-Bioscoop ontspannen kan bezoeken, zonder al die nare voorvallen die elders veelvuldig voorkomen.
Met name Dames hebben helaas het idee hebben dat dit gedrag er nou eenmaal bij hoort als je een SEX-gerelateerd bedrijf bezoekt en vele haken daardoor volstrekt onnodig af.

Soms gaat die strijd die we voeren zelfs nog harder tegen onze omzet in en moeten we mensen letterlijk de toegang ontzeggen, maar dat is de consequentie die we dragen, om ons verfrissende en vernieuwende beleid ook daadwerkelijk uit te kunnen voeren.
Terwijl jij binnen lekker aan het genieten bent, zorgen wij bij de voordeur, dat je daadwerkelijk kunt genieten, zonder dat jij er ook maar iets van merkt, dat de Teamleden hard - voor je - aan het werk zijn.

SEX-Bioscoop GeWoon in Roosendaal staat in Nederland en België bekend om de ongedwongen en uitstekende sfeer, dat hebben we mede te danken aan onze unieke bedrijfsfilosofie, maar zeker ook aan de inzet en de medewerking van onze bezoekers.

Onze uitstekende reputatie snelt in rap tempo vooruit en we worden steeds vaker bezocht door mensen die woonachtig zijn in Nederland & België en voor het eerst kennis komen maken met het GeWoon DOEN.
Bedankt allen voor de fantastische mond tot mond reclame en welkom allemaal.

Ben je een man?
Lees dan het volgende stukje met extra aandacht, zodat je heel eenvoudig kunt ontdekken of het GeWoon DOEN en jij bij elkaar passen?

* Juist door elkaar ruimte te geven, ontstaan de mooiste contacten, het is even omdenken, als je - nog altijd :oops: - het idee hebt, dat je meer kans maakt als je jezelf opdringt.

* Van Heren verwacht ik dat niemand hinderlijk achternalopen / achtervolgd wordt en dat niemand ongewenst aangeraakt wordt.

Als je jezelf - niet - kunt vinden in deze eenvoudige afspraak, die ik bij deze met je maak, dan past het GeWoon DOEN - niet - bij jou en wens ik je veel plezier elders.

Doordat de GeWoon in Roosendaal bezoekende Heren zich allemaal aan deze simpele regels houden (anno 2022 zijn het natuurlijk helemaal geen regels, maar is het GeWoon je gezonde verstand gebruiken), ontstaan er heel veel - gewenste - hetero - bi & gay - Sex-contacten in de meest uiteenlopende vormen en dat is nou precies wat het GeWoon DOEN zo bijzonder en aantrekkelijk maakt voor iedereen, ongeacht geslacht en sexuele geaardheid.

Ben je een alleengaande Dame, of een TraVestie Dame?
Zijn jullie een Stel?

Lees dan het volgende stukje met extra aandacht, zodat je heel eenvoudig kunt ontdekken of het GeWoon DOEN en jij / jullie bij elkaar passen?

Van Stellen, alleengaande Dames en TraVestie Dames verwacht ik ook zeker iets.

Te vaak leunen nieuwe mensen op SEX-bioscoop GeWoon in Roosendaal en de veilige omgeving die ze garandeert.
Zij hebben dan het volste vertrouwen in het feit dat iedereen zich keurig gedraagt en dat het Team anders voorkomend te werk gaat, zodat ze zelf niets hoeven doen.
Helaas werkt het zo - nog - niet helemaal ....
Zover is men nog lang niet in Swingerswereld en ondanks dat GeWoon in Roosendaal een enorme voorsprong op de rest heeft, blijft samenwerking nodig.

Zoals gezegd doen wij er al jaren alles aan om misstanden te voorkomen, dat heeft ons een meer dan uitstekende reputatie bezorgd.
We treden - als het niet anders kan - hard op ten behoeve van de alom geprezen sfeer, maar we hebben daarbij wel jullie hulp nodig.
SAMEN maken we GeWoon in Roosendaal en SAMEN zorgen we ervoor dat het voor iedereen aangenaam verloopt en dus ook voor jezelf.

* Besef je terdege dat je geen leeszaal in de bibliotheek bezoekt, maar ons aller Sex-bioscoop.

Doordat onze Sex-bioscoop de grootste Sex-bioscoop van Nederland & België is en wij ook nog eens de meest uiteenlopende sex faciliteiten aanbieden in vergelijking met onze collega's, kan iedereen zich voorstellen dat mensen zin krijgen in SEX.

* Er kan altijd iemand iets te enthousiast zijn en - ongewenst - te dicht bij komen en deze persoon moet daar door jou, of jullie op aangesproken worden, voordat het kwaad geschied is.

Aanspreken werkt het best als je duidelijk zegt wat je denkt, moeilijk is het niet, misschien wel even wennen?
Het Team staat altijd achter je en dat ervaar je meteen bij binnenkomst, maar ook - tijdens - je bezoek.

* Je hoeft echt geen geoefend oog te hebben om te weten wanneer je iets moet zeggen, als iemand te dicht bij komt, of je hinderlijk volgt, dan is dat het moment dat je duidelijk zegt, dat je het anders wil. (tenzij je het als prettig ervaart)

Als je / jullie jezelf - niet - kunt vinden in deze eenvoudige afspraak aangaande communicatie, dan past het GeWoon DOEN - niet - bij jou / jullie, dat is dan helaas de enige juiste conclusie.

Het GeWoon DOEN is ontzettend simpel en daardoor gaan alle Stellen, alleengaande Dames, TraVestie Dames en Heren altijd met een lach op het gezicht huiswaarts.
Iedereen bepaalt namelijk zelf zijn, haar, of hun eigen mate van ruimte en vrijheid, daarbij uiteraard altijd gesteund door het Team en de overige bezoekers.

Ik hoop jullie allemaal snel te mogen verwelkomen.
Over het GeWoon DOEN is heel goed nagedacht, het is anders dan anders en daardoor veel leuker, kom dat maar snel ontdekken.
Jullie zijn meer dan welkom :loveys:

In SEX-bioscoop GeWoon in Roosendaal is het gebruikelijk dat je zeker weet dat het aanraken van de ander gewenst is door de ander.
Zorg voor jezelf en voor de ander en vraag altijd, "vind je het goed als ik je aanraak?"
Deze 8 simpele woordjes, spreek je binnen 10 seconde uit en voorkomen heel veel onnodig gedoe, maar aan de andere kant geven ze ook veel meer kans op gewenste SEX-contacten.

Mark
Eigenaar GeWoon in Roosendaal

Wil je hierop reageren, dan mag dat natuurlijk, graag zelfs ...
>>> KLIK HIER <<< EN JE KOMT METEEN IN HET JUISTE TOPIC TERECHT.

Aan de basis van het - GeWoon DOEN - staat onze liefdevolle bedrijfsfilosofie.

(vraag er gerust naar, als het je niet helemaal duidelijk is)

NEEM JEZELF TIJDENS IEDER BEZOEK VOOR - OM - NIEMAND - TOT LAST TE ZIJN! :yess:

GeWooninRoosendaal
Beheerder
Beheerder

Woonplaats: BRUGSTRAAT 81 ROOSENDAAL ( recht tegenover het station , 50 meter )

Keer terug naar GEWOON DOE JE ZO