WIL JE WETEN WAT JE KUNT VERWACHTEN? SEX-Bioscoop GeWoon in Roosendaal verwelkomt al jaren iedere dag en dus 6 dagen per week Stellen, TraVestie Dames - Heren - gay - bi - hetero - en zéér regelmatig alleengaande Dames en LHBTIQA+ Mensen. Het valt ons enorm op dat we - sinds het Corona tijdperk in het bijzonder - ons iedere dag de hele dag - en veel meer dan leuk en gezond voor ons is - bezig moeten houden met mensen die vooraf willen / moeten weten wat ze kunnen verwachten.
Nooit vraagt iemand, kan ik verwachten dat jullie meubilair in orde is?
Nooit vraagt iemand of we films vertonen?
Nooit vraagt iemand of er een aardige baliemedewerker aanwezig is?
Nooit vraagt iemand of we lekkere verse bonen koffie hebben?
Altijd worden er vragen gesteld over onderwerpen waar wij geen enkele invloed of controle op hebben.
Deze vragen kunnen we dan ook niet beantwoorden.
Om een plezierige werksfeer voor de Teamleden en mezelf te behouden, hebben we besloten om een vaste reactie te geven op steeds weer dezelfde onmogelijke vragen die ons gesteld worden.
Zoals daar zijn: Wat kan ik verwachten? Dan gaat het - bijvoorbeeld - echt niet over ons hygiëne niveau, want dat kan iedereen lezen op onze site.
We weten allemaal wat men eigenlijk wil vragen.
Wanneer zijn er Stellen?
Wanneer is het druk?
Zijn er mensen die sex met een ander willen?
Hoe groot is de kans dat ik krijg wat ik wil? ______GeWoon DOEN is een hele bijzondere ervaring.Geestelijke & Lichamelijke vrijheid voor iedereen.
GeWoon DOEN is héél bewust alle opties open laten en rustig afwachten wat voor gezellige en spannende dingen er op je pad mogen komen.
GeWoon DOEN is
juist niet van te voren vragen of je een "winnend staatslot koopt", omdat je beseft dat daar geen antwoord op te geven is.
Laat los wat je elders hebt ervaren, laat los wat je wil ervaren, maar kom lekker GeWoon DOEN.
De vragen die jij ons stelt - betreffen onderwerpen waar wij geen invloed op uit kunnen oefenen - en dus kunnen we ze ook niet beantwoorden.
Dat is geen onwil, maar simpelweg de realiteit.
Eigenlijk weet je dat zelf ook wel....
De antwoorden op alle vragen, waar wij onmogelijk antwoord op kunnen geven, staan in de rubriek : DEEL HIER JE ERVARING. KLIK HIERLaat onze fantastische reputatie - eindelijk - maar eens voor zichzelf gaan spreken ...Wil je GeWoon komen DOEN, omdat je voelt dat SEX-BIOSCOOP GeWoon in Roosendaal iets bijzonders te bieden heeft, dan ben je méér dan welkom.
Heb je een antwoord op onmogelijk te beantwoorden vragen nodig om GeWoon te komen DOEN, dan zullen we elkaar vast niet ontmoeten.
We verwelkomen heel graag nieuwe bezoekers die zich aangesproken voelen tot het GeWoon DOEN.
Jullie zijn meer dan welkom en ervaren onze klantvriendelijkheid meteen bij binnenkomst.
Team