De chat is NU OPEN, klik hier om LIVE met je mede bezoekers te chatten!

OOK DEZE ALLEENGAANDE DAME HEEFT VERTROUWEN IN ONS ...

Veel bezoekers delen hun SEX ervaringen.
Wij hebben er speciaal voor jou een aantal geselecteerd.

OOK DEZE ALLEENGAANDE DAME HEEFT VERTROUWEN IN ONS ...

Berichtdoor GeWooninRoosendaal » ma 12 maart 2018, 08:43

Met veel plezier posten we alweer een ervaring :

Weer een andere alleengaande Dame

Zomaar een dag in GeWoon in Roosendaal

GeWoon in Roosendaal verwelkomt een groot aantal alleengaande Dames.
Het ultieme bewijs, dat de sfeer in GeWoon in Roosendaal heel bijzonder is.

Iets over 3en kwam ik binnen dus eventjes theetje gedronken, beetje met Jan gekletst en een rondleiding aan 2 man gegeven en toen toch maar snel achter de deur voordat de overdag lichting weer naar huis ging..

Ik kwam er niet echt makkelijk in, had mijn oog ook al op iemand laten vallen maar omdat ik van het versierspel hou niet meteen op af gestapt.. Toen ik in de gayzaal een beetje met mezelf aan het spelen was kwam er een jongeman naast me staan en ik voelde meteen de aantrekkingskracht ook al deed meneer helemaal niks.. die wil ik wel, dacht ik.. maar is het nu alweer iemand die hard to get speelt? Kan me iig niet voorstellen dat hij van hetzelfde geslacht houdt, daar was hij net iets te stoer voor.. Ik wilde natuurlijk niet achter hem aanlopen en hij ook niet achter mij aan denk ik dus ik ben behoorlijk wat keertjes trapje op en af geweest om te checken of hij er überhaupt nog wel was..
Het werd later en later en ik voelde de klok tikken van ja.. als er nu geen actie komt, wordt het tijd om te eten en dan mis je het vertier, ook van de man waar ik in eerste instantie mijn oog op had laten vallen.

Beneden stond hij hangend op een bankje naar de film te kijken, ik ging naast hem staan en nog kwam er geen actie.. Verdikkeme dacht ik, ben ik nu zijn type niet? dan moet ik hem toch maar aanspreken.. ' Kom je alleen om te kijken?' vroeg ik.. 'Ja, ik ga je niet neuken hoor' kreeg ik als antwoord... 'Aahh je bent getrouwd?' vroeg ik.. 'yup' .. 'Ships, dus ik heb op het verkeerde paard gewed' vroeg ik.. yup, zei hij weer
Kut, wat je niet krijgen kan wil ik alleen maar meer..
Ondertussen stond hij me wel op te geilen en had ik GeWoon gelijk met de aantrekkingskracht.. en omdat ik alleen maar kan waarderen dat iemand niet vreemd wil gaan, dacht ik .. ja en wat nu?

Toch maar de 'ik duw GeWoon mijn derierre in zijn kruis' truc en die werkte wel enigszins, maar ja ik wil wel dat hij zich nog recht in de spiegel kan aankijken als hij weer thuis is.. mijn voorstel om naar het bed te verhuizen omdat ik wat zwak in de pootjes werd had hij al afgewezen ' omdat het dan fout zou gaan' .

Op het bed zat naar mijn verbazing de meneer waar ik mijn oog op had laten vallen, hij zat geamuseerd naar ons te kijken... ahaa, dat schept mogelijkheden :) dus vroeg ik de stoere man, 'kom je wel kijken als ik met iemand anders speel? ' Tuurlijk, zei hij..
Nu is dat ook 1 van mijn favo spelletjes, iemand aandacht geven en ondertussen een ander ook opwinden dus dat plan was zo slecht nog niet ;)

We verhuisden daardoor toch naar het bed tussen de schotten en de andere man was zo sportief om te komen helpen.. Het was een mooi spel met zijn drieën, de stoere man die geile dingen in m'n oor fluisterde, af en toe me bij de keel pakte en de verwennerij van de op het oog man.. Stoere man moest op een gegeven moment naar huis en met een handkus namen we afscheid.. Op het oog man en ik gingen nog even door, wat erg fijn was.. :)Ondertussen was het al half 7 geloof ik dus snel maar wat eten. Toen ik terug kwam was het rustig, erg rustig.. ik ben boven in de grote zaal op het bed wat gaan ontspannen en toen ik het gepiep van de Japanse actrice na een uur wel zat was ben ik naar beneden gegaan.. Ik zeg Meneer de Boeddha nog even gedag ( mooi, de Acers krijgen hun eerste rode herfstblad ;) ) en doe binnen nog een laatste rondje en dan lekker naar huis... dan maar wat minder aandacht dan gehoopt, ik was toch wel verwend :)

Ik ging nog heel even op het grote bed liggen toen een verdwaalde jongeman vroeg of hij erbij mocht komen liggen; Ja hoor :)
'Als ik te ruig ben moet je het zeggen hoor' zei hij nog :)
Met nog wat hulp van een andere jongeman werd dit ok weer een mooi spel en kreeg ik toch nog de aandacht die ik nodig had..

Met knikkende knietjes stapte ik op de fiets ...

Bedankt mannen voor het respect en de verwennerij, ik kan er weer even tegen.. :)

xxxx Van een alleengaande Dame die GeWoon in Roosendaal met enige regelmaat bezoekt !!

Wij danken deze alleengaande Dame voor het delen van haar ervaring.

Deze ervaring hebben we speciaal voor jou geselecteerd.
Alleengaande Dames hebben in GeWoon in Roosendaal een streepje voor.

Je maakt elke dag kans om een alleengaande Dame te treffen in GeWoon in Roosendaal LIVE,
of één van de vele Stellen, Travestie Dames, Heren ( gay - bi - hetero ) of andere alleengaande Dames die GeWoon in Roosendaal DAGELIJKS mag verwelkomen.

Maak een account aan.
Maak gebruik van een NICKNAME.
En ontdek de GeWoon in Roosendaal sfeer.

Je ontvangt NOOIT berichten of reclame van ons !
Wij staan ook geen zoekmachines, zoals Google, toe op ons Forum.
Je laat dus geen sporen na op het internet.

Wellicht is ons aller Forum net dat duwtje dat je nodig hebt,
om GeWoon in Roosendaal LIVE te komen bezoeken ?

Team
GeWoon in Roosendaal

Aan de basis van het - GeWoon DOEN - staat onze liefdevolle bedrijfsfilosofie.

(vraag er gerust naar, als het je niet helemaal duidelijk is)

NEEM JEZELF TIJDENS IEDER BEZOEK VOOR - OM - NIEMAND - TOT LAST TE ZIJN! :yess:

GeWooninRoosendaal
Beheerder
Beheerder

Woonplaats: BRUGSTRAAT 81 ROOSENDAAL ( recht tegenover het station , 50 meter )

Keer terug naar Lees zonder inloggen SEX ERVARINGEN