De chat is NU OPEN, klik hier om LIVE met je mede bezoekers te chatten!

SEX ERVARING VAN ALLEENGAANDE DAME ...

Veel bezoekers delen hun SEX ervaringen.
Wij hebben er speciaal voor jou een aantal geselecteerd.

SEX ERVARING VAN ALLEENGAANDE DAME ...

Berichtdoor GeWooninRoosendaal » di 06 feb 2018, 07:52

Deze keer het verslag van:

Een alleengaande Dame

Donderdag 1 Februari 2018

GeWoon in Roosendaal verwelkomt een groot aantal alleengaande Dames.
Het ultieme bewijs, dat de sfeer in GeWoon in Roosendaal heel bijzonder is.

Iets later dan gepland kwam ik aan bij GeWoon in Roosendaal, ik zei hallo en ging meteen naar boven. Als de wiedeweerga opgefrist en omgekleed in een kort jurkje, jarretels, kousen en mijn rode pumps.

Boven ging ik even op het bed zitten, de zenuwen gierde door m’n lijf. Ik kon niet stil blijven zitten. Opeens kwam er een mooie sexy man binnen die op de stoel naast het scherm ging zitten. Hij keek me recht aan.. en bleef dat doen. Ik zag direct de dominante blik in zijn ogen en dacht Wowww hem wil ik zo graag. Ik stond op en liep weg, in de hoop dat hij me achterna zou komen. Beneden aangekomen was hij er niet en ik werd nerveus. Ik liep een beetje te drentelen en kletste wat hier en daar. Ineens stond hij naast me, het leek alsof ik het voelde. We kletste wat en ik raakte om Mn gemak. Ik zei, ik ga even een rondje lopen en raakte hem terloops aan toen ik langs liep. Hij vroeg of hij mij mocht volgen. Haha JA! Ik pakte zijn hand en we liepen naar de spiegelkamer. Het bleek dat hij HEERLIJKEVENT heet op het forum, hij had zelfs gereageerd op mijn topic!

Ik verloor me al snel in zijn zoenen, zijn heerlijke lijf en dominante blik. Ik keek op en zag ineens heel de ruimte vol staan met mensen, oh verassing Haha.
Ik pijpte zijn heerlijke pik en hij draaide me zo dat het 69 werd. En hier kwam verbazing 1, hij liet me 3 keer komen alleen met zijn tong. Mn klitje was zo gevoelig maar hij hield me tegen en het orgasme was nog zoveel intenser daardoor. Hierna werd het een geil verhaal waar ik (helaas, And i’ve tried) de volgorde niet meer van weet. Maar ik mocht zijn mooie pik pijpen waar ik erg van genoot van zijn reacties. Hij neukte me heerlijk waarbij ik knijpend kwam op zijn pik terwijl hij me vasthield en zoende, dit was zo geil en intiem tegelijk. Ik vergat alles om me heen.
Hij vingerde me, echt zonder te overdrijven, Perfect. Alsof hij Mn lijf kent, niet te geloven. Ik squirtte, kon niet meer op een plek blijven liggen, kreunde, brabbelde omdat ik niet meer normaal kon praten en kwam gruwelijk hard en vaak. Ik wist niet wat me overkwam. Tussendoor tegen elkaar aangelegen en gekletst, het was fijn en gek genoeg vertrouwd. We waren ineens weer geil en we neukte heerlijk, ik pijpte hem tot hij kwam. En moment suprême stond Rosalie aan de deur dat het 22.00 was hahah
De tijd was mega snel gegaan.

Wat een geweldige avond, vergeet ik nooit meer.
Ik hoop dat de toeschouwers hun ervaring willen delen, geniet ik nog meer van na

Groetjes xx J

Wij danken deze alleengaande Dame voor het delen van haar ervaring.

Deze ervaring hebben we speciaal voor jou geselecteerd.
Alleengaande Dames hebben in GeWoon in Roosendaal een streepje voor.

Je maakt elke dag kans om een alleengaande Dame te treffen in GeWoon in Roosendaal LIVE,
of één van de vele Stellen, Travestie Dames, Heren ( gay - bi - hetero ) of andere alleengaande Dames die GeWoon in Roosendaal DAGELIJKS mag verwelkomen.

Maak een account aan.
Maak gebruik van een NICKNAME.
En ontdek de GeWoon in Roosendaal sfeer.

Je ontvangt NOOIT berichten of reclame van ons !
Wij staan ook geen zoekmachines, zoals Google, toe op ons Forum.
Je laat dus geen sporen na op het internet.

Wellicht is ons aller Forum net dat duwtje dat je nodig hebt,
om GeWoon in Roosendaal LIVE te komen bezoeken ?

Team
GeWoon in Roosendaal

Aan de basis van het - GeWoon DOEN - staat onze liefdevolle bedrijfsfilosofie.

(vraag er gerust naar, als het je niet helemaal duidelijk is)

NEEM JEZELF TIJDENS IEDER BEZOEK VOOR - OM - NIEMAND - TOT LAST TE ZIJN! :yess:

GeWooninRoosendaal
Beheerder
Beheerder

Woonplaats: BRUGSTRAAT 81 ROOSENDAAL ( recht tegenover het station , 50 meter )

Keer terug naar Lees zonder inloggen SEX ERVARINGEN