IK WAS NOG NOOIT EERDER IN EEN SEKS-BIOSCOOP GEWEEST ...

Veel bezoekers delen hun SEX ervaringen.
Wij hebben er speciaal voor jou een aantal geselecteerd.

IK WAS NOG NOOIT EERDER IN EEN SEKS-BIOSCOOP GEWEEST ...

Berichtdoor GeWooninRoosendaal » di 11 sep 2018, 07:54

Met veel plezier posten we alweer een ervaring :

Dit keer van een alleengaande MAN, op zomaar een dag in GeWoon in Roosendaal.

Deze man was nog nooit in een SEKS-Bioscoop geweest en een bezoek aan ons fantastische Forum gaf hem voldoende vertrouwen om over de in zijn hoofd opgeworpen drempel te stappen.

GeWoon in Roosendaal verwelkomt een groot aantal Mannen.
Hun sexuele-voorkeur speelt daarbij geen enkele rol.
Gay - Bi - Hetero het is allemaal heel GeWoon !!
Het ultieme bewijs, dat de sfeer in GeWoon in Roosendaal heel bijzonder is.

Veel leesplezier.

Intro:
Ik was nog nooit eerder in een seksbioscoop (of iets dergelijks) geweest en voorheen ook nooit echt over nagedacht.
Via Google kwam ik min of meer toevallig op de site van GeWoon In Roosendaal terecht.
De site uitgebreid bekeken en vervolgens een tijd op het forum rondgesnuffeld. Het forum en daarmee de mogelijkheid om andere ervaringen te lezen is echt een enorm pluspunt. En de agenda met de verschillende thema-dagen geven GeWoon in Roosendaal ook een echte meerwaarde! Na het lezen van verschillende verhalen inmiddels toch wel erg nieuwsgierig geraakt.

De eerste stap:
Dus uiteindelijk besloten dat ik toch maar eens langs moest gaan. Voor veel van jullie inmiddels best normaal denk ik, maar ik vond die deur zo binnenstappen toch nog wel even een drempel! Gelukkig was de ontvangst onzettend hartelijk. Ik voelde me meteen welkom en dat was erg fijn. Ik kreeg nog de complimenten voor het meenemen van een eigen handdoek (ja, het forum echt goed bekeken :D ), al lijkt me dit zelf best logisch/handig. Nog even wat huisregels uitgelegd gekregen en toen mocht ik de deur door ...

De eerste indruk/ervaring:
Even wat spullen in een locker gestopt en begonnen aan een eerste verkenning. Ik had me voorgenomen om geen echte verwachtingen te hebben, 'rustig' aan te beginnen en GeWoon in Roosendaal 'op mezelf' te ervaren. Dus eerst eens langs de verschillende zalen gelopen. Het zag er allemaal netjes uit, 'spannende' kamers en hoekjes en natuurlijk de filmzalen.
Het was niet druk, er waren een aantal andere mannen en 1 stelletje. Het viel me op dat er weinig gebeurde, de meesten liepen wat rond van zaal naar zaal. Verder was vrijwel iedereen geheel gekleed, ook bij het kijken naar een film. Natuurlijk moet iedereen lekker zijn eigen gang gaan (of niet), maar ik was zelf daarom ook wat afwachtend.

Enkele mannen waren denk ik wel op meer uit, wat natuurlijk ook ok is, alleen de manier waarop ervaarde ik toch als minder prettig. Soms liep er eentje langs en keek me daarbij indringend aan, zei verder niks en liep weer door. Ook zat ik eens op 1 van de bedden beneden naar de film te kijken en had het idee dat ik bespied werd. Vervolgens zag ik dat twee ogen door 1 van de gaten in de wand op mij gericht waren. Ik vind het echt niet erg als je mij wilt bekijken, maar waarom zo geniepig? Of is dat juist de bedoeling? En als je meer wilt, waarom spreek je me dan niet aan? Dan zal ik GeWoon netjes zeggen dat ik daar niet geïnteresseerd in ben.

Geen van de mannen was verder opdringerig, dus lastig gevallen ben ik zeker niet. Alleen in combinatie van eerste keer in GeWoon in Roosendaal, niet veel andere actie, maakte dat ik me nog niet helemaal op mijn gemak voelde en lekker mijn gang kon gaan. Misschien had ik er GeWoon meer op moeten rekenen dat dit ook gebeurt en niks van aan moeten trekken.

Conclusie:
Ik had helaas dus nog geen top-ervaring. Daarbij wil ik wel duidelijk maken dat dit zeker niet aan GeWoon In Roosendaal ligt! De ontvangst is uitermate vriendelijk en de zalen zien er echt top uit en alles oogde heel netjes. Ik geloof ook zeker dat zij er alles aan doen om het je naar je zin te maken. Ik denk er dus zeker over om nog een keer langs te komen. Waarschijnlijk scheelt het dat ik dan al beter weet wat ik kan verwachten. Verder lees ik altijd goede verhalen over een thema-dag zoals 'Lekker naakt in de bioscoop', dus wellicht dat ik het dan nog eens probeer! Bovendien heb ik de Fluister-Tuin nog niet gezien ;) .

Outro:
Oeps, het verhaal is wat langer geworden dan ik gedacht had. Hopelijk niet té langdradig! :)

Groetjes : First TImer

Deze ervaring hebben we speciaal voor jou geselecteerd.
Mannen vermaken zich dagelijks prima in GeWoon in Roosendaal.

Voor alle duidelijkheid wie slechts Thema dagen bezoekt, mist heel veel mooie dingen.
Heel veel Stellen, alleengaande Dames, travestie Dames en heren kondigen hun bezoek ( bewust ) niet aan.
Wie de rubriek ervaringen bezoekt komt er al snel achter dat het ook op GeWone dagen zeer de moeite waard is om GeWoon te komen DOEN.
Misschien nog wel meer ... ;)

Bezoek GeWoon in Roosendaal wanneer het je het beste uitkomt en als je er zin in hebt.
Verwacht niets, maar ontdek wat je ervaren mag ....
Dan stap je met de juiste energie binnen en dat is heel belangrijk !!

Je maakt elke dag kans om een alleengaande Dame te treffen in GeWoon in Roosendaal LIVE,
of één van de vele Stellen, Travestie Dames, Heren ( gay - bi - hetero ) of andere alleengaande Dames die GeWoon in Roosendaal DAGELIJKS mag verwelkomen.

Maak een account aan.
Maak gebruik van een NICKNAME.
En ontdek de GeWoon in Roosendaal sfeer.

Je ontvangt NOOIT berichten of reclame van ons !
Wij staan ook geen zoekmachines, zoals Google, toe op ons Forum.
Je laat dus geen sporen na op het internet, maar slechts op ons aller Forum.

Wellicht is ons aller Forum net dat duwtje dat je nodig hebt,
om GeWoon in Roosendaal LIVE te komen bezoeken ?

Team
GeWoon in Roosendaal

Aan de basis van het - GeWoon DOEN - staat onze liefdevolle bedrijfsfilosofie.

(vraag er gerust naar, als het je niet helemaal duidelijk is)

NEEM JEZELF TIJDENS IEDER BEZOEK VOOR - OM - NIEMAND - TOT LAST TE ZIJN! :yess:

GeWooninRoosendaal
Beheerder
Beheerder

Woonplaats: BRUGSTRAAT 81 ROOSENDAAL ( recht tegenover het station , 50 meter )

Keer terug naar Lees zonder inloggen SEX ERVARINGEN