ERVARING VAN EEN ALLEENGAANDE MAN...

Veel bezoekers delen hun SEX ervaringen.
Wij hebben er speciaal voor jou een aantal geselecteerd.

ERVARING VAN EEN ALLEENGAANDE MAN...

Berichtdoor GeWooninRoosendaal » ma 19 maart 2018, 08:43

Met veel plezier posten we alweer een ervaring :

Dit keer van een alleengaande MAN, op zomaar een dag in GeWoon in Roosendaal.

GeWoon in Roosendaal verwelkomt een groot aantal Mannen.
Hun sexuele-voorkeur speelt daarbij geen enkele rol.
Gay - Bi - Hetero het is allemaal heel GeWoon !!
Het ultieme bewijs, dat de sfeer in GeWoon in Roosendaal heel bijzonder is.

Beste forumvrienden,
Zaterdagavond de 26e weer eens richting het roosendaalse feest- en verrassingenhuis geweest, zomaar eens op de bonnefooi. Het forum was leeg wat aankondigingen betrof dus de avond lag helemaal open! Rond 18:30 ter plaatse en verwelkomd door een Teamlid. Ik nam net een slokje koffie en een koekje toen het eerste stel binnen kwam. Wat gezellig gekeuvel in de kletshoek maar al spoedig achter de deur. Binnen waren er niet zoveel mannen, een stuk of 6? Het koppel ging beneden op het bed helemaal naakt lekker aan de slag met elkaar, de vrouw pijpte de man op haar knieën met haar prachtige mooie slanke kontje omhoog wow wat geil. Ik stond op gepaste afstand met een enorme paal en begreep dat ik dichterbij kon komen. De mooie dame strelend. een condoom omgedaan en doggy haar heerlijk gaan neuken. Ondertussen was er een tweede engels sprekend koppel binnengekomen. Een echt prachtige vrouw in sexy lingerie met haar partner. Ze werden blijkbaar wel opgewonden van de dame op haar knieen die geneukt werd en haar man aan het pijpen was. Al snel stonden er een paar mannen bij haar en na wat voorzichtig aftasten zoals het hoort gingen de remmen eraf bij dat koppel. Ondertussen neukte ik de dame nog doggy op het bed owww wat heerlijk en werden de prachtige borsten van de andere dame tevoorschijn gehaald. Op een halve meter afstand zoiets voor je neus en doggystyle neukend? Dan kom je klaar en heftig ook!!

Het spel ging verder de twee koppels zochten ook elkaar op en het werd met nog enkele mannen erbij een vreselijk geile dampende stomende sexhappening. Echt uitzonderlijjk wat spannend geil heftig en dat bleef bleef het ook want iedereen wist zich te gedragen! Ik had al snel weer een grote dikke harde paal in mn hand en genoot van de dame die het laatst was binnen gekomen. Op een gegeven moment zij haar man dat ik een condoom om moest doen en haar neuken. Dat was echt te gek. In alle posities heb ik deze schitterende mij in het engels aanmoedigende o zo mooie godin hard en diep geneukt en ze vond het heerlijk. Haar man was ondertussen met de dame van het andere koppel lekker bezig. Uiteindelijk hield ik het ook niet meer en kwam ik in haar klaar waanzinnig. Haar man kwam naast me staan gaf me een schouderklopje en zei: good job! Van haar kreeg ik nog een aai en een kusje heerlijk. Tijd voor pauze.

En jawel alweer terwijl ik nét van koffie en een koekje aan het genieten was kwam er nóg een koppel binnen. Sexy dame met spannend pakje. Ook zij bleven maar even in de koffiehoek, en gingen naar binnen. Boven beland namen ze plaats op het bankje. Het eerste koppel van de avond was bezig op het grote bed en gaf te kennen dat ik dichterbij kon komen. En ja wat was het lekker om deze dame nogmaals doggy te neuken terwijl ze weer lekker haar man met haar mond aan het verwennen was. Er kwam heel even een klein rustmomentje en de dame van het derde koppel had ondertussen de nodige aandacht gekregen. Wat een sexy lekker ding! Toen ik voor haar stond pakte ze mijn paal en begon mij heerlijk te pijpen, met links en rechts een pik in haar hand. Haar partner was ondertussen richting het grote bed gegaan en met de dame van het andere koppel aan het "kennismaken". Ondertussen werd ik heerlijk gepijpt door zijn mooie sexy vrouw. Dat was echt zo lekker! Ik hield het niet meer en gaf aan dat ik klaar ging komen en wilde voorzichtig terug trekken maar de dame wilde mijn zaad in haar mond dat was duidelijk. Met sterretejs voor mn ogen kwam ik een derde keer klaar niet normaal zo heftig.

Uiteindelijk weer beneden beland en lekker zitten kleppen met z'n allen. Erg gezellige afsluiting van een bijzindere avond. Geen aankondiging te zien op het forum maar een absolute topavond qua sfeer spanning sexatie geilheid respect en gezelligheid. Deze avond schrijf ik bij in de top 3 allertijden van mijn persoonlijke GeWoon in Roosendaal ervaringen!

Groetjes : Anoniem

Deze ervaring hebben we speciaal voor jou geselecteerd.
Mannen vermaken zich dagelijks prima in GeWoon in Roosendaal.

Je maakt elke dag kans om een alleengaande Dame te treffen in GeWoon in Roosendaal LIVE,
of één van de vele Stellen, Travestie Dames, Heren ( gay - bi - hetero ) of andere alleengaande Dames die GeWoon in Roosendaal DAGELIJKS mag verwelkomen.

Maak een account aan.
Maak gebruik van een NICKNAME.
En ontdek de GeWoon in Roosendaal sfeer.

Je ontvangt NOOIT berichten of reclame van ons !
Wij staan ook geen zoekmachines, zoals Google, toe op ons Forum.
Je laat dus geen sporen na op het internet.

Wellicht is ons aller Forum net dat duwtje dat je nodig hebt,
om GeWoon in Roosendaal LIVE te komen bezoeken ?

Team
GeWoon in Roosendaal

Aan de basis van het - GeWoon DOEN - staat onze liefdevolle bedrijfsfilosofie.

(vraag er gerust naar, als het je niet helemaal duidelijk is)

NEEM JEZELF TIJDENS IEDER BEZOEK VOOR - OM - NIEMAND - TOT LAST TE ZIJN! :yess:

GeWooninRoosendaal
Beheerder
Beheerder

Woonplaats: BRUGSTRAAT 81 ROOSENDAAL ( recht tegenover het station , 50 meter )

Keer terug naar Lees zonder inloggen SEX ERVARINGEN