De chat is NU OPEN, klik hier om LIVE met je mede bezoekers te chatten!

ALWEER GING EEN ALLEENGAANDE DAME JE VOOR ...

Veel bezoekers delen hun SEX ervaringen.
Wij hebben er speciaal voor jou een aantal geselecteerd.

ALWEER GING EEN ALLEENGAANDE DAME JE VOOR ...

Berichtdoor GeWooninRoosendaal » za 10 maart 2018, 08:16

Deze keer het verslag van:

Weer een andere alleengaande Dame

Zomaar een dag in GeWoon in Roosendaal

GeWoon in Roosendaal verwelkomt een groot aantal alleengaande Dames.
Het ultieme bewijs, dat de sfeer in GeWoon in Roosendaal heel bijzonder is.

GeWoon in Roosendaal ervaring van mevr zaadliefhebber

alle goede dingen gaan in 3en , eerst de shop bezocht , 2e buiten gekeken wat er in en uit loopt bij GeWoon in Roosendaal , 3e keer echt naar binnen om door te stappen ,
eenmaal met knikkende knieen binnen werd ik warm onthaald door mark die door zijjn vlotte en spontane babbel mij al snel op mijn gemak liet voelen.
even later liet ik mij door het pand leiden door een zeer lieve dame oei oei genaamd , toen ik alles gezien had nog ff relaxed een bakkie gedaan in de koffiehoek.
maar ja opdracht van mn man was all the way gaan en stiekum wilde ik dat zelf nu eindelijk ook wel , dus daarna mezelf omgekleed in iets makkelijkers en de bioscoop in gedoken in mn eentje.
mn hart ging te keer als een razende en enorme opwinding kwam boven drijven.
het moest nu gaan gebeuren , ik had de grote zaal uitgekozen met het grote bed waar ik al veel mannen zag die mij waarschijnlijk een enorm plezier konden gaan doen al beetje contact met aardige man en zo dus langzaam het geile gebeuren aangevangen , voor ik t wist stonden er verschillende mannen om me heen die me heerlijk verwenden en mij tot een aantal hoogtepunten brachten , natuurlijk heb ik mezelf heerlijk uit kunnen leven met al hun lekkere pikken te zuigen die een voor een diep in mn mondje werden aangeboden , met als ultieme beloning al dat heerlijke warme zaad over mij heen wat ik liefst over mn gezicht heb zodat ik t later over mn grote borsten en lichaam kan voelen druipen , oh wat een heerlijkheid allemaal van iedereen en met zo veel respect ook, nou ja bijna iedereen want tussen de mannen kluwe door zag ik toch nog wat mensen in de stoelen toe blijven kijken , haha daar zat ook nog potentieel zaad tussen,maar ja kijken kan ook spannend zijn .

dit was zeker een onvergetelijke ervaring waarvan ik nu al weet dat ik die vaker mee zal willen gaan maken , dus kom zeker terug en ook eens met mn mannetje samen ,
wil iedereen en in bijzonder oei oei en mark bedanken voor het lieve ontvangst en hopelijk tot snel weer. xxx

na buiten te zijn gegaan kon ik niet wachten om mijn mannetje dit alles te vertellen , hij was tijdens dit gebeuren op zijn werk en had em via de app op de hoogte gehouden waardoor er bij hem van concentratie op zijn werk geen sprake meer was , geweldig dat je los van elkaar toch dit soort hoogtepunten mee kan maken , daarom ook veel dank aan hem dat hij me gemotiveerd heeft om dit eens te gaan doen.

xx Zaadliefhebber

Wij danken deze alleengaande Dame voor het delen van haar ervaring.

Deze ervaring hebben we speciaal voor jou geselecteerd.
Alleengaande Dames hebben in GeWoon in Roosendaal een streepje voor.

Je maakt elke dag kans om een alleengaande Dame te treffen in GeWoon in Roosendaal LIVE,
of één van de vele Stellen, Travestie Dames, Heren ( gay - bi - hetero ) of andere alleengaande Dames die GeWoon in Roosendaal DAGELIJKS mag verwelkomen.

Maak een account aan.
Maak gebruik van een NICKNAME.
En ontdek de GeWoon in Roosendaal sfeer.

Je ontvangt NOOIT berichten of reclame van ons !
Wij staan ook geen zoekmachines, zoals Google, toe op ons Forum.
Je laat dus geen sporen na op het internet.

Wellicht is ons aller Forum net dat duwtje dat je nodig hebt,
om GeWoon in Roosendaal LIVE te komen bezoeken ?

Team
GeWoon in Roosendaal

Aan de basis van het - GeWoon DOEN - staat onze liefdevolle bedrijfsfilosofie.

(vraag er gerust naar, als het je niet helemaal duidelijk is)

NEEM JEZELF TIJDENS IEDER BEZOEK VOOR - OM - NIEMAND - TOT LAST TE ZIJN! :yess:

GeWooninRoosendaal
Beheerder
Beheerder

Woonplaats: BRUGSTRAAT 81 ROOSENDAAL ( recht tegenover het station , 50 meter )

Keer terug naar Lees zonder inloggen SEX ERVARINGEN