Het SeksBioscoop GeWoon in Roosendaal Team wenst alle GeWoon in Roosendaal Vrienden een gezond (gezonder) - liefdevol - zo probleemloos mogelijk - positief en vooral ontspannen 2025 toe.
Geleerd van het oude en uitkijkend naar het nieuwe heeft ook in 2025 het welbevinden van iedere bezoeker onze hoogste prioriteit.
Wij hopen dat ieder GeWoon in Roosendaal bezoek je een vorm van geluk schenkt, dat er echt toe doet!
GELUKKIG NIEUWJAAR NAMENS HET SEKSBIOSCOOP GeWoon in Roosendaal TEAM.
Sol
Cindy
novia
Sarum
Natasja
Linda
Masee
Karlson
Orakel
Martijn
Mark Namasté Het Team kijkt enorm uit naar dit nieuwe jaar en ook in 2025 zal onze liefdevolle en unieke bedrijfsfilosofie de basis vormen en steeds weer het vertrekpunt zijn.
- daarover straks meer -
HET JAAR VAN DE OOGST! Het wordt de hoogste tijd, dat het Team nog duidelijker maakt, waar ze werkelijk voor staat.
Wij zijn geen bedrijf waarin mensen op jacht gaan naar seks.Wij accepteren het niet langer, dat bezoekers onze liefdevolle en unieke bedrijfsfilosofie opzij duwen en andere bezoekers irriteren met volstrekt ontoelaatbaar gedrag.
Deze nieuwjaarsspeech is dan ook anders dan je zou verwachten.
We reiken liefdevol een gedragsverandering aan voor een ieder die het GeWoon DOEN (nog) niet begrepen heeft en of je het nou letterlijk gaat uitvoeren, of het alleen leest, is niet zo belangrijk.
Het gaat erom dat je ons aller SeksBioscoop bewuster bezoekt.
SAMEN maken we het GeWoon doen anders, dan al het andere en daardoor een stuk leuker! Zodra je SeksBioscoop GeWoon in Roosendaal binnenstapt valt je iets bijzonders op.
Een flink aantal afbeeldingen van DE Boeddha en een sfeer die je niet verwacht had.
De Boeddha is niet die Chinese gezellige dikkerd, dat is Budai.
Zijn bijnaam is de lachende Boeddha, vanwege zijn gulle lach.
(weer wat geleerd)
Die afbeeldingen van DE Boeddha zijn op zich niets vreemds, want jij hebt waarschijnlijk zelf ook wel een Boeddha, of afbeelding, in de tuin staan, op je vensterbank, of elders in je huis. De Boeddha brengt rust zeggen veel mensen, zonder verder enige kennis te bezitten, het is dus puur een gevoelskwestie.
Prachtig & niets mis mee. Voor mij in mijn rol als eigenaar van GeWoon in Roosendaal spelen DE Boeddha & zijn super eenvoudige lessen een veel grotere rol.
Natuurlijk hoef jij jezelf niet in zijn lessen te verdiepen, het idee alleen al, maar ik heb dat wel gedaan.
Ik ben erachter gekomen dat liefde de oplossing is voor ieder probleem en dat liefde voor de medemens prachtige ontmoetingen en waardevolle momenten arrangeert.
Die liefde voor de medemens, dat is wat je tijdens ieder bezoek aan GeWoon in Roosendaal ervaart.
Eigenlijk is dat ons grote geheim en de drijvende kracht achter het GeWoon DOEN. Het welbevinden van iedere bezoeker gaat ons aan het hart en dat tonen de Teamleden iedere dag op ons aller Forum en in ons aller Sex-Bioscoop.
Wellicht zal je soms niet begrijpen waarom we bepaalde woorden gebruiken, een bepaalde aanvliegroute kiezen, of zelfs voor een bepaalde fysieke benadering kiezen, het doel is altijd het garanderen van het welbevinden van iedere bezoeker.
Ook in 2025 is er een groot verschil te ontdekken tussen wat er allemaal plaatsvindt in de grote boze buitenwereld en wat er plaatsvindt in de altijd liefdevolle, gezellige en rustige SeksBioscoop GeWoon in Roosendaal. Ook in 2025 krijgen we in de grote boze buitenwereld steeds meer te maken met berichten over oorlogsdreiging, worden er steeds vaker bommen op voordeuren geplakt, stelen jonge mensen lachend de bankpas, pincode en sieraden van onze ouders en zal de schreeuwende
IK gemeenschap alweer groeien.
(we kunnen nog veel meer negatieve dingen benoemen, maar we zijn bezig met een liefdevolle en uitermate positieve nieuwjaarsspeech)
Onze liefdevolle bedrijfsfilosofie is ook in 2025 geen optie, beste SeksBioscoop GeWoon in Roosendaal Vrienden en bezoekers. Het is een manier waarop je jezelf behoort te gedragen.Wij hebben geleerd van de afgelopen 15 jaar en zien dat alle problemen die binnen de muren van GeWoon in Roosendaal ontstaan voortkomen uit
IK gedrag van mensen die het GeWoon DOEN niet begrijpen en eigenlijk de grote boze buitenwereld mee naar binnen nemen.
* Het jezelf aan een ander opdringen, is niets anders dan
ik gedrag.
* Het achtervolgen van je prooi (brrr kippenvel als we het typen), is niets anders dan
ik gedrag.
* Het negeren van de hygiëne spelregels, is niets anders dan
ik gedrag.
* Het jezelf op de eerste plaats zetten, is niets anders dan
ik gedrag.
Etc, etc.
Veel mensen zijn - anno 2025 - zo gewend voor zichzelf te moeten zorgen in de grote boze buitenwereld en sterker nog zichzelf te moeten beschermen in de grote boze buitenwereld, dat het bijbehorende en uitermate egocentrische
ik gedrag standaard is geworden.
Binnen de muren van SeksBioscoop GeWoon in Roosendaal vragen we - eisen we - tegenovergesteld gedrag.
Als iedere bezoeker het welbevinden van de ander op de eerste plaats stelt, dan ontstaan er nog veel meer te gekke contacten en natuurlijk sekscontacten.
Wat is er nou mooier om in alle Vrijheid van seks te kunnen genieten?
Wat geeft er nou een beter gevoel, dan de absolute zekerheid dat sekscontact ook door de ander zeer gewenst is?
Maar hoe krijg je het nou voor elkaar om het welbevinden van de ander op de eerste plaats te zetten? Hoe krijg je het nou voor elkaar om het woord IK zo veel en zo vaak mogelijk te vervangen voor het woord WIJ?
We kunnen daar het gouden beeld van DE Boeddha voor gebruiken.
De gouden Boeddha staat op de kast (rechts voor de koffietafel) en kijkt naar iedere bezoeker die binnenkomt.
Maak contact met het beeldje en neem jezelf voor om het woord IK zo vaak mogelijk te vervangen voor het woord WIJ gedurende je bezoek.
Lees : "Tijdens dit bezoek wil ik niemand tot last zijn, wil ik meehelpen om het welbevinden van anderen te garanderen en wil ik maximaal genieten van alles wat GeWoon in Roosendaal te bieden heeft op een liefdevolle manier" Wie kan hier iets op tegen hebben? 2025 wordt een fantastisch SeksBioscoop GeWoon in Roosendaal jaar, het jaar van de oogst.
"Wie GEEFT ontvangt meer, dan hij ooit zal kunnen NEMEN" Of je de handreiking van het Team nou letterlijk neemt, zweverig vindt, of ronduit vreemd, we hebben er wel mee bereikt dat iedereen SEKSBIOSCOOP GeWoon in Roosendaal een stuk bewuster bezoekt in 2025. >>> KLIK hier <<< als je wil reageren, of iedereen het beste voor 2025 wil wensen. Mark
(eigenaar GeWoon in Roosendaal) SEX-Bioscoop GeWoon in Roosendaal
-
uiteraard met een uitstekende luchtbehandeling in de winkel en in alle zalen -
Ons aller Johanness-Terras - de Praatlaan en de magische Fluister-Tuin met daarin een enorme Boeddha, vormen de rode draad binnen het - GeWoon DOEN -
Wij bieden ongekende mogelijkheden in onze 4 Playrooms en garanderen het Geestelijke en Lichamelijke welbevinden van iedere bezoeker.
- Aardige mensen zijn meer dan welkom om - GeWoon - te komen doen. Brugstraat 81 te Roosendaal
Email : [email protected]
Website : http://www.gewooninroosendaal.nl
Tel : 0165 - 566 499