ALLEENGAANDE DAMES BEZOEKEN DE BESTE SEKS-BIOSCOOP

>>> KLIK HIER <<<
DAN HOEF JE NIETS TE MISSEN ....

ALLEENGAANDE DAMES BEZOEKEN DE BESTE SEKS-BIOSCOOP

Berichtdoor GeWooninRoosendaal » wo 04 okt 2023, 11:27

Waarom komen er meer en meer alleengaande Dames genieten in SEKSBIOSCOOP - GeWoon in Roosendaal - en Genieten zij maximaal & in alle Vrijheid van het - GeWoon DOEN -?

Het Seksbioscoop - GeWoon in Roosendaal - Team doet haar uiterste best om de gelijkheid tussen mensen, maar toch zeker de gelijkheid tussen Mannen en Vrouwen te stimuleren.

Waarschijnlijk denkt vrijwel niemand erover na, maar hoe zou het toch komen dat Mannen in de Swingerswereld - zwaar oververtegenwoordigd - zijn?
Het antwoord op die vraag is simpel, dat heeft alles te maken met het onnozele gedrag van diezelfde Mannen, of dacht je dat Vrouwen andere behoeftes hebben dan Mannen? :nono:

Vrouwen voelen zich niet vrij in de Swingerswereld en voelen overal meteen dat er van alles van ze verwacht wordt en dat is nou precies wat binnen de muren van - Seksbioscoop GeWoon in Roosendaal niet past, niet toegestaan wordt en dus ook niet langer dan 2 tellen gebeurt.
(wij nemen meteen passende maatregelen om de - rust - weer te herstellen)

Wij garanderen - zeker Alleengaande Vrouwen - maar in de praktijk natuurlijk ALLE Vrouwen - absolute Geestelijke & Lichamelijke Vrijheid en doen er alles aan om Mannen te leren omdenken.
Het Seksbioscoop GeWoon in Roosendaal Team weet namelijk zeker dat als het - idiote jagen en projecteren van verwachtingen - helemaal stopt, dat dan meteen het aantal gewenste Sekscontacten zal toenemen.

Laten we eerlijk zijn, in de juiste sfeer & omgeving ontstaan de mooiste contacten en in een jagende sfeer & onveilige omgeving worden vrijwel alle leuke dingen onmogelijk gemaakt.
Seksbioscoop GeWoon in Roosendaal maakt absoluut HET verschil en daarom is het GeWoon DOEN anders, dan al het andere ....

Jaja, dat kan je als bedrijf zijnde makkelijk roepen, maar wij willen bewijs, zullen een aantal lezers en hopelijk veel lezende Vrouwen, denken.

Dan tonen we jullie het bewijs toch GeWoon :nodding: , komt ie :

Dit is een ervaring en eerlijke mening van een alleengaande Dame.

Hallo allemaal,

Naast mijn ervaring van gister wil ik graag wat extra's met jullie delen en het volgende stukje tekst is vooral voor alleengaande dames en stellen die nog een duwtje in de rug nodig hebben om langs te komen.
Hopelijk krijgen jullie hierdoor een goed beeld hoe het er aan toe gaat en waar het om draait bij Sex-Bioscoop GeWoon in Roosendaal en wat er wordt gedaan om ons dames (of je nu alleen bent of met je man/vriend/ Friend with benefits) het gevoel te geven dat we in een veilige en respectvolle omgeving kunnen komen genieten.

Als eerst wil ik de aanwezige Teamleden hiervoor weer bedanken :kusje: en voor de goede zorgen en de leuke gesprekken natuurlijk :D Beide hebben (ook tijdens mijn vorige bezoeken) gevraagd of ik het naar mijn zin heb gehad en ze hebben ook beide aangegeven dat ik het meteen moet melden als er dingen gedaan worden die niet door de beugel kunnen. Want ja als er niks gezegd wordt kan er ook niet ingegrepen worden als het nodig is.

Daarnaast is er achter de deur veel sociale controle door de stamgasten en de meeste mensen die GeWoon komen doen. Bij al mijn bezoeken heb ik echt het gevoel gehad dat er altijd wel iemand aanwezig was op de vloer die me een beetje in de gaten hield en af en toe even checkte of alles goed ging. Er word simpelweg gevraagd; gaat alles goed en er is op verschillende momenten oogcontact met me gemaakt om te zien of ik in orde was :yess: jullie ook bedankt hiervoor :kiss-ani: :kusje: en jullie weten zelf ongetwijfeld wie ik hiermee bedoel?
Nu wil ik er ook meteen even bij vermelden dat ik geen nare of vervelende dingen heb meegemaakt, dus voor alle aanwezige gister ook weer bedankt voor het respect.

Nou heb ik gister kennis mogen maken met Mark, de eigenaar van GeWoon in Roosendaal. Hij heeft me verteld dat hij speciaal naar Roosendaal is gekomen en twee uur onderweg is geweest om naar mijn ervaringen als alleengaande dame bij Sex-Bioscoop GeWoon in Roosendaal te vragen en wat voor mij het ideale beeld is als ik achter de deur stap. Als je dan geen hart voor je zaak hebt dan weet ik het ook niet meer :kusje: :applaus: :applaus: :applaus:

Natuurlijk heb je overal wel is een rotte appel die zich niet normaal kan gedragen en de grenzen van andere niet kan of wil respecteren. Bij GeWoon in Roosendaal worden deze rotte appels zonder pardon verwijderd en deze mogen in de toekomst ook niet meer binnen waardoor de fijne veilige omgeving ook een fijne en veilige omgeving blijft. Hierdoor kan er echter geen geld meer verdiend worden aan die mensen. Ook dit laat weer zien dat er aan de mensen gedacht wordt en dat het voor het Team veel belangrijker is dat iedereen het naar zijn zin heeft, zich goed voelt en met een grijns weer vertrekt dan dat de kassa maar moet rinkelen. De mens is bij GeWoon in Roosendaal belangrijker dan het geld en dat merk je dus aan alles :nodding:

Dus dames, stellen eigenlijk iedereen :lol: kom GeWoon lekker genieten, post een aankondiging met wat je in gedachten hebt voor het moment dat je komt en er zullen ongetwijfeld gelijk gestemde mensen reageren en aanwezig zijn.

En dan nu mijn ervaring van gister.
Van de keer was ik begin van de middag al aanwezig en heb dus ook de tijd genomen om te kletsen met alle leuke mensen die aanwezig waren en wat hebben we weer gelachen in de praatlaan en op het Johannes terras.
Toch maar even een kijkje gaan nemen achter de deur. Ik heb boven even staan kijken hoe TraVestie Dame een man lekker aan het verwennen was op bed en ja hoor al snel was ik in de mood dus toen een andere man vroeg of ik plaats wou nemen naast ze op bed zodat we van elkaar konden genieten kon ik natuurlijk geen nee zeggen ;) er hebben zich later nog wat heren bij ons aangesloten en wat was het toch weer genieten met zijn alle, er is gevingerd gebeft gepijpt heerlijk geneukt veel gezweet en natuurlijk is er ook weer gelachen en gegiecheld :P en wat ben ik toch vaak klaar gekomen.
Toch maar even op adem komen van alle inspanning dus nog wat gedronken en door naar de volgende ronde :nodding:

Beneden eerst op een bankje begonnen maar toch al snel weer verhuisd naar het grote bed waar weer genoeg lekker piemels aangeboden werden aan me waar ik weer volop van genoten heb.
Ook nu was het weer volop genieten, elkaars lekkere plekjes vinden en natuurlijk nog een paar keer heerlijk klaar gekomen. Weer met wiebelende benen van het bed gestapt om nog maar wat te drinken en even bij te komen.
Het was inmiddels alweer 21.00 uur (time flies when you're having fun) dus nog een laatste rondje beneden op het grote bed met bekende en nog een heer en ik kon het niet laten om er nog iemand bij uit te nodigen voor nog een momentje samen :nodding: nog even geneukt, gepijpt en ben weer heerlijk gebeft en meerdere keren lekker klaar gekomen en toen was de puf op en de avond alweer ten einde. Nog een laatste drankje, iedereen bedankt voor al het genot en weer op naar huis. Ik wil iedereen via deze weg nogmaals bedanken voor al het genot en de gezelligheid.

Al met al dus weer een hele leuke lekkere dag gehad waar ik met een grijns op mijn gezicht aan terug zal denken :nodding:

Mark bedankt voor je interesse in mijn mening en dat je iedereen met GeWoon in Roosendaal een plek biedt waar we GeWoon allemaal met respect voor elkaar op onze eigen manier kunnen komen genieten. Zowel jij als het Team verdienen een dik applaus voor al hetgeen wat jullie doen om het ons naar ons zin te maken :yess: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus:

Tot snel allemaal
Een alleengaande Dame.

Dit was een ervaring en een eerlijke mening van een alleengaande Dame.
We hopen dat dit voelde als een zachte duw in de rug om het - GeWoon DOEN - te leren kennen?

Alle aardige mensen zijn meer dan welkom.

Team

SEX-Bioscoop GeWoon in Roosendaal
- een unieke & liefdevolle bedrijfsfilosofie -
- uitstekende luchtbehandeling in de winkel en in alle zalen -
Op ons aller Johanness-Terras & in de Praatlaan is het ook altijd gezellig.
Brugstraat 81 te Roosendaal
Email : [email protected]
Website : http://www.gewooninroosendaal.nl
Tel : 0165 - 566 499

Aan de basis van het - GeWoon DOEN - staat onze liefdevolle bedrijfsfilosofie.

(vraag er gerust naar, als het je niet helemaal duidelijk is)

NEEM JEZELF TIJDENS IEDER BEZOEK VOOR - OM - NIEMAND - TOT LAST TE ZIJN! :yess:

GeWooninRoosendaal
Beheerder
Beheerder

Woonplaats: BRUGSTRAAT 81 ROOSENDAAL ( recht tegenover het station , 50 meter )

Keer terug naar SEX-AGENDA (zonder inloggen)