Gisteren ontstond er een (voor ons ongelooflijk) gesprek met een nieuwe bezoeker.
Soms voel je aan, dat iemand het - GeWoon DOEN - nog niet in de verste verte doorheeft.
De man stelde dat de vrouwen en Stellen die - GeWoon komen DOEN - ook voor de sex komen en dat er dus maar weinig voor nodig is om hen zover te krijgen.
Rustig doorademend (knap hé?) deden we ons verhaal over het - GeWoon DOEN - voor de 50.000ste keer.
Wij sloten af met het verzoek om Stellen en Alleengaande Dames niet meteen "aan te vallen".
De man vroeg zich af waarom dat was en herhaalde dat de Stellen en de Alleengaande dames toch ook voor SEX kwamen en dus zouden ze het achternalopen juist waarderen, in plaats van afkeuren.
Voor de 2de keer rustig doorademend (knap hé?) vervolgde we ons uitermate redelijke verhaal.
"Je kunt jezelf waarschijnlijk wel voorstellen dat mensen die net binnen zijn (- mannen - vrouwen - stellen - alleengaande dames - ) eerst even in de juiste stemming willen komen.
Alle mensen die net binnen zijn, lopen een rondje door de zalen om te controleren of alles inderdaad zo fris en fruitig is als we stellen, wat voor faciliteiten er geboden worden en belangrijker nog, wat voor Mensen er aanwezig zijn en bepalen dan pas of ze zin hebben om iets spannends te gaan ondernemen, dat begrijp je vast wel, toch?" vroegen wij de man.
"Als er dan meteen mensen op je nek zitten is dat een hele nare ervaring, weten wij dan weer uit ervaring" vervolgde we ....
"Het zal wel meevallen?", reageerde de man vastzittend in de onzichtbare gevangenis van zijn Ego.
(ik ik ik ik wil het leuk hebben en wat de ander ervaart is niet van belang)
Er was zwaarder geschut nodig om deze - zichzelf specifiek Hetero noemende Man - wakker te schudden.
Ik bedacht ter plaatse een pakkend voorbeeld en dit kwam er uit mijn mond :
Wil je werkelijk weten hoe het voor - Stellen - en - Alleengaande Dames - aanvoelt, als je hen meteen bij binnenkomst hinderlijk achtervolgt, of meteen veel te dicht naast hen gaat zitten?
Het voelt ongeveer zo :
Als er - vanaf het moment - dat jij binnenstapt meteen 5 enorme bodybuilders van 2 meter lang en120 kilo stuk - vlak achter jou - aan blijven lopen, omdat ze voornemens zijn om jou even anaal te nemen met z'n vijven, dan - voel jij - jezelf zo onprettig, dat je binnen een paar minuten met je staart tussen je benen huiswaarts gaat en blij bent dat je veilig buiten staat.
(we weten dat er Mannen van dit scenario dromen en dat dit voorbeeld dus niet voor iedereen geldt hahaha)
Bezorg - Alleengaande Dames - en Stellen - dit nare gevoel dan ook niet en gedraag je - niet - als één van de vijf bodybuilders, die jou zeker zouden hebben weggejaagd.
DOE AUB GEWOON.
De man glimlachte flauw en staakte zijn gebabbel gelukkig en wij ... ?
Wij kunnen alleen maar hopen, dat hij het - NU WEL - begrepen heeft?
SEX-Bioscoop - GeWoon in Roosendaal - beidt iedere bezoeker Geestelijke & Lichamelijke Vrijheid en mocht iemand niet begrijpen hoe dat werkt, dan schromen we niet om rust terugkerende maatregelen te nemen.
Het GeWoon DOEN is anders dan al het andere en daardoor veel leuker ...
Jullie zijn meer dan welkom om het GeWoon DOEN - eens te komen ontdekken.
Team
(Voor deze Mark - eigenaar - )
SEX-Bioscoop GeWoon in Roosendaal
- een unieke & liefdevolle bedrijfsfilosofie -
- uitstekende luchtbehandeling in de winkel en in alle zalen -
Op ons aller Johanness-Terras & in de Praatlaan is het ook altijd gezellig.
Brugstraat 81 te Roosendaal
Email : [email protected]
Website : http://www.gewooninroosendaal.nl
Tel : 0165 - 566 499