SLECHTE - MAAR EERLIJKE - ERVARING TEAMLEDEN.

>>> KLIK HIER <<<
DAN HOEF JE NIETS TE MISSEN ....

SLECHTE - MAAR EERLIJKE - ERVARING TEAMLEDEN.

Berichtdoor GeWooninRoosendaal » zo 12 sep 2021, 10:33

SLECHTE - MAAR EERLIJKE - ERVARING TEAMLEDEN - SEKSBIOSCOOP GEWOON IN ROOSENDAAL.

Dit is een ervaring die in de tweede week van September 2021 is ontstaan.
Iedereen kan nu met eigen ogen zien, hoe de Teamleden van SEKS-BIOSCOOP GeWoon in Roosendaal staan voor het welbevinden van onze bezoekers.
Dit keer eens een mindere ervaring van de Teamleden en hoezeer we er ook van balen, we lopen er niet voor weg en delen ook dit openbaar.

Veel leesplezier :
Dit is een exacte kopie van het bericht zoals we dat op ons aller Forum gepost hebben.

SEX-Bioscoop GeWoon in Roosendaal is in de gelukkige omstandigheid dat we veel nieuwe mensen mogen verwelkomen.
Dat zou alles leuker moeten maken .... voor iedereen!!
Helaas moet ik de euforie even een halt toe roepen.
Tegen alle toekomstige en nieuwe GeWoon in Roosendaal Vrienden - die schrikken van onze toon en de feiten - zou ik willen zeggen : Haal er vertrouwen uit, dat we zo fel op uitzonderingen reageren, dat zegt veel over de Hygiënestandaard die we hanteren en vrijwel altijd halen ...
98 % van de GeWoon in Roosendaal bezoekers zijn keurige mensen die alles altijd schoon en fris achterlaten.

Ik hoorde zojuist van mijn collega dat het abnormaal vies was in de zalen, terwijl er echt niets op de grond of op de bedden hoeft te liggen en er zeker geen sperma tegen de wanden hoeft te zitten, als we allemaal echt eens GeWoon gaan DOEN.
Ook het op de grond lazeren van je handdoek (toch echt jouw eigendom) in de kleedkamer is best vreemd gedrag, toch? Hoe treffen de mensen na jou de kleedkamer aan?

Het bed in zaal 4 (waar de gay film draait) plus de ombouw, zat onder de olie en het koste 35 minuten extra om dat volgens onze hygiene standaard schoon te krijgen.
Dit alles is absoluut onacceptabel en totaal nergens voor nodig.

Niet alleen is het een vernedering voor de Teamleden - bedenk je eens hoe het is om troep van een ander te moeten opruimen - maar het kost GeWoon in Roosendaal ook onnodig veel geld.
(Geld dat we al niet hebben, na een jaar lockdown!!) :yess:

Degene die in zaal 4 het bed in een abnormaal vieze staat heeft achtergelaten en olie of glijmiddel heeft gebruikt - weet dat zelf héél goed en kan publiekelijk zijn excuus aanbieden en € 100,00 overmaken op rekening NL 05 INGB 0652 8726 89 van de ING Bank.
Maar dat zal vast niet gebeuren, want stel je eens voor dat je verantwoording neemt voor je onnodige handelen.
Nee, we schuiven het liever in de schoenen van (de Teamleden) - het bedrijf - dat je zo liefdevol heeft ontvangen en waar je het zo leuk hebt gehad.
Ik zal het wel nooit begrijpen en vind het vreselijk voor mijn collega's die dit - ook weer onnodig - "moesten" ervaren.
Ik vind het vreselijk dat er blijkbaar nog steeds een enkeling in GeWoon in Roosendaal komt die het geen fuck interesseert wat de bezoeker na hem/haar aantreft en daarmee onze goede reputatie om zeep helpt.
DOE TOCH - alsjeblieft - GEWOON ... :loveys:
Ik baal nog het meeste van het feit dat dit toch weer eens voorgekomen is ...

Ik heb geen zin om er nog langer over na te denken, laat staan om er over te praten.

Aan alle bezoekers :
Als je mensen iets op de grond ziet gooien, of op de bedden achter ziet laten.
Als je mensen abnormaal ziet kloten met glijmiddel etc.
Als een wc, of een kleedkamer vuil achter gelaten wordt.
Als je iemand iets ziet bevuilen - wanden en muren bijvoorbeeld -
ZEG er dan alsjeblieft iets van tegen de persoon in kwestie en als je dat niet wil, zeg het dan in ieder geval tegen de Teamleden, want het wel zien, maar het toch laten gebeuren, is ook een handeling die niet past binnen de muren van SEX-Bioscoop GeWoon in Roosendaal.
We moeten dit soort eikels met de grootst mogelijk spoed zien te weren uit ons aller GeWoon in Roosendaal.
' SAMEN maken we GeWoon in Roosendaal "

Zo daar zat weer eens geen woord Frans bij en als het wel zo is, dan was dat per ongeluk :lol:
Laten we weer lekker gaan doen waar we het beste in zijn en dat is plezier maken.
Iedereen is meer dan welkom in SEX-Bioscoop GeWoon in Roosendaal.
De filosofie achter ons bedrijf is anders dan anders, maar daardoor is alles wel meteen een stuk leuker.

Tegen alle toekomstige en nieuwe GeWoon in Roosendaal Vrienden - die schrikken van onze toon en de feiten - zou ik willen zeggen : Haal er vertrouwen uit, dat we zo fel op uitzonderingen reageren, dat zegt veel over de Hygiënestandaard die we hanteren en vrijwel altijd halen ...
98 % van de GeWoon in Roosendaal bezoekers zijn keurige mensen die alles altijd schoon en fris achterlaten.
Kom het gerust eens ervaren ...

Mark
Eigenaar GeWoon in Roosendaal

Team
SEX-Bioscoop GeWoon in Roosendaal
- uiteraard airco in de winkel en in alle zalen -
Brugstraat 81 te Roosendaal
Email : [email protected]
Website : http://www.gewooninroosendaal.nl
Tel : 0165 - 566 499

Aan de basis van het - GeWoon DOEN - staat onze liefdevolle bedrijfsfilosofie.

(vraag er gerust naar, als het je niet helemaal duidelijk is)

NEEM JEZELF TIJDENS IEDER BEZOEK VOOR - OM - NIEMAND - TOT LAST TE ZIJN! :yess:

GeWooninRoosendaal
Beheerder
Beheerder

Woonplaats: BRUGSTRAAT 81 ROOSENDAAL ( recht tegenover het station , 50 meter )

Keer terug naar SEX-AGENDA (zonder inloggen)