☆ GEILE ☆ ERVARINGEN UIT SEKSBIOSCOOP GEWOON IN ROOSENDAAL

>>> KLIK HIER <<<
DAN HOEF JE NIETS TE MISSEN ....

☆ GEILE ☆ ERVARINGEN UIT SEKSBIOSCOOP GEWOON IN ROOSENDAAL

Berichtdoor GeWooninRoosendaal » wo 01 sep 2021, 16:04

AAN EEN IEDER DIE DIT LEEST :

SEX-BIOSCOOP GeWoon in Roosendaal bestaat al héél erg lang.
De laatste 12,5 jaar hebben wij een enorme koerswijziging in gang gezet en is ons aller Sex-Bioscoop de meest opvallende die je kunt vinden in Nederland en België.
Wij ontvangen uitsluitend aardige mensen, misschien wel omdat de basis van ons bedrijf niet het vergaren van rijkdom is, maar het liefdevolle alternatief, dat bestaat uit Geven ....

Hiermee bedoelen we dat je uiterlijk, je rijkdom, je kleding, je status, je verleden, je man - vrouw - of anders zijn - je gewicht, je burgerlijke staat, je afkomst, je geboorteland, je lengte, je achtergrond, je huidskleur, je sexuele voorkeur, je verlangens, de lengte van je pik, er voor de overige bezoekers en de Teamleden niets toe doet.
In SEX-Bioscoop GeWoon in Roosendaal verwelkomen we simpelweg mensen.

We hanteren daarbij 1 eenvoudige huisregel:
"Je bent aardig, of je bent het niet, maar alleen als je aardig bent mag je blijven"
Tot zover over onze bedrijfsfilosofie.

Wij geven onze bezoekers de kans om deel te kunnen nemen en onderdeel te kunnen zijn, van een unieke filosofie en sfeerbeleving, zowel in ons aller SEX-BIOSCOOP, als op ons aller Forum.
Nu het woord Forum is gevallen :
Op dit moment hebben ruim 400.000 berichten op ons aller Forum en maar liefst 21.812 Forumleden.
Deze aardige mensen delen daar met enige regelmaat hun ervaringen.
Deze waren jou nooit onder ogen gekomen, als wij ze niet eenmalig openbaar aan je zouden schenken.

Ons aller Forum is een gesloten Forum. Waar elders alles wat je schrijft op Google terecht komt, is dat bij ons niet het geval. Wat happend op ons aller Forum, stays op ons aller Forum :lol:
Dat heeft alles te maken met de geestelijke en lichamelijke vrijheid van onze bezoekers, in combinatie met de door ons geboden bedrijfsfilosofie.
Reclame maken is leuk, maar dan niet over de rug van onze bezoekers.
Bij wijze van hoge uitzondering hebben we toestemming gevraagd aan enkele bezoekers om hun ervaringen voor 1 x openbaar te mogen maken.

LEES DE ECHTE ERVARINGEN MET VEEL PLEZIER.
De namen zijn om privacy redenen gefingeerd.
De ervaringen zijn tot stand gekomen in de laatste week van AUGUSTUS 2021.
Waarschijnlijk had je niet het idee dat het er in een SEX-Bioscoop zo keurig en respectvol aan toe zou gaan.
We delen nu een tweetal ervaringen die niet gekozen zijn op hun inhoud. Op ons aller Forum staan nog duizenden gelijke ervaringen.
Geschreven door de enige ervaringsdeskundigen die er bestaan, namelijk onze bezoekers.

De waargebeurde ervaringen :

De onderstaande ervaring is van een Man.
We noemen hem Meneer ZEN.

Dank je wel voor het gemak om de ervaring te mogen delen.
Op verzoek van een vriendin mocht ik aankondigen dat ze graag lekker gepakt wilde worden dus een GANGBANG was wel goed.
We waren echt als 1e dus op gemak heeft ze zich in spannend zwart pakje gestoken.
En zijn we natuurlijk weer boven in spiegelkamer begonnen. Eerst ff bijkletsen alhoewel we dat onderweg ook al deden.
Er druppelden wat mannen binnen en ook weer nieuw stel. Die het errug spannend vonden. Gezegd dat ze beneden achter koord konden starten zodat ze het rustig konden ervaren. En mijn vriendin vertelde nog ff dat ze met vragen altijd terecht konden.
Wat een moppie is t toch.
Er kwamen wat mannen erbij en langzaam.werd het geiler en geiler.
Geweldig ook om te zien dat de mannen die er waren gepaste afstand hielden.
Sterker nog ik heb ze steeds erbij mogen vragen of knikje geven. Een enkeling vroeg netjes of hij erbij mocht.
Joris, vroeg of hij erbij mocht komen (mooi he dat dit zo kan). Dus ja dat mocht zeker. Daarna zijn we ff rond gelopen en kwamen we onder aan bij het grote bed.
Het koppel lag samen te genieten in ruimte met koord. Geweldig dat het zo simpel kan zijn toch, eén enkel koordje.
Wij lekker op bed bezig en diverse mannen gevraagd om mee te doen. Ook Aad zat op de bedrand dus plaats gemaakt zodat hij met mijn vriendin kon spelen en haar natte kutje kon voelen en bespelen. Zoals we inmiddels weten is de sling mooie plek om genomen te worden dus hup daar ging mijn vriendin liggen.
Heerlijk hoe zij kan genieten. Ee gingen zo tekeer dat 1 de film er GeWoon mee stopte en mijn vriendin niet meer wist of we boven of onder waren.
Tja, we zijn er maar niet teveel op in gegaan.
Later kwam koppel na pauze ook nog even kijken. En begreep later dat ze zeker hebben genoten van GeWoon in Roosendaal bezoek en nog wel weer x komen. Goh dat zie we laatste tijd steeds vaker en is toch weer compliment voor deze sexbioscoop. Omdat de klok doortikt nog even wat gedronken en wat heerlijke hapjes mogen nuttigen. Dank je wel Team.
Was weer prachtige dag. Vele mannen genoten, Mijn vriendin blij(nat).
Dank dank dank.

Groet Meneer Zen.

De onderstaande ervaring is van een Stel.
We noemen ze Stel CUM-ERMAARBIJ

Een TOP dag was deze dag zeker, niet alleen voor ons maar ook voor vele bezoekers want want heb ik een hoop blije en stralende (bekende) gezichten gezien!
Komt dat nu door het thema of is het maar slechts een naampje voor iets wat elke gewone GeWoon in Roosendaal dag zou kunnen zijn?

Hoe dan ook mijn vrouw en ik hadden wel zin en tijd deze vrijdag dus op naar GeWoon in Roosendaal, eenmaal binnen wat hapjes afgeleverd en al snel een gezellige boel in de praatlaan met die (vroege) hapjes van Mark. Stel Friesland was er ook weer en we hebben gezellig bij gepraat met o.a. hun, Mark, Stel de Leeuwen en Mr Bizon.
Ondertussen kwamen er een hoop bezoekers voorbij waaronder meerdere stellen, zou er nog wel een plekje ergens over zijn voor ons of werd het nummer trekken :lol:

Dan maar eens achter de deur kijken of dat klopt en bij een rondje bleek er al aardig wat actie op diverse bedden en in ruimtes te zijn...mmmmm lekker al die genietende mensen.

Beneden toch nog een plekje kunnen vinden op het gangbangbed, waar we samen met stel Friesland op belandde.
Daar werd de temperatuur al snel opgevoerd met ons spel waar onze verstrengelde handen (en tongen ;) ) al snel hun weg vonden. Maar goed ook want Jo kon wel wat opwarming gebruiken ;)
Wat een heerlijke geile bedoening was het onder de spiegels met uiteindelijk orgasmes van alle 4 na lekker trek, vinger, bef, pijp, zoen en neukwerk...

Dan gaat de tijd toch weer te hard en werd het tijd voor schoonmaken van het bed, dorstlessende drankjes en gezelligheid in de praatlaan. Aangezien de vaste GeWoon in Roosendaal 'GIDS" het druk had ;) heeft mijn vrouw een spontaan binnenvallend stel nog een rondleiding gegeven, leuk dat jullie een ervaring hebben geschreven Stel Kiekeboe!

Team,Stel Friesland en alle andere bezoekers wederom bedankt voor alweer een super geslaagde gewone GeWoon in Roosendaal dag.

Houdoe, Stel Cum-ermaarbij.

DIT WAREN EEN TWEETAL ECHTE ERVARINGEN.
Natuurlijk komt er van alles in voor, dat langs je heen gaat, omdat je onze SEX-Bioscoop nog niet kent en omdat je de hoofdrolspelers NOG niet kent ;) , maar de perfecte sfeer heb je vast al wel kunnen proeven?
Graag gedaan ....

Wil jij eens komen ervaren of SEKS-BIOSCOOP GeWoon in Roosendaal jou ook past?
Willen jullie eens ervaren of SEX-BIOSCOOP GeWoon in Roosendaal jullie ook past?
Zijn jullie aardige mensen, die ook op zoek zijn naar geestelijke en lichamelijke vrijheid in combinatie met een enorme ruimte om - ook op SEX-gebied - jezelf te kunnen en morgen zijn?

Dan verwelkomen we je of jullie met heel veel plezier.
Als je een account aanmaakt op ons aller Forum, dan proef je meteen de unieke sfeer.
Ook op ons aller Forum is iedereen hartelijk welkom.
Tot snel ....

Team
SEX-Bioscoop GeWoon in Roosendaal
- uiteraard airco in de winkel en in alle zalen -
Brugstraat 81 te Roosendaal
Email : [email protected]
Website : http://www.gewooninroosendaal.nl
Tel : 0165 - 566 499

Aan de basis van het - GeWoon DOEN - staat onze liefdevolle bedrijfsfilosofie.

(vraag er gerust naar, als het je niet helemaal duidelijk is)

NEEM JEZELF TIJDENS IEDER BEZOEK VOOR - OM - NIEMAND - TOT LAST TE ZIJN! :yess:

GeWooninRoosendaal
Beheerder
Beheerder

Woonplaats: BRUGSTRAAT 81 ROOSENDAAL ( recht tegenover het station , 50 meter )

Keer terug naar SEX-AGENDA (zonder inloggen)