GeWoon in Roosendaal is een hele bijzondere Sex-Bioscoop. Uiteraard komt in onze SEX-Bioscoop vrijwel alles voor op Sex-gebied, dat ook in je fantasie voorkomt.
We verwelkomen iedere dag, Stellen, Heren, TraVestie Dames en zeer regelmatig alleengaande Dames, die zich uitermate respectvol met elkaar vermaken. ( om het maar netjes te zeggen )
Je bent meer dan welkom om eens kennis met ons te komen maken, zodra de deuren weer open mogen na de Corona Crisis.
Naast de Sex-Bioscoop hebben we ook een super knus terras dat uitloopt in een hele bijzondere tuin.
Die tuin noemen we De Fluister-Tuin.
Op deze bijzondere plek is roken niet toegestaan, zijn sexuele-handelingen niet toegestaan, maar ontstaan er als vanzelf prachtige gesprekken of stilte momenten voor liefhebbers.
Onze Fluister-Tuin is absoluut een bezichtiging waard.
Vandaag tonen we jullie een klein stukje van de Fluister-Tuin. Uiteraard zijn we op dit moment gesloten en was dit een mooi moment om wat onderhoud te plegen.
We proberen om jullie op een ontspannen en luchtige manier deelgenoot te maken van deze onderhoudsbeurt.
De grote wijze man in ons aller Fluister-Tuin klaagt nooit, maar hij begon steeds meer met zijn tenen te wiebelen.
Alsof hij wilde zeggen, zo kan je me er toch niet bij laten zitten ?
Hij had daar wel een beetje gelijk in ....
Dus na een tijdje - in alle rust - te hebben geschuurd, was hij klaar voor een nieuwe jas.
Na 4.5 uur, meditatie training, in een oorverdovend stille Fluistertuin, zat het werk erop en leek Boeddha erg tevreden te kijken.
Hij ziet er weer keurig uit en lijkt zelfs nog knapper geworden?
Hij kan weer met een gerust hart, liefdevol mensen verwelkomen straks in zijn prachtige Fluister-Tuin.
Om het af te maken, maar weer een prachtig plaatje gemaakt, als cadeautje voor iedereen die er zo van geniet.
Net toen ik de Boeddha gegroet had en weg liep over het grindpad, hoorde ik een zacht - soort kabouter - stemmetje roepen : " Meneer, ik wil ook zo graag een nieuwe jas "
Ik keek en zag in eerste instantie niet waar het vandaan kwam, maar toen trok een klein Boeddha'tje mijn aandacht.
Het was een kleine Boeddha die een bezoeker ooit geschonken had en ook hij droeg inmiddels een oude grijze versleten jas.
Hem kon ik uiteraard niets weigeren.
Ik had nog wat materiaal over en het resultaat staat hem goed.
Wij hopen dat jullie met plezier in ons aller Fluister-Tuin hebben gekeken.
In de Sex-Bioscoop GeWoon in Roosendaal Fluister-Tuin is nog veel meer te ontdekken en er valt nog veel meer over te vertellen.
Uiteraard zijn jullie meer dan welkom om LIVE eens van de energie op deze plek te komen genieten.
SEX-BIOSCOOP
GeWoon in Roosendaal
Zoveel meer dan een sex-bioscoop. Brugstraat 81
4701 LD Roosendaal
75 meter van het station, ruime parkeergelegenheid.
Bekijk onze site ook eens :
http://www.gewooninroosendaal.nl Als je een account aanmaakt op ons aller Forum, valt een sfeerimpressie je ten deel.
Ook ons Forum is anders dan andere Fora.
Team