Spuit mijn grote tieten vol. ik ben er gek op.

>>> KLIK HIER <<<
DAN HOEF JE NIETS TE MISSEN ....

Re: Spuit mijn grote tieten vol. ik ben er gek op.

Berichtdoor GeWooninRoosendaal » ma 23 dec 2024, 07:07

Dit uitermate positieve topic is :

- RUIM 2500 X -

bekeken.

Wat fijn dat zoveel mensen hierdoor onze unieke & liefdevolle bedrijfsfilosofie ontdekken.

Het GeWoon DOEN is anders, dan al het andere en daardoor veel leuker.

"Je moet - GeWoon in Roosendaal - zijn"

Aardige mensen zijn meer dan welkom.

Team

SEX-Bioscoop GeWoon in Roosendaal
- uiteraard met een uitstekende luchtbehandeling in de winkel en in alle zalen -
Ons aller Johanness-Terras - de Praatlaan en de magische Fluister-Tuin met daarin een enorme Boeddha, vormen de rode draad binnen het - GeWoon DOEN -
Wij bieden ongekende mogelijkheden in onze 4 Playrooms en garanderen het Geestelijke en Lichamelijke welbevinden van iedere bezoeker.
- Aardige mensen zijn meer dan welkom om - GeWoon - te komen doen.
Brugstraat 81 te Roosendaal
Email : [email protected]
Website : http://www.gewooninroosendaal.nl
Tel : 0165 - 566 499

Aan de basis van het - GeWoon DOEN - staat onze liefdevolle bedrijfsfilosofie.

(vraag er gerust naar, als het je niet helemaal duidelijk is)

NEEM JEZELF TIJDENS IEDER BEZOEK VOOR - OM - NIEMAND - TOT LAST TE ZIJN! :yess:

GeWooninRoosendaal
Beheerder
Beheerder

Woonplaats: BRUGSTRAAT 81 ROOSENDAAL ( recht tegenover het station , 50 meter )

Berichtdoor BiggestBoops » do 19 dec 2024, 08:28

Het is te gek, dat juist dit topic veel mensen nieuwsgierig maakt naar het - GeWoon DOEN -

Uiteindelijk is dat natuurlijk steeds weer het doel van het Team, in combinatie met het garanderen van het welbevinden van iedere bezoeker.

We ontvangen veel telefoontjes naar aanleiding van dit topic, zoals de bellers aangeven.

We verwelkomen in GeWoon in Roosendaal meer nieuwe mensen, dan dat we dat normaal doen en dat allemaal naar aanleiding van dit stukje op ons aller Forum.
(zie de rubriek ervaringen - ook al is daar nog niet de helft te vinden van wat er de afgelopen dagen werkelijk is gebeurd in GeWoon in Roosendaal)

Lang verhaal kort : Het GeWoon DOEN is gebaat bij beweging, redelijkheid en eerlijke communicatie op ons aller Forum.
En uiteraard gaan we daar met veel plezier en inzet mee door.

Ik hoop jullie snel te ontmoeten in GeWoon in Roosendaal.
Natuurlijk niet in persoon, want ik bezit geen lichaam.
Ik ben de unieke en liefdevolle GeWoon in Roosendaal sfeer .... en iedereen mag van mij komen genieten.

BiggestBoops

Team

- uiteraard met een uitstekende luchtbehandeling in de winkel en in alle zalen -
Ons aller Johanness-Terras - de Praatlaan en de magische Fluister-Tuin met daarin een enorme Boeddha, vormen de rode draad binnen het - GeWoon DOEN -
Wij bieden ongekende mogelijkheden in onze 4 Playrooms en garanderen het Geestelijke en Lichamelijke welbevinden van iedere bezoeker.

BiggestBoops
Sfeer proever
Sfeer proever

Berichtdoor GeWooninRoosendaal » di 17 dec 2024, 08:28

Dit uitermate positieve topic is na ruim 21 uur en wat minuten al
- RUIM 500 X - bekeken.

Wij voorspellen dat dit topic in deze openbare Agenda over een paar weken duizenden keren bekeken zal zijn.
Dat is natuurlijk fantastisch, want uiteindelijk zal dat de sfeer in GeWoon in Roosendaal zeker ten goede komen.
Het Team weet echt wel waar ze het over heeft, wij zijn immers iedere dag de hele dag aanwezig en dus met het - GeWoon DOEN - bezig ;) (en dat al decennia lang)

Wie erover nadenkt, kan er geen speld tussen krijgen.

Toch horen wij ook vaak mensen zeggen dat van alles verwachten het leven pas leuk maakt.
Daar doen ze het enorm goed op zeggen ze, ondanks dat ze van de ene teleurstelling naar de andere teleurstelling rennen.

Als je niets verwacht, dan wandel je van de ene verbazing in de andere verbazing, ben je altijd geamuseerd, sta je ervoor open om nieuwe dingen te ontdekken / nieuwe mensen te ontmoeten en dat maakt het leven pas echt interessant.
(daar doe je het echt goed op)

Dit uitermate positieve topic is na ruim 20 uur en wat minuten al
- RUIM 500 X - bekeken.

Dat zijn echt wel heul veul mensen.
Er mag best gereageerd worden ...
Afbeelding

>>> KLIK hier <<< als je erop wil reageren ...

Team

Aan de basis van het - GeWoon DOEN - staat onze liefdevolle bedrijfsfilosofie.

(vraag er gerust naar, als het je niet helemaal duidelijk is)

NEEM JEZELF TIJDENS IEDER BEZOEK VOOR - OM - NIEMAND - TOT LAST TE ZIJN! :yess:

GeWooninRoosendaal
Beheerder
Beheerder

Woonplaats: BRUGSTRAAT 81 ROOSENDAAL ( recht tegenover het station , 50 meter )

Spuit mijn grote tieten vol. ik ben er gek op.

Berichtdoor BiggestBoops » ma 16 dec 2024, 11:46

Natuurlijk klikte je vol verwachting op dit topic.
Wat is dat toch altijd een tegenvaller als verwachtingen niet uitkomen.

Daar wil het GeWoon in Roosendaal Team het eens liefdevol over hebben :

VERWACHTINGEN (of ergens op hopen, dat is exact hetzelfde!)

Te vaak maken wij mee dat bezoekers (vooral) Stellen - maar ook Mannen - TraVestie Dames, zelfs alleengaande Dames en een ieder die we niet genoemd hebben, afhaken op hun eigen verwachtingen.

We verwelkomen nieuwe mensen met heel veel liefde.
Rondleidingen door bezoekers.
Kopje koffie, fijne gesprekken, we stellen je gerust, het komt je allemaal toe als je GeWoon in Roosendaal bezoekt.

Het bedrijf GeWoon in Roosendaal doet alles goed (ook al is ook daar vaak niet eens oog meer voor), maar jullie eigen verwachtingen maken leuk & gezellig GeWoon DOEN al onmogelijk, voordat het goed en wel begonnen is.

Iedere verwachting is een geplande teleurstelling.
Stop daar nou GeWoon eens mee, met van alles verwachten, je maakt je eigen bezoek daar al bij voorbaat onmogelijk mee!

Ik verwacht dit en dat en als het er niet is op het moment dat ik binnenstap, dan is mijn bezoek meteen slecht.
Meestal ga ik dan ook maar meteen weg, want het is niets voor mij.
Mensen die van alles verwachten kunnen zelfs niet meer logisch denken :oops:
Zo vaak maakt het Team mee, dat wat iemand verwacht, of net geweest is, of komt als degene die van alles verwacht net vertrokken is.

Kom zonder verwachtingen GeWoon DOEN.

A : Is er zoveel meer te ontdekken dan puur & alleen SEX.
B : Als je ons open, fris en vrij komt bezoeken, dan loopt je bezoek altijd uit op iets leuks, spannends, of zelfs iets dat we geil mogen noemen!!

Volwassen mensen behoren zichzelf niet meer in de weg te zitten door van alles te verwachten (of door op van alles te hopen) en dan ook nog eens de sfeer te verpesten voor al die mensen die wel volwassen van het GeWoon DOEN genieten.

- Wat dacht je van de Teamleden die je teleurgesteld zien vertrekken, omdat je geen adem meer kunt halen door je eigen verwachtingen. (wij vinden dat echt niet leuk)
De Teamleden kunnen je dan niet eens meer van het tegendeel overtuigen, omdat je door je eigen verwachtingen totaal onbereikbaar bent geworden.

Volwassen mensen behoren zichzelf niet meer in de weg te zitten door van alles te verwachten.
(of door op van alles te hopen)

Groet, BiggestBoops ...

Owwwnee, van het GeWoon in Roosendaal Team :lol:

>>> KLIK hier <<< als je zin hebt om hierop te reageren.

Team

BiggestBoops
Sfeer proever
Sfeer proever

Keer terug naar SEX-AGENDA (zonder inloggen)