Na 42 jaar werkzaam te zijn in deze branche, hoop ik dat de meerderheid van de Mannen mij recht van spreken gunt.
Ik weet heel goed waar ik het over heb, maak je geen zorgen ...
Ik ga een poging doen om jou te laten inzien, dat het GeWoon DOEN anders is dan al het andere en ik ga een poging doen, om je - als oude rot in het vak - ook meteen iets te leren. Waar je ook gaat ... In alle - andere - Sex-gerelateerde bedrijven. Op welk - ander - Forum dan ook?
Op welke stuur je dickpick nog eens een keer pagina dan ook.
Op welke hypermoderne swipe naar links, of naar rechts app, dan ook.
Op welke Second Love, we doen het nog een keer Cam - Site dan ook.
OVERAL, maar dan ook overal, zijn Mannen op jacht naar Vrouwen en leggen hen een bizarre druk op. (ook wordt er druk gelegd op Stellen - Travestie Dames - jonge Gay - Bi Mannen, etc, etc) Onnadenkende Mannen wel te verstaan. Door dit gedrag bereiken deze Mannen precies het tegenovergestelde van wat ze eigenlijk willen bereiken.
Als Mannen dezelfde druk zouden ervaren als Vrouwen, dan zouden ze nooit meer seks gerelateerde gelegenheden bezoeken.
En toch blijven wij Mannen het de Vrouwen - en andere - maar aandoen.
Dat is best een beetje triest, toch? Op ons aller Forum en in GeWoon in Roosendaal LIVE moeten we helemaal niets van deze idiotere hebben.
We verzetten ons er met hand en tand tegen.
We sturen Mannen die voor sex komen, simpelweg weer weg.
We vertellen Mannen die ons telefonisch mededelen voor Seks te komen, dan ze beter elders kunnen gaan.
Door dit gedrag bereiken deze Mannen namelijk precies het tegenovergestelde van wat ze eigenlijk willen bereiken en verzieken de sfeer in elke seks gerelateerde gelegenheid over de hele wereld.
De sfeer binnen de muren van GeWoon in Roosendaal laten we uiteraard niet verzieken.
Waarom doen we dat nou?
Waarom zetten we ons daar nou zo keihard voor in?
Willen we dan geen geld verdienen?
Het is toch een Seksbedrijf?
Die Vrouwen komen er toch niet voor niets? Alleen de vraag al - of er Dames zijn - legt druk bij Dames.
Een Dame, maar ook ieder ander waarop we druk leggen, zal zich altijd afvragen, wat moet die vent van me, wat verwacht die vent van me?
Hoe vaker we die vraag stellen, hoe meer Dames we verjagen.
Hoe meer Mannen dit idiote gedrag vertonen, hoe hoger de druk bij de Dames.
Wat moeten al die Mannen van me? Wie dit niet snapt, gelieve in de Brugstraat 81 niet meer over de drempel te stappen.
Binnen de muren van GeWoon in Roosendaal en op ons aller Forum doen we het - als enige in de wereld - totaal anders.
Wij accepteren dat domme gedoe niet! Stupide vragen op ons aller Forum verwijderen we, telefonische vragen hieromtrent beantwoorden we niet en Mannen die blijk geven te komen jagen verlenen we geen toegang en/of staan heel snel buiten.
Alles om de druk op Dames - en andere - te doen laten afnemen en hopelijk ooit helemaal weg kunnen nemen. De rubriek ervaringen op ons aller Forum - bewijst - dat het aantal seks contacten in ons aller GeWoon in Roosendaal hoger is dan waar dan ook.
Met grote regelmaat ontstaan er spontaan orgies, waaraan iedereen - OOK EEN DAME - heel ontspannen en vrij deelneemt.
Ook worden er in onze 4 Playrooms en natuurlijk in ons aller SEKS-HOTEL dagelijks spannende avonturen beleefd op kleinere schaal, maar ook deze komen allemaal tot stand op een liefdevolle & vooral respectvolle basis.
Nergens worden er meer vrolijke & ontspannen Dames (al dan niet met partner) verwelkomt dan in SeksBioscoop GeWoon in Roosendaal en dit heugelijke feit mag ik met mijn ervaring zonder enige probleem claimen.
Ik vraag nogmaals of de meerderheid van de Mannen mij recht van spreken gunt en mijn eindconclusie ter harte wil nemen.
Wij blijven liefdevol vechten voor de goede zaak ...
"Binnen de uren van GeWoon in Roosendaal gaat alles anders.
Wij garanderen Geestelijke & Lichamelijke Vrijheid voor iedereen.
Aardige Mensen zijn meer dan welkom om van het - GeWoon DOEN - te komen genieten". Eindconclusie : DOE GEWOON Als we stoppen met - iedere vorm - van druk leggen, dan zal het aantal Vrouwen dat ontspannen, vrolijk & vrij een seks gerelateerde gelegenheid als GeWoon in Roosendaal
durft te bezoeken heel snel toenemen.
(ook komen er dan nog veel meer Stellen - Travestie Dames - jonge Gay - Bi Mannen, etc, etc) Mannen, spreek andere Mannen aan op dit onzinnige gedrag.
Mark
Eigenaar GeWoon in Roosendaal.
Mede namens ons fantastische Team, dat zich dagelijks inzet om het welbevinden van iedere bezoeker te garanderen. SEX-Bioscoop GeWoon in Roosendaal
-
uiteraard met een uitstekende luchtbehandeling in de winkel en in alle zalen -
Ons aller Johanness-Terras - de Praatlaan en de magische Fluister-Tuin met daarin een enorme Boeddha, vormen de rode draad binnen het - GeWoon DOEN -
Wij bieden ongekende mogelijkheden in onze 4 Playrooms en garanderen het Geestelijke en Lichamelijke welbevinden van iedere bezoeker.
- Aardige mensen zijn meer dan welkom om - GeWoon - te komen doen. Brugstraat 81 te Roosendaal
Email : [email protected]
Website : http://www.gewooninroosendaal.nl
Tel : 0165 - 566 499