HET GIF dat voortkomt uit een GeWoon in Roosendaal verbod.

>>> KLIK HIER <<<
DAN HOEF JE NIETS TE MISSEN ....

Re: HET GIF dat voortkomt uit een GeWoon in Roosendaal verbod.

Berichtdoor GeWooninRoosendaal » zo 27 okt 2024, 05:52

Oeiiiii, ik had een aantal Afbeelding hoger ingeschat.

Ik dacht dat dit stukje aan duidelijkheid niets te wensen over zou laten?

Op ons aller Forum staat het zelfde stukje en de reacties eronder maken echt voor iedereen duidelijk, dat alles boven :
Afbeelding "Alle gekheid op een stokje :" uiteraard totale onzin is, maar noodzakelijk en echt wel een functie heeft.

Afbeelding
>>> KLIK hier <<< lees op je gemak de reacties en ontdek waarom het GeWoon DOEN anders is dan al het andere....

Mark
(eigenaar GeWoon in Roosendaal)

SEX-Bioscoop GeWoon in Roosendaal

- uiteraard met een uitstekende luchtbehandeling & AIRCO in de winkel en in alle zalen -
Ons aller Johanness-Terras - de Praatlaan en de magische Fluister-Tuin met daarin een enorme Boeddha, vormen de rode draad binnen het - GeWoon DOEN -
Wij bieden ongekende mogelijkheden in onze 4 Playrooms en garanderen het Geestelijke en Lichamelijke welbevinden van iedere bezoeker.
- Aardige mensen zijn meer dan welkom om - GeWoon - te komen doen.
Brugstraat 81 te Roosendaal
Email : [email protected]
Website : http://www.gewooninroosendaal.nl
Tel : 0165 - 566 499

Aan de basis van het - GeWoon DOEN - staat onze liefdevolle bedrijfsfilosofie.

(vraag er gerust naar, als het je niet helemaal duidelijk is)

NEEM JEZELF TIJDENS IEDER BEZOEK VOOR - OM - NIEMAND - TOT LAST TE ZIJN! :yess:

GeWooninRoosendaal
Beheerder
Beheerder

Woonplaats: BRUGSTRAAT 81 ROOSENDAAL ( recht tegenover het station , 50 meter )

HET GIF dat voortkomt uit een GeWoon in Roosendaal verbod.

Berichtdoor GeWooninRoosendaal » za 26 okt 2024, 09:32

HET GIF
dat voortkomt uit een GeWoon in Roosendaal verbod.

Afbeelding

In mijn rol als eigenaar van GeWoon in Roosendaal moet ik soms impopulaire beslissingen nemen.
Mensen vertellen dat ze niet meer welkom zijn, is een beslissing die ik zomaar neem en puur op basis van willekeur.
Vooral als ik wat minder geslapen heb, komt het voor dat de trui van iemand me niet aanstaat, of die rare bril die iemand op heeft en pats, ik geef zo iemand een GeWoon in Roosendaal verbod voor het leven.
Ik kan zo genieten van die machtspositie.
Cindy (Teamlid) heeft dat ook, maar dat heb ik haar natuurlijk geleerd. (zij kan er dus niets aan doen)
Je hebt een streep op je schouder, of je hebt het niet hé, als eigenaar van GeWoon in Roosendaal kan je jezelf heerlijk uitleven en sta ik boven iedereen.

Eigenlijk is dat heel vreemd, want zakelijk snijd ik me daar natuurlijk steeds weer mee in de vingers.
Ik stuur geld weg, terwijl iedereen ziet / weet dat ik gek ben op geld.
Weg omzet, weg positief ingestelde mensen.
Hoe dom kan je zijn, maar ik lijk mezelf GeWoon niet te kunnen beheersen op dit vlak. :oops:
Ik doe met mijn onnadenkende en wispelturige gedrag het bedrijf regelmatig tekort en het is eigenlijk de hoogste tijd dat ik eens goed in de spiegel kijk.
Achteraf heb ik altijd spijt van mijn handelen, want steeds weer blijk ik hele leuke mensen de toegang te hebben geweigerd.
Hoe kon ik dat doen?
Waarom ook?
Het GeWoon DOEN wordt hierdoor minder en minder.

Het gevolg van al die jaren onduidelijk beleid is, dat zo langzamerhand niemand meer weet meer waar hij / zij - hun - aan toe is binnen de muren van GeWoon in Roosendaal.
Onduidelijk communiceren is troef binnen de muren van GeWoon in Roosendaal.
Je toont maximaal respect en/of je gedraagt je keurig en die lul van een eigenaar (of een gemanipuleerd Teamlid) zet je toch zomaar buiten.
Ik begrijp best, dat dit als bezoeker niet te doen is ...

Het geduld dat men mij mij heeft gehad, is op.
Het is dan ook logisch dat mensen een haat en laster campagne starten.

Met als doel om zoveel mogelijk mensen te overtuigen om nooit (meer) GeWoon te gaan DOEN.
Het is er niet pluis ...
Dit gevolg van mijn handelen komt hard aan, het maakt me voor de zoveelste keer duidelijk dat ik steeds de verkeerde mensen de toegang ontzeg.

Hoe moet het nu verder?
Dat zal ik je vertellen ....

Bij deze wil ik iedereen verzoeken om mij, of Cindy aub niet meer in te lichten als er mensen - die zeer onterecht niet meer welkom zijn binnen de muren van GeWoon in Roosendaal - naar aanleiding van ons wankelende beleid en gespeelde bedrijfsfilosofie een haat laster campagne zijn gestart en heel negatief over mij, over het bedrijf, over Teamleden, en/of ons wankelende beleid spreken.

Ik heb het over mezelf afgeroepen en beloof eens goed in de spiegel te kijken.
Er moet van alles veranderen, want wat ik mensen zomaar en uit het niets aan heb gedaan mag niet meer voorkomen.

De spiegel waar ik zojuist in heb gekeken is te koop, maar daar zal vast geen bod op gedaan worden.
Ook met dat nietsverhullende rotding blijf ik dus zitten ..... , wat een treurige toekomst.

Afbeelding
Alle gekheid op een stokje :
Iedereen is meer dan welkom om het fantastische - GeWoon DOEN - ons super duidelijke en eenvoudige beleid - onze unieke en vooral liefdevolle bedrijfsfilosofie - ons te gekke Team - en onze uitstekende faciliteiten te komen ervaren.

"Je kan overal op de hele wereld terecht, maar je moet GeWoon in Roosendaal zijn"
(kom dat maar eens ervaren en je wordt vanzelf een trouwe bezoeker)

Seksbioscoop GeWoon in Roosendaal maakt het verschil op alle gebied.

WELKOM ALLEMAAL .....

Mark
(eigenaar GeWoon in Roosendaal)

SEX-Bioscoop GeWoon in Roosendaal

- uiteraard met een uitstekende luchtbehandeling & AIRCO in de winkel en in alle zalen -
Ons aller Johanness-Terras - de Praatlaan en de magische Fluister-Tuin met daarin een enorme Boeddha, vormen de rode draad binnen het - GeWoon DOEN -
Wij bieden ongekende mogelijkheden in onze 4 Playrooms en garanderen het Geestelijke en Lichamelijke welbevinden van iedere bezoeker.
- Aardige mensen zijn meer dan welkom om - GeWoon - te komen doen.
Brugstraat 81 te Roosendaal
Email : [email protected]
Website : http://www.gewooninroosendaal.nl
Tel : 0165 - 566 499

Aan de basis van het - GeWoon DOEN - staat onze liefdevolle bedrijfsfilosofie.

(vraag er gerust naar, als het je niet helemaal duidelijk is)

NEEM JEZELF TIJDENS IEDER BEZOEK VOOR - OM - NIEMAND - TOT LAST TE ZIJN! :yess:

GeWooninRoosendaal
Beheerder
Beheerder

Woonplaats: BRUGSTRAAT 81 ROOSENDAAL ( recht tegenover het station , 50 meter )

Keer terug naar SEX-AGENDA (zonder inloggen)