WIE ZICH NIET IN HET - GEWOON DOEN - VERDIEPT IS NIET MEER WELKOM.
- dat kan maar duidelijk zijn - Seksbioscoop GeWoon in Roosendaal is - echt héél - anders dan welke andere seks gerelateerde gelegenheid dan ook in België, of Nederland.
Binnen de muren van GeWoon in Roosendaal gaat het om details.
De juiste wijze van spreken - van handelen - van denken en van ZIJN.
GeWoon wat liefde schenken aan een ander, die net als jij ook maar GeWoon op zoek is naar wat positieve energie, vrijheid en liefde.
Even stilstaan bij het bedrijf dat je bezoekt en waar het - werkelijk - voor staat. Zieke bezoekers, bezoekers die met levensvragen zitten, bezoekers die alleen zijn komen te staan en alle overige bezoekers krijgen volle bak liefde van de Teamleden.
Onze liefdevolle bedrijfsfilosofie is eigenlijk heel simpel : Wij houden van mensen, de liefde voor de medemens staat dan ook voorop.
- niks geld - niks omzet - zelfs geen seks - maar, de liefde voor de medemens is absoluut de basis.
Wij doen er dan ook werkelijk alles aan om het welbevinden van iedere bezoeker te garanderen.De laatste maanden werken de Teamleden veel harder dan - GeWoon - is, om onze liefdevolle bedrijfsfilosofie te laten floreren.
Jij merkt het vast nauwelijks, maar als jij in de playrooms geniet zijn wij volle bak aan de slag om onze bedrijfsfilosofie
te verdedigen.
Om het in goed Nederlands te zeggen, een flink aantal bezoekers komt profiteren van onze goedheid, zonder erover na te denken dat er ook zeker iets van hen verwacht wordt.
En daarom zal ik - Mark - eigenaar van GeWoon in Roosendaal en eindverantwoordelijke - vandaag voor eens en altijd duidelijk maken wat we van onze bezoekers verwachten.
Als het je niet bevalt, doe dan ook geen moeite meer om fake GeWoon te DOEN, blijf aub weg!!
Als je moet communiceren middels Google vertalen, of te slecht Nederlands, of Engels spreekt, dan verlenen we je
absoluut géén toegang tot onze Playrooms.
- wij moeten onze huisregels in alle rust aan bezoekers kunnen uitleggen -
Als je seks komt scoren, dan verzoeken we je om alsjeblieft een ander bedrijf te bezoeken.
Er zijn niet en nooit mannelijke, of vrouwelijke prostituees aanwezig.
Er zijn ook geen "makkelijke mensen" aanwezig die jou wel even "helpen".
Zo werkt het GeWoon DOEN niet en dus past je mentaliteit / gedrag er ook niet.
Als je het niet kunt laten om je verwachtingen tot een minimum te beperken, bezoek ons dan alsjeblieft niet.
Het GeWoon DOEN inclusief de kans op deelname aan seks, is iets dat ontstaat in alle vrijheid, rust en openheid.
Jagende mensen (vooral Mannen & Stellen) die hun verwachtingen achterna rennen verpesten de sfeer voor de overige bezoekers.
Iedere verwachting is een geplande teleurstelling - doe dat jezelf, de overige bezoekers en vooral het Team niet langer aan -
De snoepjes, koekjes, zakjes ships, tomaatjes, etc, etc, dat ligt uitgestald op de koffietafel wordt geschonken door onze bezoekers.
Iedereen mag daar iets van pakken.
Wij zien steeds vaker mensen handen vol snoep pakken (soms in 5 x), of gerust 2 of 3 zakjes chips verorberen, zonder enige vorm van schaamte.
Als je zelf ook met de regelmaat van de klok iets meeneemt voor de overige bezoekers, dan is het nog tot daaraan toe, maar zelf neem je - nooit - iets mee voor een ander.
(nemen nemen nemen, maar liefdevol Geven ho maar)
Als je deze mentaliteit bij jezelf herkent, verander dan heel snel, of bezoek ons alsjeblieft GeWoon niet meer.
Als je vrouwen als derderangsburgers ziet, waar je van alles tegen kunt roepen, bezoek ons dan GeWoon niet.
Wij zijn het idiote gejaag op vrouwen en de beledigende teksten tegen onze vrouwelijke Teamleden meer dan zat!!
Ook de Heren die steeds weer op komen dagen als bepaalde vrouwen zich aankondigen en zich dan voordoen als Mister perfect in een emmer snot, zijn we meer dan zat!!
Je gunt de Dames toch - zogenaamd - alle vrijheid?
Doe toch GeWoon. Gebruik het Heren toilet nou eens normaal mensen.
Hang je piemel in het urinoir en gooi het papier in de bak.
Het mini wasbakje is
niet om je piemel in te wassen.
Het is volstrekt belachelijk dat door jou toedoen een ander op een kletsnatte vloer staat.
Gedraag je normaal, of nodig mij uit op je verjaardag, dan zal ik me bij jou thuis ook eens op dezelfde manier gedragen
Hetzelfde geldt voor al die mensen die hun schoeisel aanhouden op onze bedden.
Hoe dan, mag ik bij jou thuis ook met naaldhakken aan over je leren bank lopen, vast niet hé?
Zie je zoiets gebeuren, grijp dan in GeWoon in Roosendaal Vrienden!!
Iedere (nieuwe) bezoeker ontvangt uitleg over het GeWoon DOEN.
Het Team besteedt daar enorm veel aandacht aan.
Vaak lopen we zelfs nog mee naar ons aller Hotel om extra uitleg te geven.
Toch blijken bepaalde mensen er maling aan te hebben, op het moment dat er even geen Teamlid in beeld is.
Vanaf vandaag delen wij geen waarschuwingen meer uit. Iedereen die heeft opgelet tijdens zijn / haar opvoeding kan prima GeWoon DOEN.
Het moet maar eens afgelopen zijn nu. De laatste jaren naar mijn pensioen toe, gaan leuke jaren worden, waar ik persoonlijk nog harder van ga genieten dan de eerste 30 jaar.
Ik doe dat liever met 100 mensen die het GeWoon DOEN omarmen en liefhebben, dan dat ik het door het verkrijgen van de omzet van 500 mensen doe, die het misbruiken en verzieken.
- ook dit is weer uitermate duidelijk -
Ontspan een beetje beste lezers ....
Onze unieke & vooral liefdevolle bedrijfsfilosofie is geen grapje, maar onze manier van leven. Wij vragen jullie dat te respecteren. Iedereen is meer, maar dan ook meer dan welkom, maar verdiep je dan wel een beetje in waar wij voor staan alsjeblieft.
Vanuit rust, ruimte, vrijheid, de juiste manier van communiceren, wederzijds respect en openheid ontstaan de mooiste dingen, zelfs de meest mooie en uiteraard gewenste sekscontacten. Seksbioscoop GeWoon in Roosendaal is - echt héél - anders dan welke andere seks gerelateerde gelegenheid dan ook in België, of Nederland. Aardige, ontspannen en openminded mensen zijn meer dan welkom om GeWoon te komen DOEN en tevens om de unieke sfeer die we met elkaar hebben gecreëerd nog verder uit te bouwen.
Ik heb er heel veel zin in en ik spreek mede namens de overige Teamleden. Mark
Eigenaar GeWoon in Roosendaal.
SEX-Bioscoop GeWoon in Roosendaal
-
uiteraard met een uitstekende luchtbehandeling & AIRCO in de winkel en in alle zalen -
Ons aller Johanness-Terras - de Praatlaan en de magische Fluister-Tuin met daarin een enorme Boeddha, vormen de rode draad binnen het - GeWoon DOEN -
Wij bieden ongekende mogelijkheden in onze 4 Playrooms en garanderen het Geestelijke en Lichamelijke welbevinden van iedere bezoeker.
- Aardige mensen zijn meer dan welkom om - GeWoon - te komen doen. Brugstraat 81 te Roosendaal
Email : [email protected]
Website : http://www.gewooninroosendaal.nl
Tel : 0165 - 566 499