Ben jij liefdevol, een klootzakkieh, of een enorme Klootzak?

>>> KLIK HIER <<<
DAN HOEF JE NIETS TE MISSEN ....

Ben jij liefdevol, een klootzakkieh, of een enorme Klootzak?

Berichtdoor GeWooninRoosendaal » di 05 maart 2024, 14:08

Ben jij - (m/v/mens) - liefdevol - een beetje een klootzakkieh, of een enorme Klootzak?

Wat een controversiële titel weer hé?
Maar het is wel precies passend bij het stukje dat je nu - mag - lezen ....
Ik bedoel ermee, dat ik mezelf afvraag, of je wel doorhebt, wat jij in meer, of mindere mate teweeg brengt bij een ander?

In de afgelopen jaren heb ik in mijn rol als eigenaar van Sex-Bioscoop GeWoon in Roosendaal al op heel veel verschillende manieren duidelijk proberen te maken, dat het GeWoon DOEN anders is, dan al het andere en juist daardoor veel leuker.

Onze - unieke - bedrijfsfilosofie is liefdevol en absoluut - niet gericht - op omzet, maar puur en alleen op het Geestelijke en Lichamelijke welbevinden van onze gasten.
Het Sex-Bioscoop GeWoon in Roosendaal Team zet zich - iedere dag, de hele dag - maximaal in om het verschil te maken.
Één en ander doen we dan ook nog eens op een hele interessante en aangename manier.

(Als je het ziet, dan zie je het ...)

Dit keer deel ik iets moois dat we gisterenmiddag - Di 4 mrt - hebben mogen ervaren en dat heel veel duidelijk zal maken.
Zelfs de grootste jager - en het Stel met de meest onredelijke verwachtingen - die onnadenkend GeWoon komen DOEN, zullen na het lezen hiervan - herzien - of het GeWoon DOEN, nu wel of niet bij ze past en zo ja, of hun manier van doen wel past?

Komt ie :

Gisteren rond 15.00 uur stapte er een (jonge) alleengaande Dame binnen.
Na een eerste en uiteraard prettig contact, werd duidelijk dat ze graag een rondleiding wilde.
Na haar aan een betrouwbare GeWoon in Roosendaal bezoeker te hebben gekoppeld, genoot deze Dame geheel vrijblijvend van een rondleiding.

De bezoeker en ik hebben met met géén enkel woord en geen enkele zin, maar dan ook geen enkele zin, geprobeerd om haar naar een bezoek aan GeWoon in Roosendaal toe te bewegen.
Het is niet ter sprake gekomen.

We zijn puur en alleen aardig en liefdevol geweest, meer niet.

Na afloop van ons mooie en open gesprek barstte de jonge Dame in tranen uit.
"Ik b b bbb ben zo b b bbbl blij, dat jullie aardig voor me zijn geweest " snikte ze, "ik was zo vr vr vreselijkkkk nerveus"
Voor de azijnpissers onder u, ze is niet labiel, verre van dat.
Voor ons stond een intelligente studerende jonge Dame, in de bloei van haar leven.
Kan je nagaan hoe spannend het voor een (alleengaande) Dame kan zijn om alleen maar even kennis te komen maken en even rond te kijken.

(Wat hebben we - voornamelijk de Mannen - toch van de wereld gemaakt?)

Een alleengaande Dame is handel.
Hoe dom kan je - als ondernemer - zijn, om géén enkele poging te doen om haar de bioscoop te laten bezoeken?
Als eigenaar van GeWoon in Roosendaal durf ik te stellen, dat wij hierin uniek zijn en mensen niet en nooit als handel zullen zien en/of behandelen.

De Dame in kwestie - is net als iedere andere bezoeker - meer dan welkom om GeWoon te komen DOEN, maar of ze dat nou wel of niet doet, is ons echt om het even.
Als het zo mag zijn, dan zetten we ons maximaal in voor haar welbevinden, net zoals we dat bij iedere bezoeker doen.

Beste lezer,

Wordt het niet hoog tijd - we zijn namelijk al zolang uniek in Nederland & België - dat iedere bezoeker eens gaat beseffen dat het GeWoon DOEN echt anders is, dan al het andere en daardoor veel leuker en zelfs bijzonder te noemen is?

Stellen - Alleengaande Dames - Heren - Travestie Dames en Mensen :
Jullie kunnen natuurlijk blijven jagen op SEX en mensen die daaraan kunnen voldoen.
(wie de schoen past, trekt hem aan)
Het is voor het Team zo langzamerhand enorm vermoeiend om dat jaag-gedrag waar te nemen.
Het GeWoon DOEN verdient bezoekers die zich verdiepen in onze unieke bedrijfsfilosofie en verdient daarnaast simpelweg de liefde van iedere bezoeker.

Wij weten namelijk heel zeker dat je meer ontvangt door te Geven, dan dat je ooit zal kunnen Nemen.
Bovenstaande geldt voor alles dat we mogen ervaren, dus ook voor het mogen ervaren van - gewenste - sex-contacten.
- Ontspan toch eens een beetje - en projecteer je irreële verwachtingen (als je die dan zo graag wilt hebben en als je jezelf zo graag tekort wil blijven doen) niet op een ander.

" Ontspan toch eens een beetje, mensen ..... "

Een ieder is vrij om wel of niet te komen genieten van het GeWoon DOEN.
Als je GeWoon in Roosendaal bezoekt, zou het geweldig zijn, als je daar vanaf vandaag ook aan bijdraagt ....
Laten we samen een poging wagen om ook de sex-gerelateerde wereld een prettige omgeving voor iedereen te maken.

Het - GeWoon DOEN - betekent niets anders, dan echt en oprecht genieten van je absolute Geestelijke & Lichamelijke Vrijheid en als liefdevol medemens kan ik niet begrijpen dat men (vaak onnadenkend) voor minder gaat ....

Natuurlijk geniet je er ook van om een ander van zijn/haar Geestelijke & Lichamelijke Vrijheid te - mogen zien - genieten, in plaats van jezelf hinderlijk aan een ander op te dringen.

Het kan allemaal zo anders.
Het kan allemaal zo GeWoon.
SAMEN maken we GeWoon in Roosendaal.
Aardige mensen zijn meer dan welkom om daar eens lekker van te komen genieten.

"Liefde is de brug tussen jou en al het andere ....."

Hartelijk dank voor jullie aandacht Afbeelding

Wil je reageren, dan mag dat natuurlijk.

>>> KLIK hier <<< en zeg wat je hart je ingeeft ....

Mark
(eigenaar)

SEX-Bioscoop GeWoon in Roosendaal
- uiteraard met een uitstekende luchtbehandeling in de winkel en in alle zalen -
Brugstraat 81 te Roosendaal
Email : [email protected]
Website : http://www.gewooninroosendaal.nl
Tel : 0165 - 566 499

Aan de basis van het - GeWoon DOEN - staat onze liefdevolle bedrijfsfilosofie.

(vraag er gerust naar, als het je niet helemaal duidelijk is)

NEEM JEZELF TIJDENS IEDER BEZOEK VOOR - OM - NIEMAND - TOT LAST TE ZIJN! :yess:

GeWooninRoosendaal
Beheerder
Beheerder

Woonplaats: BRUGSTRAAT 81 ROOSENDAAL ( recht tegenover het station , 50 meter )

Keer terug naar SEX-AGENDA (zonder inloggen)