SEKS IN EEN SEKSBIOSCOOP. HOE WERKT DAT DAN?

>>> KLIK HIER <<<
DAN HOEF JE NIETS TE MISSEN ....

SEKS IN EEN SEKSBIOSCOOP. HOE WERKT DAT DAN?

Berichtdoor GeWooninRoosendaal » wo 01 sep 2021, 13:50

AAN EEN IEDER DIE DIT LEEST :

SEX-BIOSCOOP GeWoon in Roosendaal bestaat al héél erg lang.
De laatste 12,5 jaar hebben wij een enorme koerswijziging in gang gezet en is ons aller Sex-Bioscoop de meest opvallende die je kunt vinden in Nederland en België.
Wij ontvangen uitsluitend aardige mensen, misschien wel omdat de basis van ons bedrijf niet het vergaren van rijkdom is, maar het liefdevolle alternatief, dat bestaat uit Geven....

Hiermee bedoelen we dat je uiterlijk, je rijkdom, je kleding, je status, je verleden, je man - vrouw - of anders zijn - je gewicht, je burgerlijke staat, je afkomst, je geboorteland, je lengte, je achtergrond, je huidskleur, je sexuele voorkeur, je verlangens, de lengte van je pik, er voor de overige bezoekers en de Teamleden niets toe doet.
In SEX-Bioscoop GeWoon in Roosendaal verwelkomen we simpelweg mensen.

We hanteren daarbij 1 eenvoudige huisregel:
"Je bent aardig, of je bent het niet, maar alleen als je aardig bent mag je blijven"
Tot zover over onze bedrijfsfilosofie.

Wij geven onze bezoekers de kans om deel te kunnen nemen en onderdeel te kunnen zijn, van een unieke filosofie en sfeerbeleving, zowel in ons aller SEX-BIOSCOOP, als op ons aller Forum.
Nu het woord Forum is gevallen :
Op dit moment hebben ruim 400.000 berichten op ons aller Forum en maar liefst 21.812 Forumleden.
Deze aardige mensen delen daar met enige regelmaat hun ervaringen.
Deze waren jou nooit onder ogen gekomen, als wij ze niet eenmalig openbaar aan je zouden schenken.

Ons aller Forum is een gesloten Forum. Waar elders alles wat je schrijft op Google terecht komt, is dat bij ons niet het geval. Wat happend op ons aller Forum, stays op ons aller Forum :lol:
Dat heeft alles te maken met de geestelijke en lichamelijke vrijheid van onze bezoekers, in combinatie met de door ons geboden bedrijfsfilosofie.
Reclame maken is leuk, maar dan niet over de rug van onze bezoekers.
Bij wijze van hoge uitzondering hebben we toestemming gevraagd aan enkele bezoekers om hun ervaringen voor 1 x openbaar te mogen maken.

LEES DE ECHTE ERVARINGEN MET VEEL PLEZIER.
De namen zijn om privacy redenen gefingeerd.
De ervaringen zijn tot stand gekomen in de laatste week van AUGUSTUS 2021.
Waarschijnlijk had je niet het idee dat het er in een SEX-Bioscoop zo keurig en respectvol aan toe zou gaan.
We delen nu een tweetal ervaringen die niet gekozen zijn op hun inhoud. Op ons aller Forum staan nog duizenden gelijke ervaringen.
Geschreven door de enige ervaringsdeskundigen die er bestaan, namelijk onze bezoekers.

De waargebeurde ervaringen :

De onderstaande ervaring is van een Stel.
We noemen ze Stel Openminded...

Vandaag weer naar GeWoon in Roosendaal geweest en bij binnenkomst hartelijk ontvangen door mark en een paar andere heren die in de praatlaan zaten.Aan geschoven met een drankje zaten we over van alles en nog wat te praten.
Niet veel later kwamen Wim en Merel binnen die ook gezellig aanschoven in de praatlaan,Merel gaf mark eerst de lekkere snacks die mark gelijk in de airfryer stopten en op serveerde en wat erg gewaardeerd werd.
Er druppelde langzamerhand steeds meer mensen binnen waaronder ook een paar stelletjes.
Na wat leuke gesprekken was het voor ons tijd om achter de deur te gaan.
Boven was het al behoorlijk druk in de gang maar we konden onze kleedkamer makkelijk bereiken.Na het omkleden zijn we een rondje gaan lopen.Beneden achter het koordje lag een stelletje dus besloten we naar het grote bed te gaan.Daar lag achterop het bed ook een stelletje maar wij konden neervallen aan de voorste gedeelte van het bed met zijn viertjes.We hadden in het begin wat frisjes maar dat ging snel over toen we heerlijk met elkaar en in elkaar verstrengeld waren….hummmm wat was dat genieten zeg.Nadat we elkaar lekker verwend hadden besloten de dames elkaar te verwennen…en wat is dat toch heerlijk om naar te kijken zeg.De diverse heren keken mee op het bed en naast het bed en gloryhole wand en hielden netjes afstand en lieten ons gaan in ons spel,waarvoor ik alleen maar kan zeggen “CHAPEAU” heren :applaus:
Nadat we bijgekomen waren was het tijd om naar boven te gaan,nadat we eerst het bed schoon hadden gemaakt met de eer aan Merel.Bij de kleedkamer aan gekomen zagen we dat er in de spiegelkamer ook 2 stellen bezig waren,dus dat was een geile bedoeling daar.
Na het omkleden beneden aangekomen zijn we nog wat gaan drinken waar mark ons trakteerde op een schaal vol bitterganituur en wasabi noten wat voor mij te ultieme eerste keer was en niet tegen viel kan ik je zeggen.Het was het best druk met komst van heren en weer een stel,ik ben de tel kwijtgeraakt maar 6 stellen waren er zeker kan ik je zeggen.
Merel deed het nieuwe stel nog een rondleiding geven waarna het echt tijd om huiswaarts te gaan.
Mark en Team bedankt,voor deze leuke gezellige middag,de bios zag er weer spik en span uit en we hebben weer heerlijk gelachen en genoten.En de charmante Rinus die voor mijn vrouw nog de sleutel van de wc haalde :yess: ….
Tot de volgende GeWoon.
Xxxx Stel Openminded.

De onderstaande ervaring is van een Man.
We noemen hem relaxte Koos.

Mmm hoe heette dat stel eigenlijk?
Door al de geiligheid vergeten te vragen,ha hier staat de aankondiging.
STEL Freedom-Birds.
Later dan ik hoopte stapte ik binnen en na een hartelijke ontvangst gelijk een koud drankje,en even op het terras gezeten met leuke gezellige mensen.
Achter de deur hadden de stellen elkaar gevonden,en in de spiegelkamer genoten van de 2stellen aldaar.
Vanuit mijn ooghoek zag ik een nieuw stel , Stel Freedom-Birds.
In hun aankondiging had ik gelezen dat hij de regie in handen had.
Toen ik beneden kwam lag de dame in de Sling en de heer bepaalde inderdaad wat er gebeurde.
Het was nog iets te druk zodat ik niet veel kon zien.
Later toen ik terugkwam was het rustiger en een jongeman ging net weg bij de sling.
Mag ik?Vroeg ik aan de man,jahoor.
Ze lag heerlijk met haar benen wijd zodat ik overal goed bij kon.
Mijn vinger gleed zo in haar gladde natte kutje.
Lekker even proeven,de dame kreunde goedkeurend,terwijl ik haar befte en vingerde.
Mijn vingers gingen sneller nog sneller,geen protest.
Oei maar even de handdoek eronder en jahoor daar spoot het al uit haar kutje.
Tijd voor een pauze,weer leuke gesprekken op het Johannesterras.
Achter de deur had Mevr Freedom-Bird de gynacologenstoel gevonden.
Nadat de dame had plaatsgenomen haar kutje weer onderhanden genomen.
Er waren meerdere heren en omstebeurt speelde we met haar.
De heer wenkte me zodat ze mij en nog een heer kon aftrekken.
Vanaf deze positie nog even mijn vingers hun werk laten doen,zodat het vocht alle kanten opspoot.
Een paar mannen neukte haar en de heer zie dat we over haar borsten mochten spuiten.
Ik wilde nog even genieten,maar de heer zag dat de dame er doorheen zat en stopte het spel.
Liefdevol pakte ze elkaar vast mooi om te zien.
Stel Freedom-Birds bedankt en ook alle aanwezigen die er weer voor zorgde dat deze GeWoon in Roosendaal dag weer meer dan geslaagd was.

Mazzel, relaxte Koos.

DIT WAREN EEN TWEETAL ECHTE ERVARINGEN.
Natuurlijk komt er van alles in voor, dat langs je heen gaat, omdat je onze SEX-Bioscoop nog niet kent en omdat je de hoofdrolspelers NOG niet kent ;) , maar de perfecte sfeer heb je vast al wel kunnen proeven?
Graag gedaan ....

Wil jij eens komen ervaren of SEKS-BIOSCOOP GeWoon in Roosendaal jou ook past?
Willen jullie eens ervaren of SEX-BIOSCOOP GeWoon in Roosendaal jullie ook past?
Zijn jullie aardige mensen, die ook op zoek zijn naar geestelijke en lichamelijke vrijheid in combinatie met een enorme ruimte om - ook op SEX-gebied - jezelf te kunnen en morgen zijn?

Dan verwelkomen we je of jullie met heel veel plezier.
Als je een account aanmaakt op ons aller Forum, dan proef je meteen de unieke sfeer.
Ook op ons aller Forum is iedereen hartelijk welkom.
Tot snel ....

Team
SEX-Bioscoop GeWoon in Roosendaal
- uiteraard airco in de winkel en in alle zalen -
Brugstraat 81 te Roosendaal
Email : [email protected]
Website : http://www.gewooninroosendaal.nl
Tel : 0165 - 566 499

Aan de basis van het - GeWoon DOEN - staat onze liefdevolle bedrijfsfilosofie.

(vraag er gerust naar, als het je niet helemaal duidelijk is)

NEEM JEZELF TIJDENS IEDER BEZOEK VOOR - OM - NIEMAND - TOT LAST TE ZIJN! :yess:

GeWooninRoosendaal
Beheerder
Beheerder

Woonplaats: BRUGSTRAAT 81 ROOSENDAAL ( recht tegenover het station , 50 meter )

Keer terug naar SEX-AGENDA (zonder inloggen)