Een bijzondere Sex-bioscoop in Roosendaal

>>> KLIK HIER <<<
DAN HOEF JE NIETS TE MISSEN ....

Een bijzondere Sex-bioscoop in Roosendaal

Berichtdoor GeWooninRoosendaal » wo 25 maart 2020, 16:49

HANDEN schudden en kussen is zoowww 2020

Als eigenaar van een SEX-Bioscoop word je uiteraard niet geacht om een verstandig woord uit te kunnen brengen. Laat staan dat je nadenkt over de kansen die de Corona Crisis ons ook biedt. Anno 2020 zijn er nog steeds mensen die laatdunkend over mijn prachtige beroep denken. De tijd dat ik me er iets van aantrok ligt ver achter me, maar opmerkelijk blijft het echter wel. Desondanks heb ik de vrijheid genomen om eens te overdenken hoe we ten tijde van deze crisis wat nader tot elkaar kunnen komen, met inachtneming van de welbekende 1.5 meter afstand. 

Handen schudden zal in de toekomst nooit meer een probleem zijn. 

De oplossing, die ervoor zal zorgen dat vrijwel niemand ooit nog een hand of 3 zoenen wil geven, bestaat al eeuwen. Het kan tevens een enorm voordeel zijn, als er ooit in de toekomst een ander virus door onze verdedigingssystemen weet te breken. 

Uiteraard snap ik dat de regering niet aan deze voor de hand liggende oplossing dacht, want je hebt meteen enorm veel uit te leggen. 
Ik neem daar graag de tijd voor ... 

Tijdens de Corona Crisis zien we van alles voorbij komen. Traumatische ervaringen en positieve initiatieven wisselen elkaar af. We zien mensen het beste in elkaar naar boven halen en we zien criminelen hun kansen verzilveren om de maatschappij nog verder te ontwrichten, dan het Corona Virus al doet. 
Wat we bovenal zouden kunnen zien, is dat de Corona Crisis tevens enorme kansen biedt.

Ik zie heel duidelijk een kans om vanzelfsprekend meer respect voor elkaar te krijgen, door elkaar op een andere manier te verwelkomen, groeten of gedag te zeggen. 
De tijd van handen schudden en die, in veel gevallen, vervelende kussen is hiermee voorgoed voorbij. 
Deze manier van verwelkomen, groeten en gedag zeggen is al eeuwen oud en gaat als volgt. 

De handen worden tegen elkaar geduwd - denk aan bidden - de handpalmen raken elkaar, de vingers wijzen naar boven en zijn iets richting je hoofd gebogen.
Tijdens het maken van dit gebaar maak je een lichte buiging.
Het mooiste van deze groet moet nog komen. 
Tijdens het maken van deze groet, wordt vaak NAMASTÉ gezegd. 
NAMASTÉ betekent, in enorme verkorte versie, in het Sanskriet " ik buig voor jou " 

Door dit uit te spreken, spreken we automatisch onze kwaliteiten aan om iemand echt te zien en het gevoel te geven dat we hem, haar of hun respecteren. 
" Ik buig voor jou " vriend, oude vrouw, zaal vol toehoorders, dokter, kameraad, partner, echtgenoot, vreemde. 
Doordat de ander op dezelfde manier zal reageren, voelen we onszelf ook meteen gezien en gewaardeerd. 

Ik heb goed nieuws voor degene die wat moeite heeft met het maken van een buiging en het zeggen van NAMASTÉ tegelijkertijd, omdat het wat "veel' is, als je niets zegt blijft de betekenis gelijk. 

Ook na de Corona Crisis begin ik niet meer aan het geven van een hand, of 3 kussen. Voor mij is dat heel eenvoudig omdat ik al jaren bij elke hand die ik geef tegelijkertijd NAMASTÉ zeg in mijn hoofd.

Voor jou zal het vast even wennen zijn, maar nu je weet dat een hand, of 3 kussen vaak ondoordacht gegeven worden en eigenlijk niet heel veel voorstellen en dat de NAMASTÉ groet onontkoombaar laat zien dat ik respect voor je heb en zie als een medemens, zal je enthousiasme snel toenemen. 

Als vanaf vandaag de NAMASTÉ groet tevens symbool staat voor alle slachtoffers van het Corona Virus, de nabestaande en die inktzwarte onzekere tijd die we gezamenlijk door hebben moeten maken, dan zie ik niet in waarom Nederland deze groet niet als nationale begroeting zal omarmen. 
Omdat de betekenis van NAMASTÉ zo mooi is, eindig ik met de werkelijke betekenis ervan. 

" Ik eer het Goddelijke - of menselijke zo je wil - in jou,
Ik eer de plaats in jou,
waarin het hele Universum is.
Ik eer de plaats in jou,
die liefde is, waarheid, licht en Vrede.
Als jij daar bent,
in jou,
waar liefde is, waarheid, licht en vrede is.
En ik ben daar,
in mij,
waar liefde is, waarheid,
licht en vrede is.
Dan zijn wij één... "

Bedankt voor het lezen, ik groet U allen, 
NAMASTÉ

Mark 
Eigenaar Sex-Bioscoop GeWoon in Roosendaal.
Brugstraat 81
Roosendaal
http://www.gewooninroosendaal.nl

Aan de basis van het - GeWoon DOEN - staat onze liefdevolle bedrijfsfilosofie.

(vraag er gerust naar, als het je niet helemaal duidelijk is)

NEEM JEZELF TIJDENS IEDER BEZOEK VOOR - OM - NIEMAND - TOT LAST TE ZIJN! :yess:

GeWooninRoosendaal
Beheerder
Beheerder

Woonplaats: BRUGSTRAAT 81 ROOSENDAAL ( recht tegenover het station , 50 meter )

Keer terug naar SEX-AGENDA (zonder inloggen)