Maandag 17 Juni 2024
Dit is een uitnodiging.
Een warm welkom, zal je ten deel vallen.
Wij geven.
Wil jij het aannemen?
Wil jij iets terug geven?
Wij nemen het met plezier aan.
Geloof niet wat je leest, maar overdenk het eens en onderzoek of het klopt?
Ik schrijf deze tekst vandaag speciaal voor jou.
De rubriek waar ik het over ga hebben, is een hele bijzondere rubriek.
Het gaat namelijk over ons aller - virtuele - Fluister-Tuin.
Een onderdeel op ons aller Forum waar je nooit komt, maar waar hele mooie dingen gebeuren.
Die jij allemaal mist, omdat je geen idee hebt waar het werkelijk over gaat?
SEX, komt er niet aan bod, daar gebruiken we een ander deel van ons aller forum voor.
Het is allemaal begonnen toen ik over mijn leven en de manier waarop ik mijn leven leefde, ben gaan nadenken.
Zo kwamen de eerste letters op het geduldige internet "papier".
Ik begon mijn levensloop te delen, mijn levensvragen en veranderingen van inzicht en gedrag.
Al snel haakte er andere mensen in en ontstond er een heel mooi iets, dat lastig valt te omschrijven.
Ik kan me voorstellen, dat jij ook wel eens over je leven en het verloop daarvan, nadenkt.
Ondanks of desondanks je levenservaring, heb je vast wel eens van die momenten waarbij je denkt, "hoe kom ik hier uit?" of "hoe los ik dit op?" of "hoe kom ik van die stress af?" of "waarom overkomt mij dit?" of "waarom doet een ander mij dat aan?", of "is dit alles wat er is?". of "hoe kom ik van mijn angst af?"
Je kan vast nog wel aantal onderwerpen verzinnen, die ik niet genoemd heb.
Het leuke is, dat je in ons aller virtuele Fluister-Tuin , ondanks dat je GeWoon in Roosendaal regelmatig bezoekt, anoniem bent.
(maak bij twijfel een extra account aan, dat je alleen in de virtuele Fluister-Tuin gebruikt)
Je bent ook geen uitzondering, of anders dan andere.
Je bent een mens en dat zij wij ook.
Mensen die elkaar helpen en die bereid zijn elkaar net dat beetje extra te geven, dat je eigenlijk zelden meer tegen komt in het "normale" leven.
Je zal in ons aller Fluister-Tuin een aantal vrienden vinden, die net als jij anoniem zijn en waar je alles tegen kunt zeggen.
Wij luisteren / lezen met heel veel plezier en beantwoorden je eventuele vragen met nog veel meer plezier.
Uiteraard is het delen van je eigen levenservaring ook meer dan welkom, want wij leren ook heel graag.
De Fluister-Tuin rubriek is GeWoon een warm bad voor alles en iedereen.
SAMEN komen we altijd tot een oplossing, wat de vraag ook is.
100 % garantie.
Ik moet toegeven, dat de combinatie sexbioscoop en het hebben van (anonieme) vrienden waar je alles tegen kunt zeggen en die je overal mee helpen, een vreemde combinatie is.
Deze unieke combinatie zou zomaar eens een drempel voor je kunnen opwerpen?
"Ik ga toch niet op één of ander sex-forum delen, wat me echt bezighoudt in het leven?"
Deze gedachte is best legitiem, maar gaande weg ontdek je, dat het de gedachte van de beginner is.
Je kwetsbaarheid durven tonen en dan ook nog eens anoniem, zou best wel eens het begin kunnen zijn van een totaal vernieuwd inzicht en dat zou wel eens het begin kunnen zijn van werkelijke geestelijke en lichamelijke vrijheid en dat zou wel eens het begin kunnen zijn blijvende innerlijke rust en tevredenheid.
Ontdek, dat dit "één of andere sex-forum", veel meer voor je kan betekenen, dan je ooit hebt kunnen denken.
Het kan ook zomaar zo zijn, dat je vandaag voor het eerst kennis maakt met de Fluister-Tuin rubriek.
Leuk, dat je er straks even gaat kijken ...
VANDAAG, nodigen we je van harte uit om plaats te nemen op één van die prachtige fauteuils die nog vrij is in onze - virtuele - Fluister-Tuin.
Zak er maar lekker in weg. (je kent dat gevoel wel)
Ga eens echt lekker zitten.
Wil je iets drinken?
Wellicht wat te eten?
Je mag alles pakken, het kost je niets.
We willen het zelfs voor je halen, met alle plezier.
Ontspan.
Het is hier lekker warm.
De ruimte is open en voorzien van alle gemakken en luxe.
Aarde tinten creëren een ontspannen sfeer.
De geur van de wierook is herkenbaar, maar overheerst niet.
De lucht is schoon en we roken hier niet.
We houden van je
We begrijpen je.
Je bent één van ons en samen zijn we één.
Wil je het over een specifiek onderwerp hebben, dat op dit moment een rol speelt in je leven, of wil je reageren op het inzicht van een ander?
Wil je uitspreken, waar je het niet mee eens bent en waarom?
Wil je een (levens) vraag stellen?
Het kan en mag allemaal.
Iedereen is welkom.
Je voelt je thuis, omdat je thuis bent in ons aller Fluister-Tuin.
Wij verwerven ons ook de vrijheid, om je een vraag te stellen, nu je toch zo ontspannen in de voor jou bestemde luxe fauteuil zit.
Wat weerhoud je er nou echt van, om eens wat verder te kijken dan alleen de jacht op sex?
Wil je nog wat drinken trouwens?
Iets te eten?
Zit je goed?
Namasté
Mark
( eigenaar GeWoon in Roosendaal )
Namens alle GeWoon in Roosendaal Vrienden, die al (langer) in een fauteuil zitten en het waarderen, dat je erbij komt zitten.
>>> KLIK hier <<< om je te verbazen over wat het - GeWoon DOEN - ook is en jou als extra service te bieden heeft ...