Wat leuk, een Koopochtend voorstel op Zondag, dat kon het Team natuurlijk niet weerstaan. Hartelijk dank alleengaande Dame, voor het idee en het in beweging houden van je eigen topic.
Je hebt wederom bij iedereen de ogen geopend en iedereen heeft gezien hoe leuk het is, om lekker actief mee te doen op ons aller Forum.
"Eerst Geven en dan ga je daarna maar eens aan Nemen denken"
Dat is natuurlijk de basis voor het GeWoon DOEN en als we dat met zoveel mogelijk mensen blijven uitdragen, dan houden me de grote boze buitenwereld met gemak buiten de deur. Om 9.00 uur stipt kwamen de eerste dappere en een beetje gekke
Sex-Bioscoop GeWoon in Roosendaal Vrienden binnen.
Meteen werd er - door verschillende mensen - weer van alles aangeboden op om de koffietafel te zetten.
Wat een
liefdevolle manier om deze bijzondere Happy Sunday te beginnen.
We hebben er allemaal lekker van gesnoept, hartelijk dank. Net na 9.00 uur kwam er een Piet binnen.
Wat een leuke verrassing en JA er zijn foto's van
De Teamleden ontvingen cadeautjes van deze lieve Piet.
Piet hartelijk dank voor je positieve energie en inzet, we hopen dat je het in de Darkroom ook enorm naar je zin hebt gehad, want daar schijn je tot 18.00 uur ingezeten te hebben.
Dus iedere Darkroom bezoeker die dacht, wat voel ik nou?
Het was geile Piet!!Geloof het of niet, maar vanaf 9.00 uur gingen de - shotjes - al van hand tot hand.
Een hartversterkertje tegen de kou, maar natuurlijk ook om de gezonde spanning een beetje weg te nemen en heel misschien ook, omdat het GeWoon lekker is, om zo af en toe eens lekker gek te doen.
Rond 9.30 uur verdween iedereen achter de beroemde deur naar onze 4 Playrooms.
DE KOOPOCHTEND was nu echt begonnen. Het was koud.
Er werd weer rondgeslingerd met code Oranje, blijf thuis, want rijden wordt onmogelijk.
Er werden op deze Zondag veel Sinterklaasfeestjes gevierd.
Het is voor mensen in een relatie lastig om op Zondag hun eigen ding te gaan doen.
EN TOCH ..... Mochten we heel veel Stellen verwelkomen, te gekke TraVestie Dames, super relaxte Heren en onze trots - alleengaande - Dames.
Het was onverwacht lekker druk.
EN ER IS WEER IETS OPGEVALLEN : Er is de hele dag géén klacht binnengekomen.
De sfeer was voor en achter de deur weer helemaal goed.
De grote boze buitenwereld werd door iedereen vergeten en de liefdevolle GeWoon in Roosendaal wereld werd door iedereen omarmd. Leuke gesprekken, serieuze gesprekken, maar met Geestelijke ruimte en Vrijheid voor iedereen die enthousiast deelnam.
Man, man, wat kan ik daar enthousiast van worden
Achter de beroemde deur in de 4 Playrooms was het al niet anders, iedereen ontving het respect en de volledige ruimte om helemaal zichzelf te kunnen en te mogen zijn.
Men kan mij van alles vertellen - en dat mag best hoor, ik knik wel - maar er is géén enkele sex-gerelateerde gelegenheid in Nederland of België waar het liefdevolle - SAMEN ZIJN - op deze manier wordt uitgedragen. We hebben elkaar allemaal prachtige cadeautjes gegeven.
Hartelijk dank allemaal voor jullie positieve energie en inzet en natuurlijk voor het vertrouwen in het - GeWoon - DOEN.
Tot snel en zegt het GeWoon DOEN ondertussen voort tegen aardige mensen ....
Team
SEX-Bioscoop GeWoon in Roosendaal
- uitstekende luchtbehandeling in de winkel en in alle zalen -
Brugstraat 81 te Roosendaal
Email : [email protected]
Website : http://www.gewooninroosendaal.nl
Tel : 0165 - 566 499