SEKSBIOSCOOP - VAART MET GEMAK TEGEN DE STROOM OP.

>>> KLIK HIER <<<
DAN HOEF JE NIETS TE MISSEN ....

Re: SEKSBIOSCOOP - VAART MET GEMAK TEGEN DE STROOM OP.

Berichtdoor GeWooninRoosendaal » wo 06 sep 2023, 06:32

Ter aanvulling en voor alle duidelijkheid :

Alles is binnen de muren van SEX-Bioscoop GeWoon in Roosendaal is - al jaren - anders en beter dan elders.

De unieke en liefdevolle sfeer in ons aller - GeWoon in Roosendaal - is inmiddels door het hele land bekend en zelfs in het mooie België is het - GeWoon DOEN - een begrip geworden.

Vrouwen weten al jaren dat er - niets van ze verwacht wordt - en dat verreweg de meeste Heren zich keurig en respectvol gedragen.

Dat is één van de redenen waarom steeds meer Vrouwen vertrouwen hebben in het GeWoon DOEN.

Het Team gaat altijd voor de allerbeste versie van het GeWoon DOEN en dat is de reden van onze liefdevolle inzet.

Uiteindelijk doen we dat voor iedereen ....
(dus ook voor alle Mannen) ;)

Kom het - GeWoon DOEN - maar snel ontdekken.

Heren - Stellen - Travestie Dames - alleengaande Dames en Mensen zijn meer dan welkom.

Team

- SEX-Bioscoop - GeWoon in Roosendaal

- een unieke & liefdevolle bedrijfsfilosofie -
- uitstekende luchtbehandeling in de winkel en in alle zalen -
Op ons aller Johanness-Terras is het ook altijd gezellig, kies je voor de schaduw, of de zon?
Brugstraat 81 te Roosendaal
Email : [email protected]
Website : http://www.gewooninroosendaal.nl
Tel : 0165 - 566 499

Aan de basis van het - GeWoon DOEN - staat onze liefdevolle bedrijfsfilosofie.

(vraag er gerust naar, als het je niet helemaal duidelijk is)

NEEM JEZELF TIJDENS IEDER BEZOEK VOOR - OM - NIEMAND - TOT LAST TE ZIJN! :yess:

GeWooninRoosendaal
Beheerder
Beheerder

Woonplaats: BRUGSTRAAT 81 ROOSENDAAL ( recht tegenover het station , 50 meter )

SEKSBIOSCOOP - VAART MET GEMAK TEGEN DE STROOM OP.

Berichtdoor GeWooninRoosendaal » ma 04 sep 2023, 21:27

Sex-Bioscoop - GeWoon in Roosendaal - garandeert nog veel meer gewenste Sex-contacten, als iedere - man - het onderstaande even rustig leest.

Ik zal me eerst even netjes voorstellen :
Mijn naam is Mark. Ik ben alweer bijna 59 jaar een Man.
Ik ben 40 jaar werkzaam in de Sex-industrie.
Ik ben al vele jaren eigenaar van SEX-Bioscoop GeWoon in Roosendaal.
Daarnaast ben ik in mijn dagelijks leven natuurlijk ook een man.
Ik weet dus hoe het is om een man te zijn.
Onderstaande is géén huisregel, maar een logisch gevolg van voortschrijdend inzicht, anno 2023 moeten Wij - Mannen - het eens anders gaan doen.
- We moeten GeWoon gaan doen -

Wij - Mannen - leggen bewust & onbewust druk op alles en iedereen, als het aankomt op seksueel contact.

Doordat Wij - Mannen - druk leggen op alles en iedereen bevuilen we ons eigen nest, om het maar even beeldend te stellen.

Wij - Mannen - zouden het te gek vinden als er in SEX-Bioscoop GeWoon in Roosendaal net zoveel Vrouwen als Mannen zouden komen, zonder ons ooit af te vragen waarom dat niet het geval is?

Dat bevreemd mij als Man enorm :oops:

Er zijn - over de hele wereld - veel minder Vrouwen dan Mannen actief in de Swingerswereld, omdat Mannen over de hele wereld precies hetzelfde doen, druk leggen, druk leggen en nog eens druk leggen.

- Ik verwacht dit...
- Ik verwacht dat...
- Was ik er maar bij...
- Ik wil dit...
- Ik wil dat...
- Ik zou wel eens...
- Een Vrouw komt toch ook voor hetzelfde ...

- Dit soort zinnen en het klaarblijkelijke bijbehorende onzinnige gedrag (?) zorgt altijd en steeds weer voor druk op mensen die je zo heel graag wil ontmoeten, maar dus eigenlijk demotiveert.

Beste Mannen, bij deze doe ik een oproep aan jullie allemaal om het in - Sex-Bioscoop GeWoon in Roosendaal - anders te gaan doen en helemaal te stoppen met het leggen van iedere vorm van druk.

Stop er alsjeblieft - GeWoon - mee.

Het GeWoon DOEN is zo ontzettend eenvoudig.
- Gun iedereen de vrijheid, de gelegenheid en de ruimte om - zelf - in alle vrijheid keuzes te maken.
- Wees aardig wanneer het kan, het kan altijd.
- Kondig je bezoek gezellig aan, of reageer leuk op andere aankondigingen en let er heel bewust op dat je geen enkele druk legt.
- Verwacht nooit iets, want iedere verwachting is immers een geplande teleurstelling en dat mag je jezelf, maar ook een ander niet langer aandoen.
- Ook in SEX-Bioscoop GeWoon in Roosendaal LIVE probeer je op alle manieren het - druk leggen - bij een ander te vermijden.

Druk leggen is ook nergens voor nodig, want ik weet zeker dat de mensen waar - jij - het leuk mee zou willen hebben absoluut in staat zijn, om jou hiervoor uit te nodigen, als de interesse wederzijds is.
Dat gaat en ontstaat vanzelf - juist - als de sfeer in ons aller Sex-Bioscoop ontspannen, open en liefdevol is.

Sex-Bioscoop - GeWoon in Roosendaal - garandeert nog veel meer gewenste Sex-contacten als iedere - man - het bovenstaande begrijpt en zal toepassen.

Geestelijke & Lichamelijke Vrijheid is de basis van het GeWoon DOEN en omdat dat heel bijzonder is in de Swingerswereld hebben we jullie hulp daarbij nodig.

Mannen, ik weet zeker dat jullie jezelf kunnen verplaatsen in mensen waar druk op gelegd wordt.
Ik weet ook zeker dat we elkaar begrijpen en ik reken op jullie.

Sex-Bioscoop GeWoon in Roosendaal doet alles anders dan andere seks-gerelateerde bedrijven - wij maken zelfs het gedrag van onnadenkende mannen bespreekbaar - en daarom hebben Stellen en steeds meer alleengaande Dames zoveel vertrouwen in het GeWoon DOEN.
We mogen binnen de kortste keren nog veel meer Stellen & alleengaande Dames verwelkomen, let maar op.

Bedankt voor jullie aandacht Mannen, jullie zijn allemaal meer dan welkom om - GeWoon - te komen DOEN.

Mark

Eigenaar - SEX-Bioscoop - GeWoon in Roosendaal
- een unieke & liefdevolle bedrijfsfilosofie -
- uitstekende luchtbehandeling in de winkel en in alle zalen -
Op ons aller Johanness-Terras is het ook altijd gezellig, kies je voor de schaduw, of de zon?
Brugstraat 81 te Roosendaal
Email : [email protected]
Website : http://www.gewooninroosendaal.nl
Tel : 0165 - 566 499

Aan de basis van het - GeWoon DOEN - staat onze liefdevolle bedrijfsfilosofie.

(vraag er gerust naar, als het je niet helemaal duidelijk is)

NEEM JEZELF TIJDENS IEDER BEZOEK VOOR - OM - NIEMAND - TOT LAST TE ZIJN! :yess:

GeWooninRoosendaal
Beheerder
Beheerder

Woonplaats: BRUGSTRAAT 81 ROOSENDAAL ( recht tegenover het station , 50 meter )

Keer terug naar SEX-AGENDA (zonder inloggen)