VANMIDDAG onderscheid - GeWoon in Roosendaal - zich wederom van iedere andere sex-gelegenheid in Nederland, in Europa en wellicht zelfs in de Wereld.
Het begrip - GeWoon DOEN - is zoveel ruimer, dan de meeste mensen denken ....
De basis waarop het GeWoon DOEN rust is, liefde voor de medemens
![loveys :loveys:](./images/smilies/loveys.gif)
Die gozer die je ziet dollen in de praatlaan, of op ons aller Johannes-Terras, is niet de coach die je vanmiddag aantreft.
Ik heb vele jaren coaching ervaring (coach wekelijks) en ik heb heel veel mensen - blijvend - geholpen.
De gesprekken kunnen - bijvoorbeeld - gaan over filosofie, de zin van het leven, het Boeddhisme, Zen, Advaita Vedanta, Burn-out klachten, angst, stress gerelateerde klachten, de dood en ieder ander onderwerp waar jij over wil praten, of waar je in vast lijkt te zitten.
Als je blijft denken, zoals je denkt, blijf je doen, wat je doet en blijft je overkomen, wat je steeds weer overkomt.
Vergroot je kennis en ontsnap definitief aan het gedoe van alle dag.
De "methode" die ik gebruik hoor je vrijwel nergens, maar er is geen speld tussen te krijgen.
(geloof niet wat ik zeg, maar kom onderzoeken of het klopt?)
Ik gebruik geen moeilijke termen en schroom niet om je de waarheid te vertellen, ik wil je namelijk helpen en niet naar de mond praten.
Je gaat positief gestemd huiswaarts en loopt dan een stuk lichter, daar geef ik garantie op.
Uiteraard is dit prachtige LIVE gesprek geheel gratis voor iedereen.
Iedereen is ook dit keer weer meer dan welkom tussen 12.45 en 12.59 uur.
- zorg dat je op tijd bent - We beginnen om 13.00 uur stipt.
We gaan door tot uiterlijk 16.00 uur, maar je mag natuurlijk eerder weg.
Namasté
Mark
Eigenaar GeWoon in Roosendaal.