☆ GANGBANG BED ☆ SEX-ERVARINGEN ☆ DAT WIL JE NIET MISSEN ...

>>> KLIK HIER <<<
DAN HOEF JE NIETS TE MISSEN ....

☆ GANGBANG BED ☆ SEX-ERVARINGEN ☆ DAT WIL JE NIET MISSEN ...

Berichtdoor GeWooninRoosendaal » wo 01 sep 2021, 16:14

AAN EEN IEDER DIE DIT LEEST :

SEX-BIOSCOOP GeWoon in Roosendaal bestaat al héél erg lang.
De laatste 12,5 jaar hebben wij een enorme koerswijziging in gang gezet en is ons aller Sex-Bioscoop de meest opvallende die je kunt vinden in Nederland en België.
Wij ontvangen uitsluitend aardige mensen, misschien wel omdat de basis van ons bedrijf niet het vergaren van rijkdom is, maar het liefdevolle alternatief, dat bestaat uit Geven ....

Hiermee bedoelen we dat je uiterlijk, je rijkdom, je kleding, je status, je verleden, je man - vrouw - of anders zijn - je gewicht, je burgerlijke staat, je afkomst, je geboorteland, je lengte, je achtergrond, je huidskleur, je sexuele voorkeur, je verlangens, de lengte van je pik, er voor de overige bezoekers en de Teamleden niets toe doet.
In SEX-Bioscoop GeWoon in Roosendaal verwelkomen we simpelweg mensen.

We hanteren daarbij 1 eenvoudige huisregel:
"Je bent aardig, of je bent het niet, maar alleen als je aardig bent mag je blijven"
Tot zover over onze bedrijfsfilosofie.

Wij geven onze bezoekers de kans om deel te kunnen nemen en onderdeel te kunnen zijn, van een unieke filosofie en sfeerbeleving, zowel in ons aller SEX-BIOSCOOP, als op ons aller Forum.
Nu het woord Forum is gevallen :
Op dit moment hebben ruim 400.000 berichten op ons aller Forum en maar liefst 21.812 Forumleden.
Deze aardige mensen delen daar met enige regelmaat hun ervaringen.
Deze waren jou nooit onder ogen gekomen, als wij ze niet eenmalig openbaar aan je zouden schenken.

Ons aller Forum is een gesloten Forum. Waar elders alles wat je schrijft op Google terecht komt, is dat bij ons niet het geval. Wat happend op ons aller Forum, stays op ons aller Forum :lol:
Dat heeft alles te maken met de geestelijke en lichamelijke vrijheid van onze bezoekers, in combinatie met de door ons geboden bedrijfsfilosofie.
Reclame maken is leuk, maar dan niet over de rug van onze bezoekers.
Bij wijze van hoge uitzondering hebben we toestemming gevraagd aan enkele bezoekers om hun ervaringen voor 1 x openbaar te mogen maken.

LEES DE ECHTE ERVARINGEN MET VEEL PLEZIER.
De namen zijn om privacy redenen gefingeerd.
De ervaringen zijn tot stand gekomen in de laatste week van AUGUSTUS 2021.
Waarschijnlijk had je niet het idee dat het er in een SEX-Bioscoop zo keurig en respectvol aan toe zou gaan.
We delen nu een tweetal ervaringen die niet gekozen zijn op hun inhoud. Op ons aller Forum staan nog duizenden gelijke ervaringen.
Geschreven door de enige ervaringsdeskundigen die er bestaan, namelijk onze bezoekers.

De waargebeurde ervaringen :

De onderstaande ervaring is van een TraVestie Dame.
We noemen haar The PIK Lady

Ik zal eens ff vertellen wat ik meegemaakt heb ( sinds lange tijd )
Ik heb me gekleed in een rood strak jurkje, zodat alle contouren goed zichtbaar waren.
Om een uur of zes de auto voor de deur geparkeerd, want dat mag op zaterdag al vanaf vijf uur.
Handen gedesinfecteerd en bij Het Teamlid zakjes chips afgegeven, voor de overige bezoekers.
Kwam ik Mieke tegen die mij weer een heerlijke knuffel gaf en die ik later heerlijk zag genieten op het grote bed.
Achter het koordje lag een stel rustig te genieten van elkaar, ik weet niet wie dat waren.
Ben wat gaan drinken en ff babbelen met Stefan van het Team, komt er een dame alleen naar binnen ( ik vind het altijd wat hebben als een vrouw alleen komt ) . Ik heb er respect voor , en ik weet dat in GeWoon in Roosendaal dat zeer goed kan.
Zij ging naar boven om om te kleden, en na een half uurtje kwam ze op het terras zitten , ze bleek een
catsuit aan te hebben van net stof met een heleboel gaten, dus ja dan ben je wel even bezig, maar het stond haar geweldig.
Later zat ze boven met een paar mannen om zich heen, en hoe dat gegaan was heeft ze zelf al geschreven.
Kwam ze even later naast mij op een handdoek op het grote bed liggen, en begon zichzelf lekker te verwennen. Maar toen dacht ik , dat wil ik ook wel, gevraagd of dat mocht, en dat was goed, heb ik gereedschap uit mijn tasje gehaald nl de PalmPower en heb haar daar eens even kennis mee laten maken, plus een vingers erbij, zodat wij haar tot een hoogtepunt konden brengen en dat ze daarna niet meer op haar benen kon staan om wat te gaan drinken.
Op het terras gezellig met zijn allen wat gedronken en wat ervaringen uitwisselen, met TV dames was voor haar ook weer een nieuwe ervaring.
Het was een geweldige avond met jou op het grote bed, nooit verwacht nadat ik jou zag binnen komen hoe de avond zou verlopen.
Je ziet wel, je komt zonder verwachtingen binnen, en je gaat met een bevredigende avond weer naar huis.
Allemaal bedankt voor de gezellige avond.

Kus The PIK Lady.

Als laatste delen we een ervaring van het Team, geschreven door de eigenaar van deze gewelige SEX-Bioscoop.
We noemen hem Mark, omdat hij ook zo heet :lol:

Het Team dankt een iedere die tot NU toe heeft bijgedragen aan het schrijven van al deze (h)eerlijke ervaringen op ons aller forum.
Altijd leuk voor alle Vrienden die dit hebben moeten missen, om te kunnen lezen wat ze gemist hebben.
(ook al zullen sommige er dan juist harder door balen)

:loveys: Laat ik beginnen met het delen van het meest opvallende detail. :loveys:
regelmatig doet het Team iets extra's, in de vorm van een hapje of een drankje, dat is nooit gestopt en uiteraard zijn we daar na lockdown 3 GeWoon mee doorgegaan.
Steeds meer mensen spreken de Teamleden aan met de opmerking "Maar hoe draaien jullie eigenlijk?"
Entree betalen, of geen entree betalen, min 3 drankjes, min minimaal 5 x bittergarnituur, min stroom, min onderhoud, min personeelskosten, min andere kosten = uhhhh dan blijft er niet veel over voor de onderneming, dat kan toch niet? :lol:
DAT is nou GeWoon DOEN en wie kan dat beter laten zien, dan het Team zelf.

Het is heel aardig dat steeds meer GeWoon in Roosendaal Vrienden creatieve oplossingen bedenken om op hun manier te kunnen bijdragen.
De één weet inmiddels dat we in het bezit zijn van een Airfryer en een magnetron en neemt zelf ook af en toe eens hapjes mee. (John15 en Stel Clouds bedankt)
De ander schenkt geld voor drankjes.. De volgende doet een bijdrage in de bijdragekluis op de balie.
En weer een ander besluit om de kar te trekken middels het aankondigen en ervaringen delen op ons aller Forum en dan zijn er ook nog GeWoon in Roosendaal Vrienden die het allemaal doen.
Er ontstaat zo langzamerhand een hele bijzondere situatie.

Vlak voordat je GeWoon in Rosendaal bezocht, las je de krant nog even. Daar buiten - in de grote boze buitenwereld - knettert het aan alle kanten. Mensen staan elkaar naar het leven om de meest zinloze dingen, mensen kwetsen elkaar - ook zeker verbaal - alsof het niets is. Men hoeft maar verkeerd te kijken en men brengt elkaar verwondingen toe, sterker nog, dagelijks lezen we in de krant lezen, dat mensen het leven laten door geweld. :oops:
Jonge Vrouwen beroven bejaarden, mensen liggen soms wel weken dood in huis, niemand mist ze, ook nu kan ik hiermee nog heel lang doorgaan.
Allemaal om je rot te schamen, WE maken wat van de wereld ... !!

Je reistijd later, stap je binnen in een wereld waar alles anders is.
SEX-Bioscoop GeWoon in Roosendaal.
Het bedrijf kende een moeizame omschakeling - nu 12,5 jaar geleden - inmiddels vergelijk ik het zelf met een prachtige bloeiende bloem, uiteraard diep paars van kleur.
Maar dan wel een wilde bloem, een sterke bloem - in de volksmond oordelend onkruid genoemd - maar zo puur en prachtig van kleur, dat ze voor een kenner allang niet meer onderdoet voor een gekweekte roos.

Nieuwe mensen die zich meteen thuis voelen, Mannen die liefdevol en geïnteresseerd met andere Mannen praten, Dames die stralen en zich 100% veilig voelen, er valt nooit een onvertogen woord, er worden gesprekken gevoerd, die normaal in besloten kring worden gevoerd met een vertrouwenspersoon, er wordt gelachen, heel veel gelachen, er wordt achter de deur maximaal genoten van elkaar.
Het is zo mooi, om achterover te leunen en te kijken ...
Jullie laten ZIEN dat de filosofie die GeWoon in Roosendaal voorstaat inmiddels ons aller filosofie is.

We hebben óók de afgelopen week geen kleine mensen verwelkomd, we hebben geen jonge man met nagellak op verwelkomd, we hebben geen bdsm liefhebbers verwelkomd, we hebben geen 65 plusser verwelkomd, we hebben geen travestiet (zoals het in de volksmond heet) verwelkomd, we hebben geen mannen verwelkomd, maar ook geen vrouwen, we hebben geen Belgen verwelkomd, noch Nederlanders, we hebben geen huidskleur verwelkomd, we hebben geen kilogrammen verwelkomd, we hebben geen onzekerheid verwelkomd, of bravoure, we hebben niemand voor de eerste keer verwelkomd, ik kan in mijn enthousiasme nog heel lang doorgaan, maar dat zal ik jullie besparen.
Wat we wel - met elkaar - hebben gedaan:
" We hebben mensen verwelkomd " :loveys:
Alle "verschillen" die men zo onnadenkend en egocentrisch belangrijk maakt in de grote boze buitenwereld, zijn hierdoor in 1 x weggevallen.
Prachtig ....

Ik kan nog heel lang vertellen wat ik allemaal gezien heb, of hoe bijzonder het is.
Maar ik doe dat eens niet.
Ik geniet van wat ik zojuist heb omschreven en denk er over - grapje geen zorgen ;) - om onze naam te veranderen in " Bijzonder in Roosendaal "

Hartelijk dank lieve mensen, voor de positieve energie, de connectie, het wederzijdse respect, de openheid en het aller belangrijkste, het lef om jezelf kwetsbaar op te stellen, zodat je jezelf bent.

Namens het Team,
hartelijk dank voor een bijzondere week

Mark

DIT WAREN EEN TWEETAL ECHTE ERVARINGEN.
Natuurlijk komt er van alles in voor, dat langs je heen gaat, omdat je onze SEX-Bioscoop nog niet kent en omdat je de hoofdrolspelers NOG niet kent ;) , maar de perfecte sfeer heb je vast al wel kunnen proeven?
Graag gedaan ....

Wil jij eens komen ervaren of SEKS-BIOSCOOP GeWoon in Roosendaal jou ook past?
Willen jullie eens ervaren of SEX-BIOSCOOP GeWoon in Roosendaal jullie ook past?
Zijn jullie aardige mensen, die ook op zoek zijn naar geestelijke en lichamelijke vrijheid in combinatie met een enorme ruimte om - ook op SEX-gebied - jezelf te kunnen en morgen zijn?

Dan verwelkomen we je of jullie met heel veel plezier.
Als je een account aanmaakt op ons aller Forum, dan proef je meteen de unieke sfeer.
Ook op ons aller Forum is iedereen hartelijk welkom.
Tot snel ....

Team
SEX-Bioscoop GeWoon in Roosendaal
- uiteraard airco in de winkel en in alle zalen -
Brugstraat 81 te Roosendaal
Email : [email protected]
Website : http://www.gewooninroosendaal.nl
Tel : 0165 - 566 499

Aan de basis van het - GeWoon DOEN - staat onze liefdevolle bedrijfsfilosofie.

(vraag er gerust naar, als het je niet helemaal duidelijk is)

NEEM JEZELF TIJDENS IEDER BEZOEK VOOR - OM - NIEMAND - TOT LAST TE ZIJN! :yess:

GeWooninRoosendaal
Beheerder
Beheerder

Woonplaats: BRUGSTRAAT 81 ROOSENDAAL ( recht tegenover het station , 50 meter )

Keer terug naar SEX-AGENDA (zonder inloggen)