☆☆ GEWOON IN ROOSENDAAL BESTAAT - VANDAAG - 12,5 JAAR ☆☆

>>> KLIK HIER <<<
DAN HOEF JE NIETS TE MISSEN ....

Berichtdoor GeWooninRoosendaal » di 17 aug 2021, 10:08

17 Februari 2009 - 17 augustus 2021

Ik weet het nog heel goed.
AL die eerste stapjes, op alle gebied. Ik zal er enkele noemen.
Van Forum-loos, naar een druk bezocht Forum.
Van gebrekkige faciliteiten, naar een speelpark voor volwassenen.
Van een lagere hygiëne standaard, naar een hoge hygiëne standaard.
Van een ik mentaliteit, naar een wij mentaliteit.
Van Nemen, naar Geven.
Van geestelijke en lichamelijke onvrijheid, naar geestelijke en lichamelijke vrijheid.
Van roken voor de deur op de stoep, naar een rokersruimte en een super leuk Johanness-Terras.
Van een tuin met metershoog onkruid, naar een FluisterTuin.
Van zelden Stellen mogen verwelkomen, naar iedere dag Stellen mogen verwelkomen.
Van de ondoordachte beschuldiging van censuur op ons aller Forum, naar het beste SEX-Bioscoop Forum op het internet.
Van een raar toonbankje, tot een mega moderne toonbank met een unieke Praatlaan.
Van koffie in een plastic beker, naar verse bonen koffie in een kopje en tal van andere drankjes.
Van geen regenboog vlag aan ons pand, naar vanzelfsprekend een regenboogvlag aan ons pand.
Ik kan nog uren doorgaan, maar ik weet zeker dat heel veel lezers zo hun eigen ervaringen hebben op het gebied van al deze positieve veranderingen.
Voor lezers die nog wening of geen ervaring hebben met het GEWOON DOEN is het vast ook duidelijk dat we in de afgelopen 12,5 jaar volwassen zijn geworden.

Alles wat er is gebeurd zowel de - enkele - negatieve ervaringen en veranderingen, als - AL - die positieve ervaringen en veranderingen, waren allemaal nodig om 12,5 jaar later ontroerd te worden door de liefde die zoveel mensen voelen voor SEX-Bioscoop GeWoon in Roosendaal.

Weet je het nog?
Gelukkig nieuwjaar .... Happy 2020. :oops:
2020 werd alles behalve Happy en Covid en het gedoe eromheen nam ons aller SEX-Bioscoop in haar macht.
Drie lockdowns. Een financieel uitzichtloze situatie voor heel veel ondernemers in België en Nederland.
Juist in 2020 en in 2021 heeft GeWoon in Roosendaal liefde mogen ervaren. :loveys:
Door onze bezoekers werd een plan geopperd om GeWoon in Roosendaal te steunen.
Je kon en kan nog steeds VIP-Lidworden á € 25,00
Zonder iets te verwachten van, dit in mijn ogen en in eerste instantie zeer ambitieuze plan, mocht ik de eerste VIP-Leden uit België en Nederland inschrijven.
Het werden er 10, het werden er 20, het werden er 50, zouden we de 100 VIP-Leden halen?
Vandaag - op de dag van ons 12.5 jarig bestaan - kennen we maar liefst 297 VIP-Leden.
Vele lieten het niet bij € 25,00 en steunden en steunen ons nog steeds met bedragen waar je het schaamrood van op je kaken krijgt.
Wat een liefde, wat een warmte, wat een ongelooflijke duw in de rug om SEX-Bioscoop GeWoon in Roosendaal voort te zetten.
Fuck Covid, wij gaan door!!
Een behoorlijk stuk in de krant om onze VIP-Leden extra te bedanken - BNdeStem - Google maar eens - en langzaam maar zeker weet GeWoon in Roosendaal haar rug te rechten.

Zaterdag 5 Juni 2021 was het zover.
We mochten weer OPEN, op weg naar - VANDAAG - ons 12.5 jarige bestaan.
Tijdens de lockdown, heb ik als eigenaar van GeWoon in Roosendaal heel veel nagedacht over wat er beter kon.
Tijdens de lockdown heb ik heel veel gestudeerd, is me (lichamelijk en geestelijk) veel overkomen, waardoor ik volwassen geworden ben, ondanks dat ik 56 jaar ben.
Dat heeft me er toe gebracht om SEX-Bioscoop GeWoon in Roosendaal juist NU de kans te geven om ook volwassen te worden.
Het is tijd ... de perfecte tijd.
In de volledige wetenschap dat ik daar iedere bezoeker en alle Teamleden keihard voor nodig heb.

We bedanken iedereen die in die 12,5 jaar over de "drempel" is gestapt. Iedereen heeft meegewerkt aan wat GeWoon in Roosendaal NU is.
We bedanken bij voorbaat iedereen die vanaf VANDAAG over de "drempel" stapt, voor het in bloei zetten van SEX-Bioscoop GeWoon in Roosendaal, want dat we vanaf vandaag in bloei komen te staan is vrijwel zeker.
Wat het voltallige Team betreft plakken we er nog enkele fantastische jaren aan vast.
We hebben er allemaal heel veel zin in en kunnen niet wachten op het moment dat we jou (weer) mogen verwelkomen.

Ik sluit af met het geven van een cadeau aan alle lezers :

Met het volwassen worden van GeWoon in Roosendaal bedoel ik, dat ik me nog meer ben gaan inzetten voor duidelijkheid.
GeWoon in Roosendaal staat voor geestelijke en lichamelijke vrijheid voor iedereen.
Leuk gezegd, goed bedacht ook, maar daar moet wel het nodige voor gebeuren!!
Dat is precies waar het GeWoon in Roosendaal Team de aankomende jaren voor zal staan ....

Het kan niet meer zo zijn, dat we achteraf lezen op ons aller Forum, dat er iemand hinderlijk achter je aan liep in ons aller SEX-Bioscoop.
Je spreek de persoon in kwestie meteen aan en lost het binnen 10 seconde op.
Of je spreekt een Teamlid aan om het voor jou te doen.
Dat is jezelf - ook als bezoeker - volwassen gedragen.

Het kan niet meer zo zijn, dat we achteraf lezen op ons aller Forum, dat iemand een klacht heeft, terwijl er op het moment zelf niets tegen de Teamleden is gezegd en wij dus geen enkele kans hebben gekregen om ons werk te doen.
Heb je een klacht, meld dit dan meteen, dat is jezelf - ook als bezoeker - volwassen gedragen.

Dat ik op ons aller Forum vanaf 5 juni 2020 op beide voorbeelden steeds weer aardig, maar heel duidelijk reageer, heeft dus niets te maken met het afreageren van mijn niet bestaande - maar opgedrongen - "frustratie", of dat ik geen klachten / kritiek accepteer :lol: , maar heeft alles te maken met het volwassen worden van SEX-Bioscoop GeWoon in Roosendaal en haar de komende jaren de kans te geven om tot bloei te komen.

Heb je een klacht gemeld aan de Teamleden en hebben de Teamleden naar behoren gereageerd of hebben de Teamleden niets of te weinig met je klacht gedaan?
Dan mag je uiteraard je klacht op ons aller Forum delen en zeker als de Teamleden in gebreke zijn gebleven dan mag je ons keihard aanpakken door je teleurstelling van je af te schrijven. Graag zelfs ...

Met deze duidelijke afspraken komt SEX-Bioscoop GeWoon in Roosendaal de komende jaren met gemak door en voorspel ik dat we - voor en achter de beroemde deur - nog meer van elkaar gaan genieten.

☆☆ IEDEREEN IS MEER DAN WELKOM IN SEX-BIOSCOOP GEWOON IN ROOSENDAAL ☆☆

Team
SEX-Bioscoop GeWoon in Roosendaal - voor deze Mark (eigenaar) -
- uiteraard airco in de winkel en in alle zalen -
Brugstraat 81 te Roosendaal
Email : [email protected]
Website : http://www.gewooninroosendaal.nl
Tel : 0165 - 566 499

Aan de basis van het - GeWoon DOEN - staat onze liefdevolle bedrijfsfilosofie.

(vraag er gerust naar, als het je niet helemaal duidelijk is)

NEEM JEZELF TIJDENS IEDER BEZOEK VOOR - OM - NIEMAND - TOT LAST TE ZIJN! :yess:

GeWooninRoosendaal
Beheerder
Beheerder

Woonplaats: BRUGSTRAAT 81 ROOSENDAAL ( recht tegenover het station , 50 meter )

Keer terug naar SEX-AGENDA (zonder inloggen)